Ostatni miesiąc na zapisy!

Kup bilet taniej do 29 września! 

zarezerwuj bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat do 800 zł >>

KOMPETENCJE STRATEGICZNE
PRZYSZŁOŚCIĄ HR
Kluczowa rola HR w budowaniu dojrzałej firmy
HR Business Partner – prekursor inicjatyw biznesu w organizacji
27 – 28 października 2022
27.10.2022
I DZIEŃ KONFERENCJA 09:00 - 16:00
formuła hybrydowa:
stacjonarnie Airport Hotel Okęcie, Warszawa lub online
28.10.2022
II DZIEŃ WARSZTATY 09:00 - 16:00
formuła stacjonarna:
Airport Hotel Okęcie, Warszawa

Do wydarzenia pozostało:

 
Chcesz wiedzieć, jak wyglądają organizowane przez nas wydarzenia?
Zobacz materiał z ostatniej edycji - maj 2022 >>
Ponad
20
CENIONYCH W BRANŻY HR EKSPERTÓW
Oddajemy głos autorytetom, którzy podzielą się swoim doświadczeniem pokazując, jak ważna i wielowymiarowa jest rola współczesnego HR -a. Przedstawiciele wiodących na rynku firm podzielą się efektami transformacji biznesu i strategiami, które przyniosły najlepsze rezultaty w 2022 roku.
 
100%
BIZNESOWYCH ROZWIĄZAŃ
Zmieniamy perspektywę patrzenia na rolę HR Business Partnera w organizacji i stawiamy go na pozycji innowatora odpowiedzialnego za transformację w firmie i wdrażanie nowych technologii. Skupiamy się na tym, jak budować zaangażowanie i kulturę zaufania w organizacji. Nasi eksperci wskazują, z jakich innowacyjnych rozwiązań powinien skorzystać dział HR oraz przedstawiamy nowe trendy i perspektywy gospodarcze, które będą kształtowały otoczenie biznesowe w 2024 roku.
 
3
INTENSYWNE WARSZTATY
Warsztaty profesjonalistów HR - zawsze odbywają się na konkretnych case study. Praca z ekspertami praktykami to szansa by zainicjować zmiany w polityce personalnej, aby wzmocnić między innymi proces rekrutacyjny w swojej organizacji i zwiększyć efektywność z pozostałych obszarów HR.
Goście Specjalni
Jurek Owsiak
Prelegenci
Agnieszka Ciećwierz
Karol Wolski
Przemysław Rychlewski
Maja Gojtowska
Anna Walczak
Ireneusz Zyzański
Agata Boroń
Dorota Sawicz
Maryla Noste-Jeglińska
Tomasz Dziurko
Żaklina Pawlak-Iwińska
Piotrek Miller
Katarzyna Bajek – Bartold
Michał Płaczkiewicz
Izabella Krzywosądzka- Pajdak
Andrzej Borczyk
Marta Klepka
Anna Zarzycka
Marta Miśkiewicz
Ewa Sobiech
Jaromir Jędras
Elżbieta Niezgódka
Karina Popieluch
Mateusz Kusznierewicz
Anna Selwakowska - Domańska
Małgorzata Kledzik
Agata Sałatka
Ewa Ciećwierz
Na wydarzeniu wystąpią przedstawiciele firm:
Program:
I DZIEŃ: KONFERENCJA

UWAGA! Program w trakcie uzupełniania, pozostałe prelekcje pojawią się wkrótce.

27.10.2022
09:00 – 16:00
 
BLOK 1
INSPIRACJA I ROZWÓJ
POWER SPEECH
Team building – historia sukcesu oparta na pracy w zespole, wspólnej walce i wspólnym dążeniu do celu

Jurek Owsiak
Dziennikarz radiowy i telewizyjny, filantrop i aktywista społeczny.

