III Kongres Profesjonalistów HR

Synergia HR i Biznesu

Nowa wizja HR jako zaufanego partnera biznesowego i kreatora zmian

6 grudnia 2018

Warszawa

9:00 - 18:00

100%
merytorycznej wiedzy

Każde wystąpienie to rzetelna dawka praktyczniej, innowacyjnej wiedzy HR oraz inspirujące rozwiązania pokazujące, jak Działy HR w różnych organizacjach stawiają czoła nowym wyzwaniom pojawiającym się w coraz szybciej zmieniającym się otoczeniu biznesowym i gospodarczym!

13
profesjonalistów HR i CEO

Stawiamy na ludzi z doświadczeniem biznesowym! Wyselekcjonowane grono prelegentów oraz uczestników, pośród których są CEO organizacji, praktycy HR oraz influencerzy z innych branż, wymieni się doświadczeniem i wskaże kierunki w jakich będzie rozwijała się branża HR w najbliższych latach!

8 godzin
interdyscyplinarnej praktyki

HR nie jest samotną wyspą, a wręcz przeciwnie – jest tętniącym sercem organizacji i wpływa na działanie wszystkich jej dywizji. Dlatego przeprowadziliśmy wiele rozmów, spotkań i ankiet z profesjonalistami HR, aby zbudować program, który w pełni odpowiada na współczesne wyzwania HR i proponuje konkretne narzędzia możliwe do wdrożenia w organizacji.

JEDYNY KONGRES SKROJONY NA MIARĘ POTRZEB I WYZWAŃ PROFESJONALISTÓW HR

  • INNOWACYJNE SPOJRZENIE NA WYZWANIA HR
    Pokażemy, jak HR może efektywnie współpracować z Biznesem, aby osiągnąć efekt synergii i zrealizować cele organizacji. Przedstawimy dwa punkty widzenia – HR oraz przedstawiciela Biznesu. Wskażemy, jakie są oczekiwania wobec profesjonalistów HR od poszczególnych działów w organizacji.
  • PRAKTYCZNE CASE STUDIES FIRM, KTÓRE WDRAŻAJĄ PRZEŁOMOWE PROJEKTY HR
    Mówimy o konkretnych wyzwaniach HR na przykładzie realnych studiów przypadku. Przedstawimy różne aspekty wdrażanych projektów, skupiając się na konkretach, takich jak cele, założenia budżetowe, realne koszty, wykorzystane narzędzia i osiągnięte rezultaty.
  • BIZNESOWY CHARAKTER I WIELOWYMIAROWE PODEJŚCIE
    Wszystkie zagadnienia poruszane podczas Kongresu są w 100% skoncentrowane na wspieraniu Biznesu przez Profesjonalistów HR. Będziemy mówić jedynie o rzetelnych faktach, konkretnych rozwiązaniach i nowych trendach, które już za chwilę staną się codziennością Działów HR.

Część I

NOWA WIZJA HR

Trust management miarą jakości organizacji – jak skutecznie budować i wzmacniać zaufanie pracowników i Zarządu do HR

prowadzący:

Joanna Malinowska-Parzydło
CVO w Personal Brand Institute, HR Influencer

  • 9 głównych grzechów profesjonalistów i liderów HR rujnujących zaufanie i reputację oraz kluczowe kompetencje budujące pozycje profesjonalisty ds. zarządzania ludźmi.
  • Reputacja HR, czyli stan firmowego konta z zaufaniem do biznesowo mądrego profesjonalisty oraz Marka HR, czyli efekt komunikacji – od działu HR do niezbędnego doradcy w zakresie zarządzania relacjami.

Wartość dodana w organizacji – jak efektywnie komunikować działania HR w firmie na podstawie monitorowania bieżących trendów i analizy dostępnych danych

prowadzący:

Nikolay Kirov
Partner i Członek Zarządu Kirov Strategic Negotiators

  • Umiejętność zarządzania różnorodnością w kontekście zmian migracyjnych i generowanych konfliktów komunikacyjnych – jak ją wykorzystać w procesie skutecznego komunikowania wartości dodanej organizacji.
  • Skuteczne zarządzanie efektywnością pracowników przy wykorzystaniu danych z firmowego Big Data oraz wyzwania wynikające z automatyzacji procesów i ich wpływu na pracowników oraz firmę.

