Goście specjalni.
Jurek Owsiak
Dziennikarz radiowy i telewizyjny, filantrop i aktywista społeczny.
Pomysłodawca, założyciel i prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, z którą realizuje ideę corocznego Finału WOŚP – niezwykle efektywnej zbiórki publicznej prowadzonej w kraju i na świecie. Przez 25 lat Fundacja zebrała ponad 200 milionów dolarów (USD), za które kupiła sprzęt medyczny dla polskich szpitali. Twórca Przystanku Woodstock – największego w Polsce i jednego z największych w Europie festiwali muzycznych (co roku odwiedza go ponad półmilionowa publiczność. A marka WOŚP, według największego na świecie badania kondycji marek Brand Asset ™ Valuator, jest najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce.

Za swoją nietuzinkową działalność otrzymał wiele nagród, wśród nich nagrodę dla najlepszego promotora koncertowego na świecie w ramach plebiscytu International Music Industry Awards 2015 organizowanego przy okazji międzynarodowej konferencji branży muzycznej Musexpo w Los Angeles.
Prelegenci.
Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska
Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.
Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy
HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze HR analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik.
Przemysław Rychlewski
Trener i konsultant Lean Transformation.
Black Belt Lean i Six Sigma. Dyplomowany konsultant zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Od 16 lat zawodowo związany z Lean i ciągłym doskonaleniem najpierw jako inżynier, później manager w w międzynarodowych organizacjach i konsultant. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznych aspektów optymalizacji procesów produkcyjnych i usługowych. Współpracuje z międzynarodowymi firmami doradczymi: Staufen, Bain&Company.
Maja Gojtowska
Od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR. W lutym 2020 roku zdobyła certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzy i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi konsultacje, szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.
Anna Walczak
HR mentor, mentor kariery. Pracowała dla Archer Daniels Midland Company, Excide Technology, Kimball Electronics
Ireneusz Zyzański
Międzykulturowy coach, mentor, trener i konsultant z wieloletnim, międzynarodowym korporacyjnym doświadczeniem.

Przez 24 lata pracował w Philip Morris w Polsce, na Ukrainie, w Dubaju, Chinach, Rosji, Indonezji i Hong Kongu, zarówno w działach HR jak i Sprzedaży. Ostanie pozycje w korporacji to:

  • Regionalny Dyrektor HR Azja Pacyfik ds. Rozwoju Organizacji Komercyjnych w Hong Kongu (13 krajów)
  • Dyrektor HR ds. Marketingu i Sprzedaży – Indonezja (4500 osób w 120 lokalizacjach).

Irek ma bezpośrednie doświadczenie w:

  • prowadzeniu warsztatów, szkoleń oraz sesji coachignowych / mentoringowych dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla
  • zarządzaniu wielokulturowymi zespołami w Europie, na Bliskich Wschodzie i w Azji, studia arabistyczne w Polsce i w Iraku, praca tłumacza języka arabskiego w Libii
  • projektowanie, wdrażanie i zarządzanie programami mentoringowymi (indywidulane i grupowe)
  • projektowaniu i wdrażaniu Assessment i Development Centers, używaniu kompetencji Lomingera, Organization Design, ewaluacji stanowisk pracy wg metodologii Hay, projektowanie i wdrażanie systemów zmiennych wynagrodzeń, zarządzania talentami, projektowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz rekrutacja
  • zarządzanie zespołami sprzedaży, projektowanie i wdrażanie systemów wsparcia sprzedaży, trade marketing

Po powrocie do Polski w 2015 roku współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi i coachingowymi. Prowadzi warsztaty i treningi z przywództwa, zarządzania, mentoringu i komunikacji międzykulturowej. Współpracuje jako Leadership Solutions Associate z CCL (Center for Creative Leadership) w Brukseli.

