Goście specjalni.
Jurek Owsiak
Dziennikarz radiowy i telewizyjny, filantrop i aktywista społeczny.
Pomysłodawca, założyciel i prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, z którą realizuje ideę corocznego Finału WOŚP – niezwykle efektywnej zbiórki publicznej prowadzonej w kraju i na świecie. Przez 25 lat Fundacja zebrała ponad 200 milionów dolarów (USD), za które kupiła sprzęt medyczny dla polskich szpitali. Twórca Przystanku Woodstock – największego w Polsce i jednego z największych w Europie festiwali muzycznych (co roku odwiedza go ponad półmilionowa publiczność. A marka WOŚP, według największego na świecie badania kondycji marek Brand Asset ™ Valuator, jest najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce.

Za swoją nietuzinkową działalność otrzymał wiele nagród, wśród nich nagrodę dla najlepszego promotora koncertowego na świecie w ramach plebiscytu International Music Industry Awards 2015 organizowanego przy okazji międzynarodowej konferencji branży muzycznej Musexpo w Los Angeles.
Prelegenci.
Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska
Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.
Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy
HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze HR analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik.
Przemysław Rychlewski
Trener i konsultant Lean Transformation.
Black Belt Lean i Six Sigma. Dyplomowany konsultant zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Od 16 lat zawodowo związany z Lean i ciągłym doskonaleniem najpierw jako inżynier, później manager w w międzynarodowych organizacjach i konsultant. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznych aspektów optymalizacji procesów produkcyjnych i usługowych. Współpracuje z międzynarodowymi firmami doradczymi: Staufen, Bain&Company.
Maja Gojtowska
Od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR. W lutym 2020 roku zdobyła certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzy i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi konsultacje, szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.
Anna Walczak
HR-owiec z zawodu i powołania, ekspert w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, partner biznesu, Dyrektor HR, mentor, wykładowca, łączący dwie perspektywy: praktyczną i teoretyczną.
Przez ponad 21 lat pracowała jako Dyrektor HR, kierując funkcją HR (miękki i twardy HR), w firmach produkcyjnych, przekładając strategię biznesową na strategię personalną i pracując operacyjnie. Aktualnie pracuje jako manager w firmie doradczej, doradzając klientom w obszarze People & Change Management. Jest również wykładowcą na kierunku: Zarządzanie oraz Psychologia w Biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Swoją pracę dydaktyczną opieram na praktyce i doświadczeniu. Jednocześnie wspiera osoby indywidualne, będące w zmianie zawodowej. Poprzednio pracowała jako HR Manager/ HR Director w międzynarodowych korporacjach: ADM Poland Sp. o.o.; Exide Technologies S.A. i Kimball Electronics Poland Sp. z o.o. (600+ pracowników).
Ireneusz Zyzański
Międzykulturowy coach, mentor, trener i konsultant z wieloletnim, międzynarodowym korporacyjnym doświadczeniem.

Przez 24 lata pracował w Philip Morris w Polsce, na Ukrainie, w Dubaju, Chinach, Rosji, Indonezji i Hong Kongu, zarówno w działach HR jak i Sprzedaży. Ostanie pozycje w korporacji to:

  • Regionalny Dyrektor HR Azja Pacyfik ds. Rozwoju Organizacji Komercyjnych w Hong Kongu (13 krajów)
  • Dyrektor HR ds. Marketingu i Sprzedaży – Indonezja (4500 osób w 120 lokalizacjach).

Irek ma bezpośrednie doświadczenie w:

  • prowadzeniu warsztatów, szkoleń oraz sesji coachignowych / mentoringowych dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla
  • zarządzaniu wielokulturowymi zespołami w Europie, na Bliskich Wschodzie i w Azji, studia arabistyczne w Polsce i w Iraku, praca tłumacza języka arabskiego w Libii
  • projektowanie, wdrażanie i zarządzanie programami mentoringowymi (indywidulane i grupowe)
  • projektowaniu i wdrażaniu Assessment i Development Centers, używaniu kompetencji Lomingera, Organization Design, ewaluacji stanowisk pracy wg metodologii Hay, projektowanie i wdrażanie systemów zmiennych wynagrodzeń, zarządzania talentami, projektowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz rekrutacja
  • zarządzanie zespołami sprzedaży, projektowanie i wdrażanie systemów wsparcia sprzedaży, trade marketing

Po powrocie do Polski w 2015 roku współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi i coachingowymi. Prowadzi warsztaty i treningi z przywództwa, zarządzania, mentoringu i komunikacji międzykulturowej. Współpracuje jako Leadership Solutions Associate z CCL (Center for Creative Leadership) w Brukseli.

