PRZYSZŁOŚCIĄ HR
formuła hybrydowa:
stacjonarnie Airport Hotel Okęcie, Warszawa lub online
formuła stacjonarna:
Airport Hotel Okęcie, Warszawa
Do wydarzenia pozostało:
Zobacz materiał z ostatniej edycji - maj 2022 >>
Oddajemy głos autorytetom, którzy podzielą się swoim doświadczeniem pokazując, jak ważna i wielowymiarowa jest rola współczesnego HR -a. Przedstawiciele wiodących na rynku firm podzielą się efektami transformacji biznesu i strategiami, które przyniosły najlepsze rezultaty w 2022 roku.
Zmieniamy perspektywę patrzenia na rolę HR Business Partnera w organizacji i stawiamy go na pozycji innowatora odpowiedzialnego za transformację w firmie i wdrażanie nowych technologii. Skupiamy się na tym, jak budować zaangażowanie i kulturę zaufania w organizacji. Nasi eksperci wskazują, z jakich innowacyjnych rozwiązań powinien skorzystać dział HR oraz przedstawiamy nowe trendy i perspektywy gospodarcze, które będą kształtowały otoczenie biznesowe w 2024 roku.
Warsztaty profesjonalistów HR - zawsze odbywają się na konkretnych case study. Praca z ekspertami praktykami to szansa by zainicjować zmiany w polityce personalnej, aby wzmocnić między innymi proces rekrutacyjny w swojej organizacji i zwiększyć efektywność z pozostałych obszarów HR.























UWAGA! Program w trakcie uzupełniania, pozostałe prelekcje pojawią się wkrótce.
27.10.202209:00 – 16:00
INSPIRACJA I ROZWÓJ
Jak stałam się zaufanym Partnerem dla biznesu?

Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

Maryla Noste-Jeglińska
Dyrektor HR i Członek Zarządu w GK Iglotex


Żaklina Pawlak-Iwińska
Vice President HR EPłatności

Anna Walczak
Mentor HR, konsultant kariery, dyrektor Personalny, ekspert Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Andrzej Borczyk
Chief People Officer CCC Group Central& Eastern Europe
- Dlaczego HR dalej musi domagać się „symbolicznego” miejsca przy stole zarządu?
- Dlaczego specjaliści HR nadal zastanawiają się jak być partnerem dla biznesu skoro jasno widać, że są jego integralną częścią.
- Jakie twarde dane mogą pomóc w budowaniu pozycji zaufanego partnera?
ZAANGAŻOWANIE i KULTURA
Zarządzanie poprzez budowanie zaangażowania

Tomasz Dziurko
VP of Engineering w SoftwareMill


Maja Gojtowska
od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR

Michał Płaczkiewicz
HR Dyrektor Unum TUiR S.A.


Anna Zarzycka
Employer Branding PKN Orlen S.A.


Jaromir Jędras
Wicedyrektor ds. partnerstwa biznesowego w Departamencie Rozwoju Pracowników i Kultury Organizacji w mBanku

- Jak zbudować super team w epoce online i hybrydy?
- Jakie inicjatywy działu HR – wykreują nie tylko dobrego pracownika, ale też aktywnego ambasadora marki?
- Ciekawe rozwiązania technologiczne na efektywną pracę zespołu, gdy firma nie ma biura.
- Jak sprawić, by już od pierwszego dnia w firmie pracownik był zaangażowany?
Silna kultura organizacyjna – kiedy firma staje się rodziną.

Jurek Owsiak
założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pomysłodawca i organizator corocznego Finału WOŚP

Agata Boroń
Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji Wewnętrznej DHL Parcel Polska


Piotrek Miller
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej w BGK


Marta Miśkiewicz
HR Manager w Volkswagen Poznan, Learning & Development
- Jaki jest rola HR w budowaniu kultury w firmie w nietuzinkowy sposób?
- Tak zwany „klimat organizacyjny”, który przebija wszystkie wymyślne benefity.
- Kiedy pozytywny wizerunek firmy staje się najbardziej skutecznym narzędziem marketingowym?
- Grywalizacja metodą realizacji celów strategicznych.
TRENDY HR na 2023
Diversity & Inclusion – najważniejszy kierunek w 2023 roku

Dorota Sawicz
dyrektor Personalny Grupy LUX MED

Katarzyna Bajek-Bartold
People & Culture manager at Coca‑Cola Hellenic Bottling Company


Ewa Sobiech
Menedżerka ds. Zaangażowania Pracowników, Inkluzywności oraz Różnorodności

Izabella Krzywosądzka-Pajdak
HR Director w Carlsberg Shared Services, HR Data Forum Council Member