Agata Boroń
Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji Wewnętrznej DHL Parcel Polska
Związana z obszarem HR od blisko 15 lat. Absolwentka psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Transportu w Instytucie Transportu Samochodowego. W DHL Parcel Polska pracuje od 2007 r., od marca 2020 pełni funkcję Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji, wcześniej związana z branżą RTV. W portfolio jej doświadczeń znajdują się m.in.: optymalizacja procesów, zarządzanie procesami w zmianie, a także zarządzanie portfelem projektów, również tych z pogranicza HR/IT - wśród nich jest m.in wdrożenie rozwiązań chmurowych związanych z digitalizacją procesów HR.
Maryla Noste-Jeglińska
Dyrektor HR i Członek Zarządu w GK Iglotex
Zarządza działem HR tj. HR BP, centrum kompetencji, kadry i płace, BHP.
Żaklina Pawlak-Iwińska
Wiceprezes ds. HR - Grupa Polskie ePłatności
Związana z Polskimi ePłatnościami praktycznie od samego początku powstania firmy. Początkowo na stanowisku Dyrektora Działu Personalnego, następnie od 2019 r. Wiceprezesa ds. Personalnych, a obecnie pełni funkcję Wiceprezesa ds. HR. Jest także członkiem Zarządu w spółce BillBird S.A. będącej członkiem Grupy Polskie ePłatności S.A.
Tomasz Dziurko
VP of Engineering w SoftwareMill.
Entuzjasta budowania relacji w miejscu pracy w oparciu o zaufanie i adwokat pielęgnowania umiejętności miękkich na równi z technicznymi. Kiedyś jako programista Java był liderem technicznym małych i dużych zespołów. Obecnie korzysta z tych doświadczeń wspierając ścieżki awansów i indywidualny rozwój programistów w SoftwareMill.
Dorota Sawicz
Dyrektor Personalny Grupy LUX MED.
Ukończyła globalny program dla liderów Bupa Advance oraz kursy z zakresu zarządzania na National Louis University w Chicago. Obecnie odpowiada za cały obszar HR Grupy LUX MED, w tym integrację spółek zależnych. Propaguje strategiczne, partnerskie podejście we współpracy z biznesem. W konkursie Pulsu Medycyny otrzymała tytuł najlepszego menadżera HR w sektorze ochronie zdrowia.
Piotrek Miller
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej w BGK.
Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej w branży bankowej. Motywuje, angażuje oraz integruje pracowników, wykorzystując nowoczesne narzędzia komunikacji. Planuje i koordynuje kampanie wewnętrzne, które są efektywne i przyciągają uwagę. Prywatnie fanatyk biegania i miłośnik piłkarskiej ekstraklasy.
Katarzyna Bajek – Bartold
People & Culture Commercial Manager na Polskę i Kraje Bałtyckie w Coca- Cola HBC.
W swojej roli kieruje kluczowymi inicjatywami HR a także wspiera biznes w realizacji strategii. Jej dotychczasowe doświadczenie to ponad 17 lat w branży FMCG w takich firmach jak Alima-Gerber S.A. , Nestle Polska S.A., Coca- Cola HBC. Posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach HR, takich jak Rekrutacja, Employer Branding, Learning & Development, a także HR Business Partnering, które zdobywała poprzez zajmowanie różnych pozycji w strukturze oraz realizowanie licznych projektów z zakresu HR.
Michał Płaczkiewicz
Dyrektor Działu Personalnego Unum Życie TUiR S.A.
Od ponad 18 lat związany jest z obszarem HR w instytucjach finansowych. Pełnił m.in. rolę Dyrektora Biura HR Biznes Partnerów w Banku Pekao gdzie odpowiadał m.in. za nadzór nad procesami HR w spółkach Grupy oraz obszarze bankowości korporacyjnej, ryzyka, finansów i pionów Prezesa. Przez blisko 8 lat pełnił rolę szefa HR w domu maklerskim koordynując między innymi proces zmiany właścicielskiej. Posiada doświadczenie zarówno w obszarze miękkiego HR jak również w obszarze Compensation & Benefits oraz budowania partnerstwa biznesowego obszaru HR. Łączy pracę zawodową z działalnością społeczną, będąc Członkiem Rady Fundacji Unum i angażując się w realizację inicjatyw na rzecz podopiecznych Fundacji. Aktywnie również dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako mentor w ramach projektów organizowanych m.in przez PSZK, Fundację Liderek Biznesu czy Fundacją Business Boutique. Członek HR Data Club.