Agata Boroń
Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji Wewnętrznej DHL Parcel Polska
Związana z obszarem HR od blisko 15 lat. Absolwentka psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Transportu w Instytucie Transportu Samochodowego. W DHL Parcel Polska pracuje od 2007 r., od marca 2020 pełni funkcję Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji, wcześniej związana z branżą RTV. W portfolio jej doświadczeń znajdują się m.in.: optymalizacja procesów, zarządzanie procesami w zmianie, a także zarządzanie portfelem projektów, również tych z pogranicza HR/IT - wśród nich jest m.in wdrożenie rozwiązań chmurowych związanych z digitalizacją procesów HR.
Maryla Noste-Jeglińska
Dyrektor HR i Członek Zarządu w GK Iglotex
Zarządza działem HR tj. HR BP, centrum kompetencji, kadry i płace, BHP.
Żaklina Pawlak-Iwińska
Wiceprezes ds. HR, Grupa Polskie ePłatności (PeP)
Z tematyką HR związana od blisko 20 lat. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Executive MBA na Uniwersytecie Koźmińskiego. Posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach HR, takich jak Rekrutacja, Employer Branding, a także HR Business Partnering, które wykorzystuje do strategicznego rozwoju PeP - jednej z najszybciej rozwijających się firm w dziedzinie płatności bezgotówkowych w Polsce. Niejednokrotnie uczestniczyła w procesach fuzji, przejęć oraz integracji spółek zależnych. Prowadzi prelekcje i szkolenia z takich tematów jak: układanie procesów rekrutacyjnych, wdrażanie oceny pracowniczej czy badania satysfakcji pracowników.
Tomasz Dziurko
VP of Engineering w SoftwareMill.
Entuzjasta budowania relacji w miejscu pracy w oparciu o zaufanie i adwokat pielęgnowania umiejętności miękkich na równi z technicznymi. Kiedyś jako programista Java był liderem technicznym małych i dużych zespołów. Obecnie korzysta z tych doświadczeń wspierając ścieżki awansów i indywidualny rozwój programistów w SoftwareMill.
Dorota Sawicz
Dyrektor Personalny Grupy LUX MED.
Ukończyła globalny program dla liderów Bupa Advance oraz kursy z zakresu zarządzania na National Louis University w Chicago. Obecnie odpowiada za cały obszar HR Grupy LUX MED, w tym integrację spółek zależnych. Propaguje strategiczne, partnerskie podejście we współpracy z biznesem. W konkursie Pulsu Medycyny otrzymała tytuł najlepszego menadżera HR w sektorze ochronie zdrowia.
Piotrek Miller
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej w BGK.
Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej w branży bankowej. Motywuje, angażuje oraz integruje pracowników, wykorzystując nowoczesne narzędzia komunikacji. Planuje i koordynuje kampanie wewnętrzne, które są efektywne i przyciągają uwagę. Prywatnie fanatyk biegania i miłośnik piłkarskiej ekstraklasy.
Katarzyna Bajek – Bartold
People & Culture Commercial Manager na Polskę i Kraje Bałtyckie w Coca- Cola HBC.
W swojej roli kieruje kluczowymi inicjatywami HR a także wspiera biznes w realizacji strategii. Jej dotychczasowe doświadczenie to ponad 17 lat w branży FMCG w takich firmach jak Alima-Gerber S.A. , Nestle Polska S.A., Coca- Cola HBC. Posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach HR, takich jak Rekrutacja, Employer Branding, Learning & Development, a także HR Business Partnering, które zdobywała poprzez zajmowanie różnych pozycji w strukturze oraz realizowanie licznych projektów z zakresu HR.
Michał Płaczkiewicz
Dyrektor Działu Personalnego Unum Życie TUiR S.A.