Część II

BIZNES I HR W OBLICZU ZMIANY

Biznes, czyli HR w swoim naturalnym środowisku – obszar personalny jako istotny element kreowania optymalnej dla rozwoju działalności biznesowej organizacji pracy i wykorzystania dostępnych zasobów

prowadzący:

Joanna Skwara
Dyrektor Departamentu ZZL – HR

 

Mirosław Wójcik
Z-ca Dyrektora Departamentu ZZL - HR

  • Rola HR w wyznaczaniu kierunku rozwoju organizacji – HR, który wpływa na obszary biznesowe, ich strukturę oraz powiązania między nimi, przyczynia się do optymalizacji procesów i wykorzystania posiadanych zasobów i kompetencji.
  • HR jako gwarant spokoju społecznego w okresie zmiany – Rola HR jako mediatora i łącznika pomiędzy pracodawcą a stroną społeczną gwarantująca stabilne i przewidywalne warunki prowadzenia działalności biznesowej w okresie zmiany.

Kamienie milowe w rozwoju organizacji, a rola działu HR – jak wspierać zmianę organizacyjną w dobie digitalnej transformacji

prowadzący:

Katarzyna Kozłowska-Błoch
HR Manager w Volkswagen Poznań Sp. z o.o.

prowadzący:

Tomasz Roguszczak
Mistrz Produkcji w dziale Budowy Karoserii, Volkswagen Poznań Sp. z o.o.

  • Jak budować konkurencyjną kulturę przedsiębiorstwa, gdy branża motoryzacyjna stoi przed ogromną rewolucją technologiczną a menedżerowie po raz pierwszy w historii muszą zarządzać zespołami złożonymi z pięciu różnych pokoleń?
  • Jak zarządzać poprzez wartości, aby stały się podstawą zaangażowania pracowników oraz przesłanką w podejmowaniu decyzji?

Część III

PERSPEKTYWA ZARZĄDU

HR w (krzywym) zwierciadle Zarządu – jakich rozwiązań HR i wizji polityki personalnej oczekuje Top Management – rola HR we wspieraniu kluczowych obszarów organizacji

prowadzący:

Maciej Herman
Dyrektor Zarządzający Lotte Wedel

  • Polityka personalna z perspektywy różnych obszarów organizacji
  • Biznes jest „twardy” i mierzalny, zatem HR nie może być „miękki” – jakich wyników oczekuje CEO od osób odpowiedzialnych za rekrutację, motywację i zaangażowanie kadry.

CEO w erze Millenialsów – jak HR powinien wspierać biznes w organizacji z branży nowych technologii zatrudniającej głównie osoby z pokolenia Y

prowadzący:

Wkrótce ujawnimy nazwisko prelegenta

  • Elastyczność, otwartość i zwinność – czyli dlaczego HR powinien być odzwierciedleniem kultury organizacji.
  • HR to ludzie, a ludzie to największy zasób organizacji – jak HR powinien pracować z menedżerami, aby pomóc im skutecznie zarządzać nową generacją pracowników?

Część IV

Jak firmy z innych branż, o różnej wielkości i nieporównywalnych budżetach HR podchodzą do wspólnych wyzwań HR – case studies

Zarządzanie benefitami i inwestowanie w projekty wellbingowe w kontekście efektywności biznesowej i wpływu na zaangażowanie pracowników w firmach – porównanie dwóch systemów i otwarta dyskusja

prowadzący:

Anna Tatarzyńska
HR Manager, Strategic Business Partner / COCA COLA

  • Strategia kształtowania i rozliczania oferty benefitów oraz działań wellbingowych – dlaczego biznes traktuje benefity jako koszty, a nie inwestycje i jak to zmienić: określanie KPI, szacowanie opłacalności, zaproponowanie realnych ROI – porównanie różnych podejść i rozwiązań.
  • Benefity szyte na miarę potrzeb pracownika... czy organizacji? Jak z szerokiej oferty dobierać benefity do potrzeb różnych grup pracowniczych, kiedy opłaca się wprowadzić tzw. nietypowe benefity i co na tym zyskuje organizacja z punktu widzenia biznesowego i wizerunkowego oraz czy programy wellbeingowe to nadal moda czy rzeczywista inwestycja w zdrowie i rozwój.

Talent Management jako element długoterminowej strategii personalnej na przykładzie firm Żabka oraz Hortimex – jak zaprojektować skuteczne programy zarządzania talentami w dobie spersonalizowanych rozwiązań i filozofii Kaizen

prowadzący:

Piotr Stróżyk
HR Business Partner / ŻABKA

 

Katarzyna Sobieraj
Kierownik Działu Personalnego / HORTIMEX




  • Zarządzanie talentami jako proces strategiczny: jak określać cele programu, aby uzupełniały przyjętą strategię personalną, jak rekrutować talenty i zachęcać ludzi do rozwoju w ramach struktur organizacji oraz jak promować program TM wewnątrz organizacji i zaangażować menedżerów.
  • Ewaluacja programu talentowego – rozliczanie zdefiniowanych mierników KPI, monitorowanie kluczowych wskaźników rozwoju talentów, identyfikacja korzyści i zagrożeń.