Izabella Krzywosądzka- Pajdak
HR Director Carlsberg Shared Services
Przez pierwsze dziewiętnaście lat swojej kariery zawodowej związana z Grupą Santander, gdzie pracowała w rozmaitych obszarach biznesowych, począwszy od bankowości elektronicznej poprzez marketing, sponsoring i działalność charytatywną po zarządzanie doświadczeniem klienta. W latach 2006- 2008 członkini zarządu Fundacji Banku Zachodniego WBK. W 2015r. dołączyła do Santander Factoring, gdzie całościowo odpowiadała za obszar human resources. Doświadczenie tam zdobyte wykorzystała następnie pracując w centrum usług wspólnych Grupy Kapitałowej Enea. Od marca 2021r. związana z Carlsberg Shared Services. Współzałożycielka HR Data Club- innowacyjnej inicjatywy skupiającej pasjonatów analitycznego podejścia do procesów HR-ych.
Andrzej Borczyk
Dyrektor Zarządzający HR w Grupie CCC / Chief People Officer CCC Group
Lider Biznesu z doświadczeniem zdobytym w rolach sprzedażowych, operacyjnych oraz HR w globalnych firmach: Mars, Diageo, Microsoft, Grupa Żywiec/Heineken na rynku polskim i Europy centralno-wschodniej. Obecnie w roli Chief People Officer CCC Group, jednej z najdynamiczniej się rozwijających polskich organizacji z ambicją bycia #1 platformą modową omnichannel w Europie centralno-wschodniej. Współzałożyciel HR Influencers, mentor, coach i instruktor tenisa. Wykładowca na studiach podyplomowych, MBA oraz prezenter na największych konferencjach HR, Unleash i HRD Summit.
Marta Klepka
Dyrektor pięciogwiazdkowego Heron Live Hotel w Gródku nad Dunajcem. Przez 8 lat była dyrektorem jednego z najbardziej cenionych hoteli w Polsce i na świecie – Blow Up Hall 5050 oraz Prezesem Spółki Fortis Nowy Stary Browar. Z wykształcenia jest prawnikiem, studiowała we Frankfurcie nad Odrą i w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu psychologii zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a dodatkowo również liczne kursy, szkolenia, warsztaty z zarządzania i budowania zespołów. Po tacie odziedziczyła zdolność budowania relacji i zmysł organizacyjny. Jest inicjatorką konferencji motywacyjnych i akcji charytatywnych. Jest pomysłodawczynią, autorką i organizatorką ogólnopolskiego projektu #byckobietaontour, który tworzy głównie dla kobiet. Podróżuje z nim po całej Polsce, każde miejsce, które odwiedza zachwyca ją i uświadamia jej jak ważne są rozmowy z ludźmi.
Anna Zarzycka
Employer Branding PKN Orlen S.A.
Doświadczony ekspert w budowaniu marek pracodawców i projektach employer brandingowych. Autor i współautor Programów w PKN Orlen - Ambasador marki pracodawcy, programu stażowego Kierunek ORLEN. Opiekun kreatywny strony www.orlen.pl/kariera oraz promotor walki ze stereotypami płciowymi m.in. poprzez kampanię „Takie zabawy nie tylko z synem/córką”.W swojej pracy wykorzystuje 15 letnie doświadczenie projektowe we współpracy z menedżerami wyższego szczebla i międzynarodowymi firmami głównie z branż technologii, przemysłu, logistyki. Pracowała w międzynarodowych firmach rekrutacyjnych: Hays, Randstad, Morgan Philips (wcześniej Hudson Global Resources). Absolwentka Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, studiów podyplomowych z Nowoczesnej Komunikacji marketingowej oraz Doradztwa Zawodowego. Wykorzystuje narzędzia z pogranicza HR, marketingu, digital, PR, komunikacji, zarządzania projektami i psychologii.
Marta Miśkiewicz
HR Manager w Volkswagen Poznan Learning & Development
#Analiza I Rozwój Kompetencji I Organizacji
#Przywództwo #Kultura organizacji #Szkolenia