Od ponad 18 lat związany jest z obszarem HR w instytucjach finansowych. Pełnił m.in. rolę Dyrektora Biura HR Biznes Partnerów w Banku Pekao gdzie odpowiadał m.in. za nadzór nad procesami HR w spółkach Grupy oraz obszarze bankowości korporacyjnej, ryzyka, finansów i pionów Prezesa. Przez blisko 8 lat pełnił rolę szefa HR w domu maklerskim koordynując między innymi proces zmiany właścicielskiej. Posiada doświadczenie zarówno w obszarze miękkiego HR jak również w obszarze Compensation & Benefits oraz budowania partnerstwa biznesowego obszaru HR. Łączy pracę zawodową z działalnością społeczną, będąc Członkiem Rady Fundacji Unum i angażując się w realizację inicjatyw na rzecz podopiecznych Fundacji. Aktywnie również dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako mentor w ramach projektów organizowanych m.in przez PSZK, Fundację Liderek Biznesu czy Fundacją Business Boutique. Członek HR Data Club.
Sabina Szymczak
HR BP/HR Manager w Carlsberg SCC
Andrzej Borczyk
Dyrektor Zarządzający HR w Grupie CCC / Chief People Officer CCC Group
Lider Biznesu z doświadczeniem zdobytym w rolach sprzedażowych, operacyjnych oraz HR w globalnych firmach: Mars, Diageo, Microsoft, Grupa Żywiec/Heineken na rynku polskim i Europy centralno-wschodniej. Obecnie w roli Chief People Officer CCC Group, jednej z najdynamiczniej się rozwijających polskich organizacji z ambicją bycia #1 platformą modową omnichannel w Europie centralno-wschodniej. Współzałożyciel HR Influencers, mentor, coach i instruktor tenisa. Wykładowca na studiach podyplomowych, MBA oraz prezenter na największych konferencjach HR, Unleash i HRD Summit.
Marta Klepka
Dyrektor pięciogwiazdkowego Heron Live Hotel w Gródku nad Dunajcem. Przez 8 lat była dyrektorem jednego z najbardziej cenionych hoteli w Polsce i na świecie – Blow Up Hall 5050 oraz Prezesem Spółki Fortis Nowy Stary Browar. Z wykształcenia jest prawnikiem, studiowała we Frankfurcie nad Odrą i w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu psychologii zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a dodatkowo również liczne kursy, szkolenia, warsztaty z zarządzania i budowania zespołów. Po tacie odziedziczyła zdolność budowania relacji i zmysł organizacyjny. Jest inicjatorką konferencji motywacyjnych i akcji charytatywnych. Jest pomysłodawczynią, autorką i organizatorką ogólnopolskiego projektu #byckobietaontour, który tworzy głównie dla kobiet. Podróżuje z nim po całej Polsce, każde miejsce, które odwiedza zachwyca ją i uświadamia jej jak ważne są rozmowy z ludźmi.
Anna Zarzycka
Employer Branding PKN Orlen S.A.
Doświadczony ekspert w budowaniu marek pracodawców i projektach employer brandingowych. Autor i współautor Programów w PKN Orlen - Ambasador marki pracodawcy, programu stażowego Kierunek ORLEN. Opiekun kreatywny strony www.orlen.pl/kariera oraz promotor walki ze stereotypami płciowymi m.in. poprzez kampanię „Takie zabawy nie tylko z synem/córką”.W swojej pracy wykorzystuje 15 letnie doświadczenie projektowe we współpracy z menedżerami wyższego szczebla i międzynarodowymi firmami głównie z branż technologii, przemysłu, logistyki. Pracowała w międzynarodowych firmach rekrutacyjnych: Hays, Randstad, Morgan Philips (wcześniej Hudson Global Resources). Absolwentka Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, studiów podyplomowych z Nowoczesnej Komunikacji marketingowej oraz Doradztwa Zawodowego. Wykorzystuje narzędzia z pogranicza HR, marketingu, digital, PR, komunikacji, zarządzania projektami i psychologii.
Marta Miśkiewicz
HR Manager w Volkswagen Poznan Learning & Development
#Analiza I Rozwój Kompetencji I Organizacji
#Przywództwo #Kultura organizacji #Szkolenia