Część V

KREATYWNE INSPIRACJE – NIE TYLKO HR

Grywalizacja jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w erze dominacji rynku pracownika

prowadzący:

Paweł Tkaczyk
Prezes agencji brandingowej MIDEA

  • Jak w praktyce wdrożyć mechanizmy gier do realizacji projektów HR takich jak: rozwój kompetencji, wdrażanie zmiany, rekrutacja i onboarding.
  • Grywalizacja, a sukces biznesowy – jak wykorzystanie elementów zabawy inspiruje pracowników do realizacji ambitnych celów i wykraczania poza utarte schematy – analizy różnych przypadków

Employer Branding na Instagramie – jak łowić młode talenty i komunikować się z młodym pokoleniem pracowników za pośrednictwem najpopularniejszego dla nich medium społecznościowego

prowadzący:

Szymon Mierzwa
Specjalista Social Media

  • Zdjęcia, insta story, posty promowane, czyli dlaczego Instagram jest skuteczniejszym narzędziem EB niż inne social media i jak wykorzystać to medium do budowania marki pracodawcy – analiza i przykłady dobrych oraz złych praktyk związanych z wykorzystaniem Instagrama przez działy HR.
  • Jak przekuć lajki na liczbę spływających CV – jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań i komunikować się z potencjalnymi pracownikami za pośrednictwem tak niekojarzącego się z biznesem medium, jakim jest Instagram.

ORGANIZATOR

Kongres organizowany jest przez redakcję Magazynu „HR Business Partner” wydawanego przez międzynarodowy koncern medialny Forum Media Group działający interdyscyplinarnie na terenie 24 krajów. Magazyn trafia do profesjonalistów HR i dedykuje im najnowsze oraz najbardziej praktyczne rozwiązania w branży podejmując tematy współpracy pomiędzy profesjonalistami HR, a biznesem, rekrutacji na zmieniającym się rynku pracownika, wykorzystania nowoczesnych technologii w HR, Employer Branding, Talent Management, EVP, ROI, czy też zastosowania Design Thinking w procesach HR. To najbardziej kompleksowe źródło wiedzy dla praktyków i profesjonalistów HR w Polsce!

Pakiet uczestnika



Prestiżowy certyfikat - każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu sygnowany przez Redakcję magazynu „HR Business Partner”.


20% zniżki na zakup prenumeraty magazynu HR Business Partner i pełen dostęp do profesjonalnej wiedzy praktyków i ekspertów HR


Prezentacje prelegentów - każdy uczestnik otrzyma pakiet prezentacji multimedialnych wraz z tematami zagadnień poruszanych podczas Kongresu (zostaną wysłane uczestnikom po wydarzeniu).


Lunch oraz przerwy kawowe – wszystkim uczestnikom gwarantujemy lunch oraz przerwy kawowe, które są doskonałą okazję do networkingu.

Prelegenci

Joanna
Malinowska-Parzydło

CVO w Personal Brand Institute, HR Influencer

Doradca zarządów w zakresie kapitału intelektualnego, marki, strategii komunikacji i zarządzania, budowania kultur wokół wartości, rozwijania marki przywództwa. Architekt marki zarządów, zespołów oraz marki kobiecego przywództwa w korporacjach. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w Rzeczpospolitej i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca i lider think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA. Mama Janka i Olka.

Katarzyna
Kozłowska-Błoch

HR Manager w Volkswagen Poznań Sp. z o.o.

Pasjonatka rozwoju ludzi i organizacji w fabryce Volkswagena w Poznaniu. Konsultant, coach i menedżer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Z uwagą wsłuchuje się w potrzeby klientów - również ze stereotypowo męskiej, produkcyjnej branży – i przekuwa je w efektywne rozwiązania. Stawia na ludzi i ich umiejętność krytycznego spojrzenia na rzeczywistość. Bo tylko to pozwala na dalszy rozwój.

Nikolay
Kirov

Partner i Członek Zarządu Kirov Strategic Negotiators

Praktyk z doświadczeniem dydaktycznym i zapleczem naukowym. Od 1996 r. trener, doradca, mówca inspiracyjny i wykładowca w zakresie: Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie, Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych. Od 22 lat ponad 70 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów rozwojowych dla korporacji i przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration. Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”. Współtwórca programu „Life & Business Energy Management”.