- Jak polityka różnorodności może stać się strategiczną wartością firmy?
- Jak wykorzystać transformację organizacji do stworzenia środowiska równych szans?
- Jaki wpływ na biznes mają zróżnicowane zespoły w firmie?
- Wyzwania związane z wdrożeniem Diversity & Inclusion w organizacji.
09:00 – 16:00
Wywiad behawioralny w praktyce
BIO: Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.
MODUŁ 1
Czym jest wywiad behawioralny?
- Jak przygotować wywiad behawioralny w trzech krokach?
- Profil rekrutacyjny kandydata.
- Przygotowanie profilu kluczowych kompetencji kandydata.
MODUŁ 2
Przygotowanie scenariusza wywiadu wraz z pytaniami.
- model STAR/PAR/CAR,
- model LEJKA,
- ćwiczenia usprawniające formułowanie pytań zgodnie z definicjami kompetencji,
- przygotowanie scenariusza pytań na wybrane stanowisko,
- wzór karty oceniającej kompetencje.
MODUŁ 3
Wady i zalety wywiadu behawioralnego.
- Q&A.
- Będziesz potrafił przygotować konstruktywną analizę umiejętności kandydata.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności badania poziomu kompetencji kandydata w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.
- Nauczysz się zadawać trafne pytania i sprawdzać dopasowanie kompetencyjne kandydata do danego stanowiska.
- Poznasz kilka metod przeprowadzania wywiadu z kandydatem i będziesz potrafić wybrać najbardziej odpowiednią do danej rekrutacji.
- Z sukcesem wprowadzisz u siebie rekrutację opartą na kompetencjach, która sprawi, że wybrany przez Ciebie kandydat zostanie z Tobą na dłużej i przyczyni się do rozwoju firmy.
- Zaoszczędzisz czas i pieniądze firmy, minimalizując ryzyko nietrafionych rekrutacji.
Mapowanie procesów personalnych jako sposób na ocenę ich skuteczności

BIO: Przemysław Rychlewski
Czas trwania: 6h (przerwy: 10-15 minut)
Trener i konsultant Lean Transformation. Black Belt Lean i Six Sigma. Dyplomowany konsultant zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Od 16 lat zawodowo związany z Lean i ciągłym doskonaleniem najpierw jako inżynier, później manager w międzynarodowych organizacjach i konsultant. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznych aspektów optymalizacji procesów produkcyjnych i usługowych. Współpracuje z międzynarodowymi firmami doradczymi: Staufen, Bain&Company.
MODUŁ 1
Mapowanie - podstawowe pojęcia
- Co to właściwie jest mapowanie procesów?
- Po co mapować procesy HR?
- Ćwiczenie: Cel i rezultat.
- Proces i jego granice – dlaczego warto to wiedzieć?
- Mierniki skuteczności procesów HR.
- Ćwiczenie – worek z problemami
MODUŁ 2
Parametry procesów HR
- Złoty trójkąt jakość, koszt, czas
- Rodzaje strat w procesach HR – ćwiczenie.
- Klient końcowy i klient wewnętrzny – czy w HR to to samo?
- Wartość dla klienta i wartość dodana.
- W poszukiwaniu wartości dodanej.
MODUŁ 3
Mapowanie procesów HR krok po kroku.
- Jak proces mapować jako pierwszy?
- Zbudujmy sobie zespół.
- Jakie mapy mogą się przydać w mapowaniu procesów HR?
- 11 kroków mapowania.
- Tips & Trick przydatne w mapowaniu procesów.
- Co dalej zrobić obserwacjami i mapą stanu obecnego?
- Będziesz potrafił graficznie przedstawić procesy personalne w dziale i zależności pomiędzy działami w organizacji.
- Nauczysz się, jak proces pomaga w zarządzaniu zespołami i jak praca wszystkich interesariuszy procesu wpływa na innych uczestników i działy.
- Zdefiniujesz i wyeliminujesz „wąskie gardła” w organizacji.
- Wytypujesz obszary wymagające poprawy wydajności.
- Udoskonalisz procesy personalne i stworzysz mierniki do mierzenia jakości.
- Zaoszczędzisz czas i pieniądze firmy, minimalizując ryzyko nietrafionych działań.
- Dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów, którzy widzą potrzebę inwestowania w rozwój nowych kompetencji HR, pragną wymienić się doświadczeniami z innymi ekspertami z branży oraz chcą zaoferować swojej organizacji najlepsze i najnowsze rozwiązania HR. A także profesjonalistów HR - rekruterów, emloyer branding specjalistów, ekspertów w zakresie komunikacji, coachów, trenerów oraz innych zawodowców związanych z branżą HR, którym zależy na rozwoju zawodowym i poszerzeniu wiedzy o aktualnych trendach.


Brand Manager
tel. 61 66 55 768
tel. kom.+48 536 784 938
E-mail:
katarzyna.likowska@forum-media.pl