PRELEKCJA:
People Analytics – kluczowe narzędzie budowania pozycji HR

Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

PANEL DYSKUSYJNY:
Jak stałam się zaufanym Partnerem dla biznesu?
Paneliści:
MODERATOR:

Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

Maryla Noste-Jeglińska
Dyrektor HR i Członek Zarządu w GK Iglotex

Żaklina Pawlak-Iwińska
Wiceprezes ds. HR - Grupa Polskie ePłatności

Anna Walczak
Mentor HR, konsultant kariery, dyrektor Personalny, ekspert Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Andrzej Borczyk
Chief People Officer CCC Group Central& Eastern Europe

Ewa Ciećwierz
Dyrektor Biura Partnerów Biznesowych HR w PKN ORLEN

  • Dlaczego HR dalej musi domagać się „symbolicznego” miejsca przy stole zarządu?
  • Dlaczego specjaliści HR nadal zastanawiają się jak być partnerem dla biznesu skoro jasno widać, że są jego integralną częścią.
  • Jakie twarde dane mogą pomóc w budowaniu pozycji zaufanego partnera?
BLOK 2
ZAANGAŻOWANIE i KULTURA
PRELEKCJA:
Onboarding – jak budować zaangażowanie u kandydata zaraz po procesie rekrutacyjnym

Maja Gojtowska
Od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji

PRELEKCJA:
Mocny, zgrany i zorientowany na celu zespół w sporcie i w biznesie.

Mateusz Kusznierewicz

PANEL DYSKUSYJNY:
Zarządzanie poprzez budowanie zaangażowania
Paneliści:
MODERATOR:

Agata Sałatka
Ekspert komunikacji społecznej i komunikacji kryzysowej

Tomasz Dziurko
VP of Engineering w SoftwareMill

Michał Płaczkiewicz
HR Dyrektor Unum TUiR S.A.

Anna Zarzycka
Employer Branding PKN Orlen S.A.

Jaromir Jędras
Wicedyrektor ds. partnerstwa biznesowego w Departamencie Rozwoju Pracowników i Kultury Organizacji w mBanku

  • Jak zbudować super team w epoce online i hybrydy?
  • Jakie inicjatywy działu HR – wykreują nie tylko dobrego pracownika, ale też aktywnego ambasadora marki?
  • Ciekawe rozwiązania technologiczne na efektywną pracę zespołu, gdy firma nie ma biura.
  • Jak sprawić, by już od pierwszego dnia w firmie pracownik był zaangażowany?
PRELEKCJA:
HR Business Partnering 3.0

Karina Popieluch
Właścicielka firmy Kaizen HR i KaiZen IT. Konsultant, Trener biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.

PANEL DYSKUSYJNY:
Silna kultura organizacyjna – kiedy firma staje się rodziną.
Paneliści:
MODERATOR:

Karina Popieluch
Właścicielka firmy Kaizen HR i KaiZen IT. Konsultant, Trener biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.

Marta Miśkiewicz
HR Manager w Volkswagen Poznan, Learning & Development

Agata Boroń
Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji Wewnętrznej DHL Parcel Polska

Piotrek Miller
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej w BGK

  • Jaki jest rola HR w budowaniu kultury w firmie w nietuzinkowy sposób?
  • Tak zwany „klimat organizacyjny”, który przebija wszystkie wymyślne benefity.
  • Kiedy pozytywny wizerunek firmy staje się najbardziej skutecznym narzędziem marketingowym?
  • Grywalizacja metodą realizacji celów strategicznych.
BLOK 3
TRENDY HR na 2023
PANEL DYSKUSYJNY:
Diversity & Inclusion – najważniejszy kierunek w 2023 roku
Paneliści:
MODERATOR:

Agata Sałatka
Ekspert komunikacji społecznej i komunikacji kryzysowej

Dorota Sawicz
dyrektor Personalny Grupy LUX MED

Katarzyna Bajek-Bartold
People & Culture manager at Coca‑Cola Hellenic Bottling Company

Ewa Sobiech
Menedżerka ds. Zaangażowania Pracowników, Inkluzywności oraz Różnorodności

Izabella Krzywosądzka-Pajdak
HR Director w Carlsberg Shared Services, HR Data Forum Council Member

Ireneusz Zyzański
Międzykulturowy coach, mentor, trener i konsultant z wieloletnim, międzynarodowym korporacyjnym doświadczeniem.