Piotr
Stróżyk

HR Business Partner w Żabka Polska

Manager HR pracujący od 10 lat dla Żabka Polska – największej w Polsce sieci sklepów convenience, gdzie rozpoczynał w obszarach rozliczeń finansowych franczyzy, następnie we wsparciu sprzedaży i rekrutacji. Przez kilka lat szef działu szkoleń obecnie odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie procesów HR, szczególnie za rozwój pracowników Żabka Polska. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Doktorant i wykładowca akademicki. Prywatnie pasjonat wielkopolskich regionalizmów od historii, przez gwarę, aż po kuchnię.

Paweł
Tkaczyk

Prezes agencji brandingowej MIDEA

Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor trzech bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku), „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress) oraz „Narratologii”. Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.
Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

Szymon
Mierzwa

Specjalista Social Media

Specjalista Social Media, tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Właściciel agencji SocialBrand.pl. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie. Instagram i Facebook to miejsca, w których spędził niezliczoną liczbę godzin, testując ich możliwości. Współpracuje z agencją Social Media Now, prowadzi pod ich marką szkolenia z Instagrama. Szkolił takie marki jak APART, CENEO.PL, DIVERSE, TVN. Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotowem – trenerem biznesowym i współautorem książek, z Brian Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego. Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.

Tomasz
Roguszczak

Mistrz Produkcji w dziale Budowy Karoserii, Volkswagen Poznań Sp. z o.o.

Inżynier informatyk, tata trzech energicznych chłopaków. Od 15 lat związany z Volkswagen Poznań, gdzie przeszedł drogę rozwoju od spawacza do mistrza produkcji w Dziale Budowy Karoserii. Aktualnie zarządza 40-osobowym zespołem. Ambasador życia wartościami w przedsiębiorstwie, zaangażowany w wiele projektów, ponieważ chce mieć realny wpływ na zarządzanie firmą.

Anna
Tatarzyńska

HR Strategic Business Partner na obszar EMEA w firmie Coca-Cola Poland Services

Od trzech lat jest HR Strategic Business Partnerem na obszar EMEA w firmie Coca-Cola Poland Services, gdzie wspiera zespół Marketingu, Commercial oraz Public Affairs and Communication, jak i globalną organizację Shared Service. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą oraz tworzeniu kultury organizacyjnej, w której zaangażowani pracownicy pracujący w efektywnych zespołach stanowią najważniejszą wartość. Jej pasją jest zarządzanie talentami oraz wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi psychometrycznych w biznesie. Przed dołączeniem do Coca-Coli, Anna pracowała w jednej z firm consultingowych z Wielkiej Czwórki, głównie w Londynie, gdzie odpowiadała za rekrutację, talent management, optymalizację procesów HR-owych, a także była HR Business Partnerem na obszar CEE. Prywatnie jest mamą dwóch córek i żoną dyplomaty, stąd zamiłowanie do poznawania innych kultur. Jak do tej pory miała okazję mieszkać i pracować w Wielkiej Brytanii, a obecnie mieszka w Helsinkach w Finlandii.

Joanna
Skwara

Dyrektor Personalny w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o

Dyrektor Personalny w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o., będącej największym operatorem systemu dystrybucyjnego gazu w Europie oraz największą spółka w GK PGNIG. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w szeroko rozumianym obszarze zarzadzania zasobami ludzkimi obejmujące zarówno twardy, jak i miękki HR, . W ostatnich latach szczególnie zaangażowana także w kluczowy w kontekście współczesnego biznesu obszar automatyzacji i optymalizacji procesów oraz samoobsługi pracowniczej, a także szerokiego wykorzystania nowoczesnych technologii w zarzadzaniu zasobami ludzkimi i pomiaru efektywności pracy. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów podyplomowych dla menedżerów personalnych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Mirosław
Wójcik

Z-ca Dyrektora Personalnego w Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o.

Z-ca Dyrektora Personalnego w Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. będącej największym operatorem systemu dystrybucji gazu w Europie oraz największą spółka w GK PGNiG. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w obszarze HR. W swoim portfolio pracodawców posiada międzynarodowe korporacje z branży FMCG, Agencje UE czy największe Spółki Skarbu Państwa. Jego doświadczenie obejmuje tworzenie i wdrażanie strategii HR, controlling personalny, budowanie efektywnych systemów wynagrodzeń, zarządzanie finansowe, procesy konsolidacji oraz akwizycji spółek, jak również aktywną współpracę z partnerami społecznymi. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej, Australian Business and Retail Academy oraz studiów doktoranckich Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Maciej
Herman

Dyrektor Zarządzający Lotte Wedel

Dyrektor Zarządzający Lotte Wedel. W Wedlu od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce. Marka Wedel niedawno po raz kolejny została „najsilniejszą polską marką” w rankingu Rzeczpospolitej. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” i wiele innych za innowacyjne nowości produktowe. Poza pracą Maciej Herman od ponad 20 lat trenuje taekwon-do, namiętnie słucha muzyki, a także fotografuje.