Absolwent studiów UAM i UE oraz studiów podyplomowych SGH. Ukończyła również Akademię Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. To doświadczony manager z ponad 19-letnim stażem pracy w Volkswagen Poznań. Doskonale rozumie biznes, z każdej ze stron, zbierając doświadczenie w działach logistyki, zakupów, a od 4 lat prowadząc dział Analizy i Rozwoju Kompetencji Ponadfachowych w dziale Personalnym. Aktualnie wraz ze swoim działem zajmuje się wsparciem organizacji w zarządzaniu zmianą i kształtowaniem kultury organizacji, w tym w szczególności kultury przywództwa.
Ewa Sobiech
Menedżerka ds. Zaangażowania Pracowników, Inkluzywności oraz Różnorodności
Wspólnie z zespołem tworzy i realizuje strategie oraz działania w obszarach zaangażowania pracowników, komunikacji wewnętrznej, budowania marki pracodawcy. Ambasadorka inkluzywności, równości szans i różnorodności. Działa na podstawie opinii pracowników. Ewa to angażująca liderka, o wielkim sercu i pasji do ludzi, umiejąca sprawnie przełożyć obrane strategie na rzeczywiste działania w szczególności w świecie VUCA, dla której klient wewnętrzny i zewnętrzny jest zawsze na pierwszym miejscu. Uważnie słucha, myśli nieszablonowo. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w pracy w różnych korporacjach. Zanim dołączyła do branży tytoniowej przez wiele lat związana była z sektorem finansowym, gdzie wspierała działania komunikacyjne związane z fuzjami oraz przejęciami, a także ofertami publicznymi akcji. Prywatnie – mama Antka i Oli.
Jaromir Jędras
Jaromir Jędras jest Wicedyrektorem w Departamencie Rozwoju Pracowników i Kultury Organizacji w mBanku.
Pełni rolę Senior HR Business Partnera, pracuje z pionem Finansów i mBankiem Hipotecznym oraz koordynuje wdrożenie hybrydowego modelu pracy w banku. W mBanku od 2013, w HR od 2011. Przed HR przez blisko 20 lat w biznesie bankowym. Ukończył studia podyplomowe na Wydziale Prawa Uniwersytetu Łódzkiego, na SGH oraz program Leadership na Uniwersytecie Nyenrode w Holandii. Coach ICC i Gallupa.
Elżbieta Niezgódka
Adwokatka, Inicjatorka Woman Labour Matters, autorka #WtorkiZPaniąMatyldą
Adwokatka o dwóch twarzach. Jedną twarzą Elżbiety jest praktyka zawodowa. Elżbieta jest partnerką kobiet w starciach i trudnych rozmowach z pracodawcą. Chroni kobiety przed niesprawiedliwym zwolnieniem. Konsultuje wypowiedzenia, umowy o zakazie konkurencji, kontrakty menadżerskie. Negocjuje kwoty zadośćuczynienia w sprawach o mobbing, molestowanie czy dyskryminację. Drugą twarzą Elżbiety jest działalność społeczna czyli Woman Labour Matters, pierwszy w Polsce projekt społeczny wspierający kobiety w trudnych sytuacjach w pracy.

