
Za swoją nietuzinkową działalność otrzymał wiele nagród, wśród nich nagrodę dla najlepszego promotora koncertowego na świecie w ramach plebiscytu International Music Industry Awards 2015 organizowanego przy okazji międzynarodowej konferencji branży muzycznej Musexpo w Los Angeles.





Przez 24 lata pracował w Philip Morris w Polsce, na Ukrainie, w Dubaju, Chinach, Rosji, Indonezji i Hong Kongu, zarówno w działach HR jak i Sprzedaży. Ostanie pozycje w korporacji to:
- Regionalny Dyrektor HR Azja Pacyfik ds. Rozwoju Organizacji Komercyjnych w Hong Kongu (13 krajów)
- Dyrektor HR ds. Marketingu i Sprzedaży – Indonezja (4500 osób w 120 lokalizacjach).
Irek ma bezpośrednie doświadczenie w:
- prowadzeniu warsztatów, szkoleń oraz sesji coachignowych / mentoringowych dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla
- zarządzaniu wielokulturowymi zespołami w Europie, na Bliskich Wschodzie i w Azji, studia arabistyczne w Polsce i w Iraku, praca tłumacza języka arabskiego w Libii
- projektowanie, wdrażanie i zarządzanie programami mentoringowymi (indywidulane i grupowe)
- projektowaniu i wdrażaniu Assessment i Development Centers, używaniu kompetencji Lomingera, Organization Design, ewaluacji stanowisk pracy wg metodologii Hay, projektowanie i wdrażanie systemów zmiennych wynagrodzeń, zarządzania talentami, projektowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz rekrutacja
- zarządzanie zespołami sprzedaży, projektowanie i wdrażanie systemów wsparcia sprzedaży, trade marketing
Po powrocie do Polski w 2015 roku współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi i coachingowymi. Prowadzi warsztaty i treningi z przywództwa, zarządzania, mentoringu i komunikacji międzykulturowej. Współpracuje jako Leadership Solutions Associate z CCL (Center for Creative Leadership) w Brukseli.













#Przywództwo #Kultura organizacji #Szkolenia
Absolwent studiów UAM i UE oraz studiów podyplomowych SGH. Ukończyła również Akademię Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. To doświadczony manager z ponad 19-letnim stażem pracy w Volkswagen Poznań. Doskonale rozumie biznes, z każdej ze stron, zbierając doświadczenie w działach logistyki, zakupów, a od 4 lat prowadząc dział Analizy i Rozwoju Kompetencji Ponadfachowych w dziale Personalnym. Aktualnie wraz ze swoim działem zajmuje się wsparciem organizacji w zarządzaniu zmianą i kształtowaniem kultury organizacji, w tym w szczególności kultury przywództwa.



W październiku 2021 r. Elżbieta została wyróżniona na liście Forbes Woman 25 prawniczek wyróżniających się w biznesie. W lutym 2022 r. Elżbieta otrzymała tytuł jednej z 25 mistrzyń Linkedin przyzwany przez Forbes Woman.

Ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją i sprzedażą oraz zasiadała w radzie nadzorczej. Przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze Lean Management.

Założyciel Akademii Mistrzów, nowoczesnej platformy stworzonej dla każdego kto startuje w zawodach sportowych. W Akademii znajdują się gotowe metody jak osiągnąć mistrzostwo w sporcie jak również inspiracje oraz rozwiązania problemów pokazane na konkretnych przykładach.
Więcej informacji na www.akademiamistrzow.pl
Więcej o Mateuszu i jego działalności na www.kusznierewicz.pl

HRowiec z doświadczeniem na stanowiskach m.in. Global Training & Development manager oraz Senior Recruitment manager. Akredytowany trener i praktyk biznesu, Certyfikowany trener Insights Discovery i Management 3.0 na bazie Agile, wykładowca, prelegentka, autorka publikacji branżowych.
Dyplomowany trener i praktyk biznesu z ponad 19 letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (m.in. Starbucks) w obszarze HR: rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników, które zdobywała na stanowisku Senior Recruitment Managera oraz Global Training & Development Managera. Certyfikowany trener Managementy 3.0 na bazie metodyk Agile oraz akredytowany konsultant warsztatów rozwijających komunikację i współpracę na podstawie teorii osobowości C.G. Junga i narzędzia Insights Discovery. Absolwentka kierunkowych studiów z zakresu ZZL na SWPS. Wykładowca na HR-owych studiach podyplomowych na WSB w Warszawie i Wrocławiu. Na co dzień współpracuje z EY Academy of Business jako Trener Biznesu.