Absolwent studiów UAM i UE oraz studiów podyplomowych SGH. Ukończyła również Akademię Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. To doświadczony manager z ponad 19-letnim stażem pracy w Volkswagen Poznań. Doskonale rozumie biznes, z każdej ze stron, zbierając doświadczenie w działach logistyki, zakupów, a od 4 lat prowadząc dział Analizy i Rozwoju Kompetencji Ponadfachowych w dziale Personalnym. Aktualnie wraz ze swoim działem zajmuje się wsparciem organizacji w zarządzaniu zmianą i kształtowaniem kultury organizacji, w tym w szczególności kultury przywództwa.
Ewa Sobiech
Menedżerka ds. Zaangażowania Pracowników, Inkluzywności oraz Różnorodności
Wspólnie z zespołem tworzy i realizuje strategie oraz działania w obszarach zaangażowania pracowników, komunikacji wewnętrznej, budowania marki pracodawcy. Ambasadorka inkluzywności, równości szans i różnorodności. Działa na podstawie opinii pracowników. Ewa to angażująca liderka, o wielkim sercu i pasji do ludzi, umiejąca sprawnie przełożyć obrane strategie na rzeczywiste działania w szczególności w świecie VUCA, dla której klient wewnętrzny i zewnętrzny jest zawsze na pierwszym miejscu. Uważnie słucha, myśli nieszablonowo. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w pracy w różnych korporacjach. Zanim dołączyła do branży tytoniowej przez wiele lat związana była z sektorem finansowym, gdzie wspierała działania komunikacyjne związane z fuzjami oraz przejęciami, a także ofertami publicznymi akcji. Prywatnie – mama Antka i Oli.
Jaromir Jędras
Wicedyrektor ds. partnerstwa biznesowego w Departamencie Rozwoju Pracowników i Kultury Organizacji w mBanku.
Pełni rolę senior HR Business Partnera i pracuje z pionem Finansów oraz mBankiem Hipotecznym. W mBanku od 2013, w HR od 2011. Przed HR przez blisko 20 lat w biznesie bankowym. Ukończył studia podyplomowe na Wydziale Prawa Uniwersytetu Łódzkiego oraz na SGH, program Leadership na Uniwersytecie Nyenrode w Holandii, a wcześniej Politechnikę Łódzką. Coach ICC i Gallupa.
Elżbieta Niezgódka
Adwokatka, Inicjatorka Woman Labour Matters, autorka #WtorkiZPaniąMatyldą
Adwokatka o dwóch twarzach. Jedną twarzą Elżbiety jest praktyka zawodowa. Elżbieta jest partnerką kobiet w starciach i trudnych rozmowach z pracodawcą. Chroni kobiety przed niesprawiedliwym zwolnieniem. Konsultuje wypowiedzenia, umowy o zakazie konkurencji, kontrakty menadżerskie. Negocjuje kwoty zadośćuczynienia w sprawach o mobbing, molestowanie czy dyskryminację. Drugą twarzą Elżbiety jest działalność społeczna czyli Woman Labour Matters, pierwszy w Polsce projekt społeczny wspierający kobiety w trudnych sytuacjach w pracy.