W październiku 2021 r. Elżbieta została wyróżniona na liście Forbes Woman 25 prawniczek wyróżniających się w biznesie. W lutym 2022 r. Elżbieta otrzymała tytuł jednej z 25 mistrzyń Linkedin przyzwany przez Forbes Woman.
Karina Popieluch
Właścicielka firmy Kaizen HR i KaiZen IT. Konsultant, Trener biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.
Absolwentka m.in. MBA HR, Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu oraz studiów na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz ZZL.

Ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją i sprzedażą oraz zasiadała w radzie nadzorczej. Przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze Lean Management.
Mateusz Kusznierewicz
Żeglarz, mistrz olimpijski, mistrz świata. Kapitan polskiej reprezentacji na Żeglarski Mundial 2022.

Założyciel Akademii Mistrzów, nowoczesnej platformy stworzonej dla każdego kto startuje w zawodach sportowych. W Akademii znajdują się gotowe metody jak osiągnąć mistrzostwo w sporcie jak również inspiracje oraz rozwiązania problemów pokazane na konkretnych przykładach.

Więcej informacji na www.akademiamistrzow.pl
Więcej o Mateuszu i jego działalności na www.kusznierewicz.pl

Anna Selwakowska- Domańska

HRowiec z doświadczeniem na stanowiskach m.in. Global Training & Development manager oraz Senior Recruitment manager. Akredytowany trener i praktyk biznesu, Certyfikowany trener Insights Discovery i Management 3.0 na bazie Agile, wykładowca, prelegentka, autorka publikacji branżowych.

Dyplomowany trener i praktyk biznesu z ponad 19 letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (m.in. Starbucks) w obszarze HR: rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników, które zdobywała na stanowisku Senior Recruitment Managera oraz Global Training & Development Managera. Certyfikowany trener Managementy 3.0 na bazie metodyk Agile oraz akredytowany konsultant warsztatów rozwijających komunikację i współpracę na podstawie teorii osobowości C.G. Junga i narzędzia Insights Discovery. Absolwentka kierunkowych studiów z zakresu ZZL na SWPS. Wykładowca na HR-owych studiach podyplomowych na WSB w Warszawie i Wrocławiu. Na co dzień współpracuje z EY Academy of Business jako Trener Biznesu.

Małgorzata Kledzik

Talent & Culture Poland Head, Ekspert w zakresie Employee Engagement, Project Manager, Trener Biznesu 

Praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem w zakresie HR, learning and development, Diversity & Inclusion, project management. Na co dzień, jako Talent & Culture Manager w Innocap Group, wdraża nowatorskie rozwiązania w obszarze HR, projektuje i restrukturyzuje rozwiązania w zakresie budowania zaangażowania pracowników, w tym wprowadza strategię Diversity & Inclusion w codzienne działania organizacji.

Agata Sałatka
Ekspert komunikacji społecznej i komunikacji kryzysowej

Wykładowca z obszaru komunikacji i budowania wizerunku instytucji, autorka tekstów na każdy temat, korektorka tropiąca błędy i dbająca o poprawność językową. Ma wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Przez wiele lat była rzecznikiem prasowym lubuskiej Policji, odpowiadając za kontakty z mediami oraz strategię medialną instytucji. Swoje doświadczenie i wiedzę poszerzała pełniąc funkcję naczelnika wydziału komunikacji społecznej w lubuskiej Policji. Tworzyła i prowadziła projekty usprawniające obieg informacji w firmie oraz budowała system komunikacji wewnętrznej.

Ewa Ciećwierz
Dyrektor Biura Partnerów Biznesowych HR w PKN ORLEN

Z obszarem HR związana od ponad 20 lat. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, kierunek Psychologia w Zarządzaniu oraz studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration MBA. W PKN ORLEN S.A. pracuje od 2013 roku, gdzie zaczynała na stanowisku HR Biznes Partnera. Wcześniej, przez wiele lat, związana była z branżą DIY, w której rozwijała Dział Personalny - od pracy w Dziale Administracji Personalnej, poprzez Rekrutacje i Szkolenia i budowanie Zespołu Trenerów Wewnętrznych aż do roli HR Managera odpowiedzialnego za cały obszar HR w Spółce.

Posiada szerokie doświadczenie zarówno w zakresie optymalizacji procesów kadrowych jak również prowadzeniu projektów HR-owych, ukierunkowanych na budowanie skutecznych rozwiązań HR dla biznesu. Poza takimi projektami jak: wdrożenie SAP HR w siedmiu spółkach z GK Metro, zbudowanie wraz z Zespołem Trenerów Wewnętrznych programów szkoleniowych dla Menedżerów sprzedaży czy wdrożenia systemu KCP w spółkach GK ORLEN brała udział w kreowaniu i wdrażaniu licznych Polityk HR zarówno regulujących zagadnienia kadrowe jak i wynagrodzeniowe.