  • Jak polityka różnorodności może stać się strategiczną wartością firmy?
  • Jak wykorzystać transformację organizacji do stworzenia środowiska równych szans?
  • Jaki wpływ na biznes mają zróżnicowane zespoły w firmie?
  • Wyzwania związane z wdrożeniem Diversity & Inclusion w organizacji.
II DZIEŃ: WARSZTATY
28.10.2022
09:00 – 16:00
 
Warsztaty adresowane do profesjonalistów związanych z branżą HR, rekruterów, dyrektorów HR, HR Business Partnerów, HR Managerów i każdego kto lubi stosować skuteczne narzędzia w swojej codziennej pracy. Wiedza zdobyta podczas szkoleń usprawni główne obszary działu HR i zminimalizuje między innymi ryzyko nietrafionych rekrutacji.
WARSZTATY Z AGNIESZKĄ CIEĆWIERZ
Wywiad behawioralny w praktyce

 

BIO: Agnieszka Ciećwierz
Czas trwania: 6h (przerwy: 10-15 minut)
Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.

Program warsztatów

MODUŁ 1
Czym jest wywiad behawioralny?

  • Jak przygotować wywiad behawioralny w trzech krokach?
  • Profil rekrutacyjny kandydata.
  • Przygotowanie profilu kluczowych kompetencji kandydata.

MODUŁ 2
Przygotowanie scenariusza wywiadu wraz z pytaniami.

  • model STAR/PAR/CAR,
  • model LEJKA,
  • ćwiczenia usprawniające formułowanie pytań zgodnie z definicjami kompetencji,
  • przygotowanie scenariusza pytań na wybrane stanowisko,
  • wzór karty oceniającej kompetencje.

MODUŁ 3
Wady i zalety wywiadu behawioralnego.

  • Q&A.
Dzięki uczestnictwu w warsztatach:
  • Będziesz potrafił przygotować konstruktywną analizę umiejętności kandydata.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności badania poziomu kompetencji kandydata w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.
  • Nauczysz się zadawać trafne pytania i sprawdzać dopasowanie kompetencyjne kandydata do danego stanowiska.
  • Poznasz kilka metod przeprowadzania wywiadu z kandydatem i będziesz potrafić wybrać najbardziej odpowiednią do danej rekrutacji.
  • Z sukcesem wprowadzisz u siebie rekrutację opartą na kompetencjach, która sprawi, że wybrany przez Ciebie kandydat zostanie z Tobą na dłużej i przyczyni się do rozwoju firmy.
  • Zaoszczędzisz czas i pieniądze firmy, minimalizując ryzyko nietrafionych rekrutacji.
WARSZTATY Z PRZEMYSŁAWEM RYCHLEWSKIM
Mapowanie procesów personalnych jako sposób na ocenę ich skuteczności

 

BIO: Przemysław Rychlewski
Czas trwania: 6h (przerwy: 10-15 minut)
Trener i konsultant Lean Transformation. Black Belt Lean i Six Sigma. Dyplomowany konsultant zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Od 16 lat zawodowo związany z Lean i ciągłym doskonaleniem najpierw jako inżynier, później manager w międzynarodowych organizacjach i konsultant. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznych aspektów optymalizacji procesów produkcyjnych i usługowych. Współpracuje z międzynarodowymi firmami doradczymi: Staufen, Bain&Company.

Program warsztatów

MODUŁ 1
Mapowanie - podstawowe pojęcia

  • Co to właściwie jest mapowanie procesów?
  • Po co mapować procesy HR?
  • Ćwiczenie: Cel i rezultat.
  • Proces i jego granice – dlaczego warto to wiedzieć?
  • Mierniki skuteczności procesów HR.
  • Ćwiczenie – worek z problemami

MODUŁ 2
Parametry procesów HR

  • Złoty trójkąt jakość, koszt, czas
  • Rodzaje strat w procesach HR – ćwiczenie.
  • Klient końcowy i klient wewnętrzny – czy w HR to to samo?
  • Wartość dla klienta i wartość dodana.
  • W poszukiwaniu wartości dodanej.