Talent & Culture Poland Head, Ekspert w zakresie Employee Engagement, Project Manager, Trener Biznesu
Praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem w zakresie HR, learning and development, Diversity & Inclusion, project management. Na co dzień, jako Talent & Culture Manager w Innocap Group, wdraża nowatorskie rozwiązania w obszarze HR, projektuje i restrukturyzuje rozwiązania w zakresie budowania zaangażowania pracowników, w tym wprowadza strategię Diversity & Inclusion w codzienne działania organizacji.

Wykładowca z obszaru komunikacji i budowania wizerunku instytucji, autorka tekstów na każdy temat, korektorka tropiąca błędy i dbająca o poprawność językową. Ma wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Przez wiele lat była rzecznikiem prasowym lubuskiej Policji, odpowiadając za kontakty z mediami oraz strategię medialną instytucji. Swoje doświadczenie i wiedzę poszerzała pełniąc funkcję naczelnika wydziału komunikacji społecznej w lubuskiej Policji. Tworzyła i prowadziła projekty usprawniające obieg informacji w firmie oraz budowała system komunikacji wewnętrznej.

Z obszarem HR związana od ponad 20 lat. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, kierunek Psychologia w Zarządzaniu oraz studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration MBA. W PKN ORLEN S.A. pracuje od 2013 roku, gdzie zaczynała na stanowisku HR Biznes Partnera. Wcześniej, przez wiele lat, związana była z branżą DIY, w której rozwijała Dział Personalny - od pracy w Dziale Administracji Personalnej, poprzez Rekrutacje i Szkolenia i budowanie Zespołu Trenerów Wewnętrznych aż do roli HR Managera odpowiedzialnego za cały obszar HR w Spółce.
Posiada szerokie doświadczenie zarówno w zakresie optymalizacji procesów kadrowych jak również prowadzeniu projektów HR-owych, ukierunkowanych na budowanie skutecznych rozwiązań HR dla biznesu. Poza takimi projektami jak: wdrożenie SAP HR w siedmiu spółkach z GK Metro, zbudowanie wraz z Zespołem Trenerów Wewnętrznych programów szkoleniowych dla Menedżerów sprzedaży czy wdrożenia systemu KCP w spółkach GK ORLEN brała udział w kreowaniu i wdrażaniu licznych Polityk HR zarówno regulujących zagadnienia kadrowe jak i wynagrodzeniowe.

Założyciel Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce. Zdobył doświadczenie współpracując z ponad 300 firmami z Polski i z zagranicy. Autor bestsellerowej książki „Strategia LEAN – Dlaczego w WIELKICH firmach ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW”, w której odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na autorski proces transformacji strategicznej. Współzałożyciel startupu Sherlock Waste – aplikacji do zgłaszania problemów w pracy i ich zmiany w innowacyjne rozwiązania. Pomysłodawca i założyciel streamingowego serwisu rozwojowego Leanovatica.com.

Marka, która powstała 17 lat temu stawia na innowacje nie tylko w dziedzinie kosmetyków, ale także w zarządzaniu - w firmie wprowadzono między innymi 4-dniowy tydzień pracy.
Zarządzanie firmą, jak i same produkty odzwierciedlają wartości jakimi się kieruje - ciepła atmosfera wśród pracującego zespołu, miła obsługa klienta i otwarcie na jego potrzeby, a także same produkty - przeznaczone dla kobiet, które prowadzą intensywny tryb życia godząc sferę prywatną z obowiązkami zawodowowymi oraz pasjami, marzą jednocześnie o pięknej skórze bez wyrzeczeń. To właśnie z tą myślą powstają kosmetyki, które muszą być skuteczne i efektywne już od pierwszego użycia. Dlatego kochają je gwiazdy, aktywni rodzice i utytułowani sportowcy, którzy są świadomi ile w życiu może zmienić 1 minuta - bo tyle potrzeba by poznać efekt tych produktów.
Obecnie kosmetyki SunewMed+ sprzedawane są sieciach aptecznych w Polsce, a także w Moliera 2 i perfumeriach Douglas. Z sukcesem wkraczają na rynki zagraniczne.
Anna biznesie kieruje się intuicją oraz stawia na szczere, pełne zaufania relacje. Jest nie tylko szefową, ale także mentorem, przyjaciółką. Inspiruje pomysłami i pozytywną energią, optymizmem, stylem życia i odżywiania.
Jest świetnym dowodem, że Work - life- balance istnieje. Wolny czas spędza z rodziną, jej wielką pasją są podróże, z których czerpie inspiracje. Dzień zaczyna wcześniej, aby mieć czas na poszerzanie swojej wiedzy, a zanim trafi do biura na godzinę 8:00 ma za sobą 10km bieg, który dostarcza jej energii do działania i pozwala oczyścić umysł.