Radosław Drzewiecki
CEO & Founder Leanpassion Group

Założyciel Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce. Zdobył doświadczenie współpracując z ponad 300 firmami z Polski i z zagranicy. Autor bestsellerowej książki „Strategia LEAN – Dlaczego w WIELKICH firmach ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW”, w której odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na autorski proces transformacji strategicznej. Współzałożyciel startupu Sherlock Waste – aplikacji do zgłaszania problemów w pracy i ich zmiany w innowacyjne rozwiązania. Pomysłodawca i założyciel streamingowego serwisu rozwojowego Leanovatica.com.

Anna Wochna
Twórca marki SunewMed+ oraz jej prezes

Marka, która powstała 17 lat temu stawia na innowacje nie tylko w dziedzinie kosmetyków, ale także w zarządzaniu - w firmie wprowadzono między innymi 4-dniowy tydzień pracy.

Zarządzanie firmą, jak i same produkty odzwierciedlają wartości jakimi się kieruje - ciepła atmosfera wśród pracującego zespołu, miła obsługa klienta i otwarcie na jego potrzeby, a także same produkty - przeznaczone dla kobiet, które prowadzą intensywny tryb życia godząc sferę prywatną z obowiązkami zawodowowymi oraz pasjami, marzą jednocześnie o pięknej skórze bez wyrzeczeń. To właśnie z tą myślą powstają kosmetyki, które muszą być skuteczne i efektywne już od pierwszego użycia. Dlatego kochają je gwiazdy, aktywni rodzice i utytułowani sportowcy, którzy są świadomi ile w życiu może zmienić 1 minuta - bo tyle potrzeba by poznać efekt tych produktów.

Obecnie kosmetyki SunewMed+ sprzedawane są sieciach aptecznych w Polsce, a także w Moliera 2 i perfumeriach Douglas. Z sukcesem wkraczają na rynki zagraniczne.

Anna biznesie kieruje się intuicją oraz stawia na szczere, pełne zaufania relacje. Jest nie tylko szefową, ale także mentorem, przyjaciółką. Inspiruje pomysłami i pozytywną energią, optymizmem, stylem życia i odżywiania.

Jest świetnym dowodem, że Work - life- balance istnieje. Wolny czas spędza z rodziną, jej wielką pasją są podróże, z których czerpie inspiracje. Dzień zaczyna wcześniej, aby mieć czas na poszerzanie swojej wiedzy, a zanim trafi do biura na godzinę 8:00 ma za sobą 10km bieg, który dostarcza jej energii do działania i pozwala oczyścić umysł.

Grażyna Wolszczak
Aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna

Współzałożycielka Teatru Garnizon Sztuki, produkującego spektakle teatralne z misją. Celem założycielek jest poruszanie uniwersalnych wartości, podejmując ważne i kontrowersyjne tematy, ale w sposób humorystyczny, z przymrużeniem oka. To teatr pozytywnych emocji. Zupełnie jak sama aktorka. Znana między innymi z ról w Wiedźminie i serialu „Na Wspólnej”. Za wcielenie się w postać Judyty w filmie „Ja wam pokażę!”, otrzymała nagrodę za najlepszą pierwszoplanową rolę kobiecą na festiwalu w Chinach (2007). W 2004 roku, Grażyna Wolszczak została nominowana do tytułu Najpiękniejszej Polki. Jest współautorką książki „Jak być zawsze młodą, piękną i bogatą” oraz promotorką zdrowego trybu życia. O swoich wartościach i przekonaniach aktywnie głosi w social mediach (Instagram), gdzie wymienia się doświadczeniami ze swoją społecznością.

Magdalena Kowalak
Prezes spółki zarządzającej centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu

Doktor nauk ekonomicznych, ekspert w dziedzinie finansów i zarządzania obiektem komercyjnym. Studia magisterskie i doktoranckie ukończyła na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Przez 5 lat była wykładowcą UEP oraz poznańskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jednocześnie angażowała się w projekty związane ze środowiskiem biznesowym. Pracowała jako analityk finansowy oraz doradca w dziedzinie pozyskiwania środków z funduszy UE i finansowania inwestycji publicznych, a następnie jako certyfikowany audytor procesów w Banku Zachodnim WBK SA.