MODUŁ 3
Mapowanie procesów HR krok po kroku.

  • Jak proces mapować jako pierwszy?
  • Zbudujmy sobie zespół.
  • Jakie mapy mogą się przydać w mapowaniu procesów HR?
  • 11 kroków mapowania.
  • Tips & Trick przydatne w mapowaniu procesów.
  • Co dalej zrobić obserwacjami i mapą stanu obecnego?
Dzięki uczestnictwu w warsztatach:
  • Będziesz potrafił graficznie przedstawić procesy personalne w dziale i zależności pomiędzy działami w organizacji.
  • Nauczysz się, jak proces pomaga w zarządzaniu zespołami i jak praca wszystkich interesariuszy procesu wpływa na innych uczestników i działy.
  • Zdefiniujesz i wyeliminujesz „wąskie gardła” w organizacji.
  • Wytypujesz obszary wymagające poprawy wydajności.
  • Udoskonalisz procesy personalne i stworzysz mierniki do mierzenia jakości.
  • Zaoszczędzisz czas i pieniądze firmy, minimalizując ryzyko nietrafionych działań.
WARSZTATY Z ANNĄ SELWAKOWSKĄ- DOMAŃSKĄ I MAŁGORZATĄ KLEDZIK
Polityka Diversity & Inclusion – jak ją wprowadzić do organizacji?

 

BIO: Anna Selwakowska- Domańska
Czas trwania: 6h (przerwy: 10-15 minut)
Dyplomowany trener i praktyk biznesu z ponad 19 letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (m.in. Starbucks) w obszarze HR: rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników, które zdobywała na stanowisku Senior Recruitment Managera oraz Global Training & Development Managera. Certyfikowany trener Managementy 3.0 na bazie metodyk Agile oraz akredytowany konsultant warsztatów rozwijających komunikację i współpracę na podstawie teorii osobowości C.G. Junga i narzędzia Insights Discovery. Absolwentka kierunkowych studiów z zakresu ZZL na SWPS. Wykładowca na HR-owych studiach podyplomowych na WSB w Warszawie i Wrocławiu. Na co dzień współpracuje z EY Academy of Business jako Trener Biznesu.

BIO: Małgorzata Kledzik
Czas trwania: 6h (przerwy: 10-15 minut)
Praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem w zakresie HR, learning and development, Diversity & Inclusion, project management. Na co dzień, jako Talent & Culture Manager w Innocap Group, wdraża nowatorskie rozwiązania w obszarze HR, projektuje i restrukturyzuje rozwiązania w zakresie budowania zaangażowania pracowników, w tym wprowadza strategię Diversity & Inclusion w codzienne działania organizacji.

Program warsztatów

MODUŁ 1
Zarządzanie różnorodnością i inkluzywnością, jako ogólnoświatowy trend przyszłości.

  • Czym jest zarządzanie różnorodnością w organizacji?
  • Na czym polega inkluzywność w miejscu pracy? Przykłady dobrych praktyk z rynku polskiego.
  • Jakie są największe wyzwania i benefity z prowadzenia programów D&I (Diversity & Inclusion)?
  • Globalne i lokalne trendy w zakresie D&I – podsumowanie.
  • Główne aspekty polityki D&I w organizacji.

MODUŁ 2
Wdrażanie polityki zróżnicowania i inkluzywności w organizacji.