Współzałożycielka Teatru Garnizon Sztuki, produkującego spektakle teatralne z misją. Celem założycielek jest poruszanie uniwersalnych wartości, podejmując ważne i kontrowersyjne tematy, ale w sposób humorystyczny, z przymrużeniem oka. To teatr pozytywnych emocji. Zupełnie jak sama aktorka. Znana między innymi z ról w Wiedźminie i serialu „Na Wspólnej”. Za wcielenie się w postać Judyty w filmie „Ja wam pokażę!”, otrzymała nagrodę za najlepszą pierwszoplanową rolę kobiecą na festiwalu w Chinach (2007). W 2004 roku, Grażyna Wolszczak została nominowana do tytułu Najpiękniejszej Polki. Jest współautorką książki „Jak być zawsze młodą, piękną i bogatą” oraz promotorką zdrowego trybu życia. O swoich wartościach i przekonaniach aktywnie głosi w social mediach (Instagram), gdzie wymienia się doświadczeniami ze swoją społecznością.

Doktor nauk ekonomicznych, ekspert w dziedzinie finansów i zarządzania obiektem komercyjnym. Studia magisterskie i doktoranckie ukończyła na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Przez 5 lat była wykładowcą UEP oraz poznańskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jednocześnie angażowała się w projekty związane ze środowiskiem biznesowym. Pracowała jako analityk finansowy oraz doradca w dziedzinie pozyskiwania środków z funduszy UE i finansowania inwestycji publicznych, a następnie jako certyfikowany audytor procesów w Banku Zachodnim WBK SA.
Do zespołu Starego Browaru w Poznaniu dołączyła w 2010 roku, początkowo w roli dyrektora finansowego i członkini zarządu. Od 8 lat samodzielnie stoi na czele zespołu kierującego finansami, leasingiem, administracją, marketingiem i obsługą techniczną poznańskiego centrum – jednego z najbardziej unikalnych obiektów handlowych w Polsce. Dzięki jej kompetencjom Stary Browar płynnie przeszedł przez proces zmiany właściciela w 2015 roku, kiedy to fundusz DWS Grundbesitz GmbH kupił centrum od jego twórczyni, Grażyny Kulczyk.
Jako lider przedsiębiorstwa i dużego zespołu Magdalena Kowalak łączy doświadczenie, szacunek i empatię oraz zadaniowe podejście do tematów. Jest odważna, konsekwentna i wymagająca – wobec siebie i innych. Z powodzeniem stosuje metodę „małych kroków”. W pracy wykorzystuje zarówno umiejętność logicznego myślenia, jak i kreatywność. Aktywny praktyk i propagatorka idei lifelong learning, którą „zaraża” współpracowników.

Z firmą związana od 30 lat. Z wykształcenia ekonomistka — specjalizuje się w finansach i rachunkowości — absolwentka sądeckiej WSB-NLU. Od ponad dwóch dekad podejmuje kluczowe dla całego przedsiębiorstwa decyzje, realizując globalną strategię rozwoju. Z sukcesem wprowadziła markę WIŚNIOWSKI na najważniejsze europejskie rynki.
Krystyna Baran zarządza firmą zatrudniającą ponad 2200 pracowników, produkującą rocznie 5 milionów bram, okien, drzwi i ogrodzeń dla klientów w ponad 30 krajach. WIŚNIOWSKI to jedno z największych przedsiębiorstw w europejskiej branży budowlanej — po historycznej rozbudowie firma zajmuje powierzchnię 400 tysięcy metrów kwadratowych.
Dynamiczny rozwój organizacyjny i produkcyjny firmy uważa za realizację nie tylko czysto biznesowych celów, ale również osobistych ambicji. — Zawsze stawiam sobie ambitne zadania i nie wyobrażam sobie, żebym mogła kiedyś powiedzieć: osiągnęłam już tak wiele, że teraz mogę trochę odpocząć – mówi.
Krystyna Baran jest laureatką wielu wyróżnień, m.in. Złotego Medalu Prezydenta RP, statuetki Kreator Budownictwa, tytułów Osobowości Branży Builder oraz Ambasador Sportowej Polski.