Do zespołu Starego Browaru w Poznaniu dołączyła w 2010 roku, początkowo w roli dyrektora finansowego i członkini zarządu. Od 8 lat samodzielnie stoi na czele zespołu kierującego finansami, leasingiem, administracją, marketingiem i obsługą techniczną poznańskiego centrum – jednego z najbardziej unikalnych obiektów handlowych w Polsce. Dzięki jej kompetencjom Stary Browar płynnie przeszedł przez proces zmiany właściciela w 2015 roku, kiedy to fundusz DWS Grundbesitz GmbH kupił centrum od jego twórczyni, Grażyny Kulczyk.

Jako lider przedsiębiorstwa i dużego zespołu Magdalena Kowalak łączy doświadczenie, szacunek i empatię oraz zadaniowe podejście do tematów. Jest odważna, konsekwentna i wymagająca – wobec siebie i innych. Z powodzeniem stosuje metodę „małych kroków”. W pracy wykorzystuje zarówno umiejętność logicznego myślenia, jak i kreatywność. Aktywny praktyk i propagatorka idei lifelong learning, którą „zaraża” współpracowników.

Krystyna Baran
Prezes Zarządu WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.

Z firmą związana od 30 lat. Z wykształcenia ekonomistka — specjalizuje się w finansach i rachunkowości — absolwentka sądeckiej WSB-NLU. Od ponad dwóch dekad podejmuje kluczowe dla całego przedsiębiorstwa decyzje, realizując globalną strategię rozwoju. Z sukcesem wprowadziła markę WIŚNIOWSKI na najważniejsze europejskie rynki.

Krystyna Baran zarządza firmą zatrudniającą ponad 2200 pracowników, produkującą rocznie 5 milionów bram, okien, drzwi i ogrodzeń dla klientów w ponad 30 krajach. WIŚNIOWSKI to jedno z największych przedsiębiorstw w europejskiej branży budowlanej — po historycznej rozbudowie firma zajmuje powierzchnię 400 tysięcy metrów kwadratowych.

Dynamiczny rozwój organizacyjny i produkcyjny firmy uważa za realizację nie tylko czysto biznesowych celów, ale również osobistych ambicji. — Zawsze stawiam sobie ambitne zadania i nie wyobrażam sobie, żebym mogła kiedyś powiedzieć: osiągnęłam już tak wiele, że teraz mogę trochę odpocząć – mówi.

Krystyna Baran jest laureatką wielu wyróżnień, m.in. Złotego Medalu Prezydenta RP, statuetki Kreator Budownictwa, tytułów Osobowości Branży Builder oraz Ambasador Sportowej Polski.

Marta Buszko – Pakosińska
Dyrektor HR

Pracuję z ludźmi i dla ludzi od ponad 18 lat, realizując się w obszarze HR od stanowiska konsultanta HR, poprzez specjalistę, managera do dyrektora HR. Studia z zakresu Zarządzania uzupełnione kierunkiem Psychologia pozwalają mi na łączenie potrzeb biznesowych z oczekiwaniami ludzi. We współpracy z zespołem wspaniałych specjalistów odpowiadam kompleksowo za procesy HR wspierając biznes w realizacji założonej strategii.

Krystyna Saworska
Ekonomistka, właścicielka fabryki ekologicznego papieru

Od prawie 33 lat mieszkam w Niemczech, przez wiele lat byłam managerem w koncernie branży papierniczej. Od 2008 jestem współwłaścicielem fabryki papieru w okolicach Drezna. Fabryka produkuje rocznie prawie 50.000 ton papieru ekologicznego ze 150 osobową załogą. Od 8 lat prowadzę również biznesy w Polsce, w tej chwili dzielę życie między oba kraje Polskę i Niemcy. W pracy kładę nacisk na punktualność, szczerość i szacunek do drugiego człowieka.