  • Od czego rozpocząć wdrażanie polityki D&I w organizacji? Analiza organizacji pod kątem istniejących i brakujących elementów strategii D&I.
  • Główne działania przy wdrażaniu polityki D&I – m.in. edukacja, zaangażowanie pracowników, równe traktowanie w procesie rekrutacji i promocji.
  • „Inkluzywny” język czyli jak się komunikować, aby pracownicy czuli się chciani i włączani do życia organizacji?
  • Wprowadzanie rozwiązań budujących inkluzyjne środowisko pracy niezależnie od płci, orientacji seksualnej, kultury, wyznania.
  • Zarządzanie wiekiem - w jaki sposób być uważnym na potrzeby pokoleń BB, X, Y, Z w miejscu pracy? Praktyki w zakresie m.in. realizacji ścieżki kariery, motywowania, komunikowania międzypokoleniowego.
Dzięki uczestnictwu w warsztatach:
  • Wprowadzisz politykę D&I do swojej organizacji.
  • Nauczysz się współpracy z przedstawicielami różnych grup pokoleniowych.
  • Twoje rekrutacje będą zawsze efektywne, bo dopasowane do różnych kandydatów.
  • Wyeliminujesz nieuświadomione uprzedzenia i będziesz wiedzieć jak z nimi walczyć w firmie.
  • Poznasz język inkluzywny i dowiesz się dlaczego warto świadomie dobierać słowa.
  • Będziesz otwarty na różnorodność, a dzięki temu twoje zespoły będą bardziej kreatywne i bardziej efektywne.
Dlaczego warto być z nami?
  •  

    Poruszamy tematy, o których musi wiedzieć każdy specjalista HR. Wskazujemy, które innowacje z powodzeniem wdrożysz w swojej organizacji w zależności od jej charakteru czy wielkości oraz które z nich znacząco zmienią jej funkcjonowanie.
  •  

    O roli HR zawsze myślimy nieszablonowo, ale merytorycznie. Zmieniamy perspektywę i otwieramy się na unikatowe i skuteczne rozwiązania biznesowe dostosowane do szybko zmieniającego się otoczenia gospodarczego. Skupiamy się tylko i wyłącznie na case study: innowacyjna i efektywna rekrutacja, constans feedback i nieszablonowe budowanie kultury zaufania.
  •  

    Analizujemy największe wyzwania polityki personalnej, przed którymi stanęły działy HR - pokazujemy, krok po kroku, jak największe firmy w Polsce poradziły sobie w 2022 roku i na co stawiają w 2023.
  •  

    Śledzimy zmiany przepisów, trendy i aktualne tendencje na rynku pracy - do współpracy zapraszamy tylko sprawdzonych ekspertów i firmy, dla których ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu.
DO UDZIAŁU W KONGRESIE I WARSZTATACH ZAPRASZAMY:
  • Dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów, którzy widzą potrzebę inwestowania w rozwój nowych kompetencji HR, pragną wymienić się doświadczeniami z innymi ekspertami z branży oraz chcą zaoferować swojej organizacji najlepsze i najnowsze rozwiązania HR. A także profesjonalistów HR - rekruterów, emloyer branding specjalistów, ekspertów w zakresie komunikacji, coachów, trenerów oraz innych zawodowców związanych z branżą HR, którym zależy na rozwoju zawodowym i poszerzeniu wiedzy o aktualnych trendach.
Lokalizacja

Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24
02-148 Warszawa

Przy rezerwacji telefonicznej na hasło KONGRES PROFESJONALISTÓW HR 10% zniżki od ceny dnia.

Rabat obowiązuje od 22.08.2022 do 16.10.2022r. lub do wyczerpania ilości pokoi.

NAJWYŻSZY STANDARD
Kongres organizowany jest przez redakcję magazynu „HR Business Partner” – najchętniej czytanego czasopisma o trendach i wyzwaniach HR- w Polsce. Nasza marka jest zawsze gwarancją najwyższej jakości wiedzy podanej w praktyczny sposób. Po prostu, przekładamy „miękkie procesy HR” na język korzyści biznesowych.
Partnerzy.
Kontakt.
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
Katarzyna Likowska
Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska
Brand Manager
tel. 61 66 55 768
tel. kom.+48 536 784 938
E-mail:
katarzyna.likowska@forum-media.pl
Katarzyna Likowska
Kontakt dla uczestników
Izabela Nowak
Redaktor Naczelna HR Business Partner
Organizator Kongresu

tel. kom.+48 723 824 018
E-mail:
izabela.nowak@forum-media.pl