W październiku 2021 r. Elżbieta została wyróżniona na liście Forbes Woman 25 prawniczek wyróżniających się w biznesie. W lutym 2022 r. Elżbieta otrzymała tytuł jednej z 25 mistrzyń Linkedin przyzwany przez Forbes Woman.
Karina Popieluch
Właścicielka firmy Kaizen HR i KaiZen IT. Konsultant, Trener biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.
Absolwentka m.in. MBA HR, Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu oraz studiów na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz ZZL.

Ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją i sprzedażą oraz zasiadała w radzie nadzorczej. Przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze Lean Management.
Mateusz Kusznierewicz
Żeglarz, mistrz olimpijski, mistrz świata. Kapitan polskiej reprezentacji na Żeglarski Mundial 2022.

Założyciel Akademii Mistrzów, nowoczesnej platformy stworzonej dla każdego kto startuje w zawodach sportowych. W Akademii znajdują się gotowe metody jak osiągnąć mistrzostwo w sporcie jak również inspiracje oraz rozwiązania problemów pokazane na konkretnych przykładach.

Więcej informacji na www.akademiamistrzow.pl
Więcej o Mateuszu i jego działalności na www.kusznierewicz.pl

Anna Selwakowska- Domańska

HRowiec z doświadczeniem na stanowiskach m.in. Global Training & Development manager oraz Senior Recruitment manager. Akredytowany trener i praktyk biznesu, Certyfikowany trener Insights Discovery i Management 3.0 na bazie Agile, wykładowca, prelegentka, autorka publikacji branżowych.

Dyplomowany trener i praktyk biznesu z ponad 19 letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (m.in. Starbucks) w obszarze HR: rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników, które zdobywała na stanowisku Senior Recruitment Managera oraz Global Training & Development Managera. Certyfikowany trener Managementy 3.0 na bazie metodyk Agile oraz akredytowany konsultant warsztatów rozwijających komunikację i współpracę na podstawie teorii osobowości C.G. Junga i narzędzia Insights Discovery. Absolwentka kierunkowych studiów z zakresu ZZL na SWPS. Wykładowca na HR-owych studiach podyplomowych na WSB w Warszawie i Wrocławiu. Na co dzień współpracuje z EY Academy of Business jako Trener Biznesu.

Małgorzata Kledzik

Talent & Culture Poland Head, Ekspert w zakresie Employee Engagement, Project Manager, Trener Biznesu 

Praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem w zakresie HR, learning and development, Diversity & Inclusion, project management. Na co dzień, jako Talent & Culture Manager w Innocap Group, wdraża nowatorskie rozwiązania w obszarze HR, projektuje i restrukturyzuje rozwiązania w zakresie budowania zaangażowania pracowników, w tym wprowadza strategię Diversity & Inclusion w codzienne działania organizacji.

Agata Sałatka
Ekspert komunikacji społecznej i komunikacji kryzysowej

Wykładowca z obszaru komunikacji i budowania wizerunku instytucji, autorka tekstów na każdy temat, korektorka tropiąca błędy i dbająca o poprawność językową. Ma wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Przez wiele lat była rzecznikiem prasowym lubuskiej Policji, odpowiadając za kontakty z mediami oraz strategię medialną instytucji. Swoje doświadczenie i wiedzę poszerzała pełniąc funkcję naczelnika wydziału komunikacji społecznej w lubuskiej Policji. Tworzyła i prowadziła projekty usprawniające obieg informacji w firmie oraz budowała system komunikacji wewnętrznej.

Ewa Ciećwierz
Dyrektor Biura Partnerów Biznesowych HR w PKN ORLEN

Z obszarem HR związana od ponad 20 lat. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, kierunek Psychologia w Zarządzaniu oraz studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration MBA. W PKN ORLEN S.A. pracuje od 2013 roku, gdzie zaczynała na stanowisku HR Biznes Partnera. Wcześniej, przez wiele lat, związana była z branżą DIY, w której rozwijała Dział Personalny - od pracy w Dziale Administracji Personalnej, poprzez Rekrutacje i Szkolenia i budowanie Zespołu Trenerów Wewnętrznych aż do roli HR Managera odpowiedzialnego za cały obszar HR w Spółce.

Posiada szerokie doświadczenie zarówno w zakresie optymalizacji procesów kadrowych jak również prowadzeniu projektów HR-owych, ukierunkowanych na budowanie skutecznych rozwiązań HR dla biznesu. Poza takimi projektami jak: wdrożenie SAP HR w siedmiu spółkach z GK Metro, zbudowanie wraz z Zespołem Trenerów Wewnętrznych programów szkoleniowych dla Menedżerów sprzedaży czy wdrożenia systemu KCP w spółkach GK ORLEN brała udział w kreowaniu i wdrażaniu licznych Polityk HR zarówno regulujących zagadnienia kadrowe jak i wynagrodzeniowe.