Bartosz Malinowski
Head of Voicebot Department

Biorąc pod uwagę studia inżynierskie związane z elektroniką i telekomunikacją, zainteresowanie automatyzacją i sztuczną inteligencją przyszło Bartoszowi bardzo naturalnie. Jako ekspert automatyzacji w branży HR, często zabiera głos na konferencjach branżowych organizowanych przez Puls Biznesu, m.in. o „Inteligentnej automatyzacji i robotyzacji procesów branży HR”. Był również gościem wydarzeń HR Talks organizowanych przez eRecruiter. Misją Bartosza jest pomoc w rozwijaniu firm za pomocą mądrej automatyzacji, a także budowa ekosystemu Voicebota poprzez integracje z dostawcami systemów ATS z całej Europy.

Karolina Korzeniewska
ReX Project Manager, Antal

Karolina Korzeniewska rozpoczęła współpracę z Antal w 2012 roku jako konsultant w dywizji Banking & Insurance i od tego czasu z sukcesami prowadziła rekrutacje. Klienci i kandydaci cenią w niej w szczególności umiejętność szerokiej analizy rynku, znajdowania najskuteczniejszych rozwiązań oraz budowy przejrzystej relacji biznesowej. Reprezentując Antal i siostrzaną spółkę Enloyd, odpowiada za prowadzenie rekrutacji na poziomie najwyższej kadry zarządzającej i koordynację współpracy z radami nadzorczymi i zarządami zarówno spółek krajowych, jak i struktur centralnych w sektorze instytucji finansowych. Od czterech lat stoi na czele ReXa – innowacyjnej usługi crowdstaffingowej i podbija nim rynek pracy.

Anna Krasnova
Naukowiec, trener biznesu, nauczyciel akademicki.

Poprowadziła ponad 2000 godzin dydaktyczno-szkoleniowych ze zróżnicowanymi grupami uczestników (od uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych poprzez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych po specjalistów i menedżerów). W pracy w obszarze “miękkiego” HR wspomaga się twardymi narzędziami. Pracuje głównie z reprezentantami pokolenia Y i Z - najmłodszymi i najbardziej wymagającymi przedstawicielami rynku pracy. Bada ich potrzeby i oczekiwania, uczy zawodu HR-owca, a pracodawców przygotowuje do zarządzania takimi pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu współczesnych metod rekrutacji i selekcji pracowników, adaptacji, derekrutacji oraz budowania marki pracodawcy z wyboru. 

Michał Eryk Południok
Prezes Zarządu

Psycholog biznesu, trener i coach z certfikatem VCC akredytowanym przez Komisję Europejską. Członek europejskiej grupy trenerskiej Experiential Educators Europe. Prezes Zarządu BRAD Consulting Sp. z o.o. Jako konsultant zajmuje się wdrażaniem systemów motywacyjnych, wzmacnianiem kompetencji oraz optymalizacją procesów zarządczych z wykorzystaniem nowych technologii. Jako mentor, trener i coach odkrywa potencjał w każdym człowieku, pomagając mu ukierunkować go na efektywną realizację celów.

Konrad Szczygieł
Head of Marketplace w eRecruiter (Grupa Pracuj), gdzie odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii biznesowej oraz rozwoju produktu. 

Z rozwojem biznesu w modelu SaaS związany od 16 roku życia, kiedy to założył swój pierwszy start-up, wcinamy.pl. Jest współzałożycielem platformy reservise.com, która służy do zarządzania obiektami tenisowymi i squash. Platforma jest liderem swojej kategorii operującym w modelu SaaS. Konrad jest też finalistą międzynarodowego konkursu Google Online Marketing Challenge, gdzie zajął 1 miejsce w Polsce (TOP 30 drużyn na świecie). 

Po godzinach fan klocków Lego - jak twierdzi, ukształtowały jego podejście do budowy biznesów.

Olga Skrzynecka
Communications Manager Edenred Polska
 
Karol Kapuściński
Head of Strategic Sales No Fluff Jobs

Rozwija sprzedaż i współpracę z kluczowymi klientami No Fluff Jobs jako Head of Strategic Sales. Od ponad 15 lat zajmuje się dostarczaniem działom HR rozwiązań rekrutacyjnych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Pracuj.pl czy Goldenline. Wolny czas spędza na rowerze.

Sylwia Hull-Wosiek
Development & Creativity Manager w Concordia Design

Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.

Łukasz Sennik
Head of Studies eTutor
 
Agnieszka Koizumi
Chassis Systems Control, Communication Professional BOSCH