Pracuję z ludźmi i dla ludzi od ponad 18 lat, realizując się w obszarze HR od stanowiska konsultanta HR, poprzez specjalistę, managera do dyrektora HR. Studia z zakresu Zarządzania uzupełnione kierunkiem Psychologia pozwalają mi na łączenie potrzeb biznesowych z oczekiwaniami ludzi. We współpracy z zespołem wspaniałych specjalistów odpowiadam kompleksowo za procesy HR wspierając biznes w realizacji założonej strategii.

Od prawie 33 lat mieszkam w Niemczech, przez wiele lat byłam managerem w koncernie branży papierniczej. Od 2008 jestem współwłaścicielem fabryki papieru w okolicach Drezna. Fabryka produkuje rocznie prawie 50.000 ton papieru ekologicznego ze 150 osobową załogą. Od 8 lat prowadzę również biznesy w Polsce, w tej chwili dzielę życie między oba kraje Polskę i Niemcy. W pracy kładę nacisk na punktualność, szczerość i szacunek do drugiego człowieka.

Biorąc pod uwagę studia inżynierskie związane z elektroniką i telekomunikacją, zainteresowanie automatyzacją i sztuczną inteligencją przyszło Bartoszowi bardzo naturalnie. Jako ekspert automatyzacji w branży HR, często zabiera głos na konferencjach branżowych organizowanych przez Puls Biznesu, m.in. o „Inteligentnej automatyzacji i robotyzacji procesów branży HR”. Był również gościem wydarzeń HR Talks organizowanych przez eRecruiter. Misją Bartosza jest pomoc w rozwijaniu firm za pomocą mądrej automatyzacji, a także budowa ekosystemu Voicebota poprzez integracje z dostawcami systemów ATS z całej Europy.

Karolina Korzeniewska rozpoczęła współpracę z Antal w 2012 roku jako konsultant w dywizji Banking & Insurance i od tego czasu z sukcesami prowadziła rekrutacje. Klienci i kandydaci cenią w niej w szczególności umiejętność szerokiej analizy rynku, znajdowania najskuteczniejszych rozwiązań oraz budowy przejrzystej relacji biznesowej. Reprezentując Antal i siostrzaną spółkę Enloyd, odpowiada za prowadzenie rekrutacji na poziomie najwyższej kadry zarządzającej i koordynację współpracy z radami nadzorczymi i zarządami zarówno spółek krajowych, jak i struktur centralnych w sektorze instytucji finansowych. Od czterech lat stoi na czele ReXa – innowacyjnej usługi crowdstaffingowej i podbija nim rynek pracy.

Poprowadziła ponad 2000 godzin dydaktyczno-szkoleniowych ze zróżnicowanymi grupami uczestników (od uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych poprzez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych po specjalistów i menedżerów). W pracy w obszarze “miękkiego” HR wspomaga się twardymi narzędziami. Pracuje głównie z reprezentantami pokolenia Y i Z - najmłodszymi i najbardziej wymagającymi przedstawicielami rynku pracy. Bada ich potrzeby i oczekiwania, uczy zawodu HR-owca, a pracodawców przygotowuje do zarządzania takimi pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu współczesnych metod rekrutacji i selekcji pracowników, adaptacji, derekrutacji oraz budowania marki pracodawcy z wyboru.

Psycholog biznesu, trener i coach z certfikatem VCC akredytowanym przez Komisję Europejską. Członek europejskiej grupy trenerskiej Experiential Educators Europe. Prezes Zarządu BRAD Consulting Sp. z o.o. Jako konsultant zajmuje się wdrażaniem systemów motywacyjnych, wzmacnianiem kompetencji oraz optymalizacją procesów zarządczych z wykorzystaniem nowych technologii. Jako mentor, trener i coach odkrywa potencjał w każdym człowieku, pomagając mu ukierunkować go na efektywną realizację celów.

Z rozwojem biznesu w modelu SaaS związany od 16 roku życia, kiedy to założył swój pierwszy start-up, wcinamy.pl. Jest współzałożycielem platformy reservise.com, która służy do zarządzania obiektami tenisowymi i squash. Platforma jest liderem swojej kategorii operującym w modelu SaaS. Konrad jest też finalistą międzynarodowego konkursu Google Online Marketing Challenge, gdzie zajął 1 miejsce w Polsce (TOP 30 drużyn na świecie).
Po godzinach fan klocków Lego - jak twierdzi, ukształtowały jego podejście do budowy biznesów.


Rozwija sprzedaż i współpracę z kluczowymi klientami No Fluff Jobs jako Head of Strategic Sales. Od ponad 15 lat zajmuje się dostarczaniem działom HR rozwiązań rekrutacyjnych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Pracuj.pl czy Goldenline. Wolny czas spędza na rowerze.

Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.