Katarzyna
Sobieraj

Kierownik Działu Personalnego w firmie rodzinnej Hortimex oraz Koordynator Kaizen

Kierownik Działu Personalnego w firmie rodzinnej Hortimex oraz Koordynator Kaizen. Posiada 20 letnią praktykę w obszarach związanych z zasobami ludzkimi – od administracji kadrowej, poprzez zagadnienie płacowe, ubezpieczenia, bhp i zarządzanie funduszem socjalnym, a skończywszy na procesach związanych z HR. Absolwentka Ekonomii na UMK w Toruniu oraz Prawa pracy i bhp. Jako lider jednej ze ścieżek strategicznych firmy, czynnie angażuje się w jej rozwój. Na co dzień dba o balans pomiędzy potrzebami pracodawcy i pracownika. W życiu prywatnym ceni aktywność, od dziecka uprawia żeglarstwo.

Karina
Popieluch

Konsultant, Wykładowca Akademicki, Trener Biznesu, Coach, Asesor

Założycielka KaiZen HR, Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Center of Excellence oraz Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner. Wspiera transformacje funkcji HR i realizuje projekty doradcze oraz rozwojowe, budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki.

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

Jak skorzystać z promocji?

Wystarczy wpisać kod rabatowy "HR50" i kliknąć SPRAWDŹ.
Następnie podaj liczbę uczestników i PRZEJDŹ DALEJ

Promocja ważna tylko do 15 listopada 2018 r.

Cena standard:

899 zł netto

1105,77 brutto

Cena promocyjna:

849 zł netto

1044,27 zł brutto

Weź udział

Lokalizacja

Kongres Profesjonalistów HR

Synergia HR i Biznesu

— Nowa wizja HR jako zaufanego partnera biznesowego i kreatora zmian

Hotel Airport Okęcie


6 grudnia 2018


Hotel Airport Okęcie
Komitetu Obrony Robotników 24
02-148 Warszawa


9:00-18:00

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zgłosić udział w konferencji?

    Aby zapisać się na kongres, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.kongresprofesjonalistowhr.pl w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres BOK@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w kongresie.

  • Co zrobić, kiedy nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia mojego zgłoszenia?

    Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.

  • Co zrobić po otrzymaniu faktury profromy?

    Przed kongresem wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w kongresie. Kolejna faktura wysyłana jest po kongresie. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po kongresie.

  • Kiedy muszę zapłacić za udział w konferencji?

    Za udział w kongresie można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem kongresu lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po kongresie. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w kongresie.

  • Jak wprowadzić zmiany w danych podanych do faktury?

    Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.

  • Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji?

    Uczestnik ma prawo zrezygnować z kongresu w terminie do 30 dni przed datą kongresu. Osoba, która zapisała się na kongres i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą kongresu, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na kongres. Uczestnik, który nie wziął udziału w kongresie, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.

  • Chcę zmienić nazwisko uczestnika konferencji?

    Aby zmienić dane uczestnika konferencji należy wysłać wiadomość mailową pod adres BOK@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.

  • Jak dojechać do miejsca, w którym odbędzie się konferencja?

    Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce kongresu, zostanie wysłana dwa tygodnie przed terminem kongresu pod adres e-mail podany w zgłoszeniu.

  • O której godzinie rozpocznie i zakończy się konferencja?

    Kongres rozpocznie się o godzinie 09.00, prosimy o przybycie 15 min wcześniej i zarejestrowanie się w recepcji. Kongres planowo zakończy się o godzinie 17 jednak informujemy, że wydarzenie może się przedłużyć, w szczególności w sytuacji wzmożonej dyskusji uczestników kongresu.

  • Czy otrzymam prezentacje prelegentów prelegentów oraz inne materiały?

    Każdy uczestnik otrzyma prezentacje prelegentów (chyba że prelegent zastrzegł sobie zakaz udostępniania prezentacji). Prezentacje zostaną wysyłane drogą mailową w terminie dwóch tygodni po zakończeniu kongresu. Zapewniamy również długopis i notatnik. Po zakończeniu kongresu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

Współpraca

Katarzyna Likowska
Brand Manager

tel. 61 66 55 768
tel. kom. +48 536 784 938
E-mail: katarzyna.likowska@forum-media.pl

Napisz do nas wiadomość