Prelegenci.
Jakub B. Bączek
Trener mentalny, doradca biznesowy, mówca motywacyjny.
Złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi (2014), mówca, który za swoje wystąpienie na Stadionie piłkarskim Inea otrzymał owacje na stojąco od ok. 30 000 zgromadzonych osób, doradca biznesowy, szkoleniowiec, który pomagał takim firmom jak ING, Orlen, Polpharma, Plus, Luxmed, Millennium Bank. Autor kilku książek, podróżnik, miłośnik filozofii, golfa i siatkówki. Wolny twórca, który kocha ludzi i potrafi w porywający sposób dzielić się z nimi swoją wszechstronną wiedzą. Zdaniem Jacka Santorskiego: „Prawdziwie pomaga (...) ludziom realizować marzenia”. Zdaniem Michała Winiarskiego „Otwiera umysły”.
Andrzej Blikle
Wykładowca i praktyk biznesu
Od 1996 zajmuje się zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw (TQM), z czego prowadzi cykliczne konwersatorium w Warszawie. Autor książki „Doktryna Jakości”.  Honorowy członek i współtwórca Polskiego Towarzystwa Informatycznego, członek Europejskiej Akademii Nauk i Rady Języka Polskiego, gdzie przewodniczy Zespołowi Terminologii Informatycznej. W latach 1997-1998 był prezesem warszawskiego Klubu Rotary, od którego w 2008 otrzymał Medal Paula Harrisa. W roku 2006 został przewodniczącym rady fundacji Centrum im. Adama Smitha.
Joanna Malinowska-Parzydło
Doświadczony praktyk biznesu 
Doradca zarządów w zakresie kapitału intelektualnego, marki, strategii komunikacji i zarządzania, budowania kultur wokół wartości, rozwijania marki przywództwa. Architekt marki zarządów, zespołów oraz marki kobiecego przywództwa w korporacjach. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w Rzeczpospolitej i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca i lider think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA. Mama Janka i Olka.
Karina Popieluch 
Konsultant, Wykładowca Akademicki, Trener Biznesu, Coach, Asesor
Założycielka KaiZen HR, Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Center of Excellence oraz Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner. Wspiera transformacje funkcji HR i realizuje projekty doradcze oraz rozwojowe, budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki.
Monika Smulewicz 
Dyrektor Zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w Grant Thornton
Odpowiada za kształtowanie oferty, procedur oraz standardów świadczenia usług outsourcingowych. Podejmuje kluczowe decyzje w zakresie rozwoju biznesu oraz działań komunikacyjno-marketingowych. Na bieżąco czuwa nad realizacją kilkuset kontraktów outsourcingowych, efektywnie kontrolując i zarządzając pracą kilkudziesięciu zespołów projektowych. Pasjonatka prawa pracy z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych.

Założycielka Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego „O kadrach i płacach z pasją”. Pomaga specjalistom w osiągnięciu mistrzostwa zawodowego, a pracodawcom i przedsiębiorcom zapewniam spokojny sen. Edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach. Jej misją jest edukacja i integracja środowiska HR.
Piotr Bucki
Ekspert ds. komunikacji

Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie „Skąd wiem, to co wiem?”.

Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i ostatnio wydanej „Viral”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad 8 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. 

Szkoli w Allegro, Dynatrace, Santadnerze, Nordea IT. Wspólpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Joanna Czarnecka
Dyrektor Pionu Zarządzania Personelem w PKO BP

Od ponad 20 lat związana z bankowością, od 2008 r. z HR. Obecnie realizuje projekty z zakresu zmiany kultury organizacyjnej, transformacji cyfrowej, a także digitalizacji obszaru HR. Prywatnie pasjonatka narciarstwa i wypraw offroadowych.

Marta Maciszewska-Malinowska
Employer Branding Coordinator Arjo

Ukończyła Marketing polityczny na Politologii UAM, Filozofię – życie publiczne na UAM i studia podyplomowe na kierunku Coaching managerski w organizacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Certyfikowany coach i moderator Design Thinking. Jeden z ekspertów kampanii społecznej "Praca? Lubię to!". W Arjo odpowiada za employer branding, dba o budowanie dobrych relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikami. W employer brandingu przykłada dużą wagę do autentyczności przekazu.

Andrzej Borczyk
Dyrektor Personalny i Członek Zarządu w Grupie Żywiec

Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.

Katarzyna Rząsa-Frońska
Specjalista ds. Employer Branding
i komunikacji HR

Od 10 lat związana jest z największymi pracodawcami w Wielkopolsce. Uwielbia kontakt z pracownikami produkcyjnymi i sprzedawcami, bo tam według niej znajduje się prawdziwe serce każdej firmy. Fascynują ją projekty związane z innowacją i design thinking czyli wchodzenie w buty użytkowników. Uwielbia prowadzić warsztaty i znajdować pomost między biznesem, a potrzebami pracowników.

Agata Shen
Dyrektor HR w Avon Polska

Posiada prawie 15-letnie doświadczenie w obszarze HR w dwóch organizacjach i na siedmiu rynkach europejskich. Obecnie, jako Dyrektor HR w Avon Polska wspiera biznes w obszarze HR, czyli rekrutacji, rozwoju, motywacji i zaangażowania pracowników. Ma za sobą bardzo ciekawe doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu zespołami HR w krajach bałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji. Pierwsze kroki w świecie HR stawiała jako rekruter w firmie executive search. Uwielbia swoją pracę i możliwości wspierania i współtworzenia biznesu.

Joanna Duda
Talent & Development Coordinator w AVON

Od wielu lat kieruje projektami z zakresu rozwoju pracowników i zarządzaniu zmianą. W AVON odpowiada za programy rozwojowe, procesy związane z zarządzaniem talentami i prowadzenie warsztatów. Interesuje się obszarem zaangażowania, motywacji w pracy oraz zwinności poświęcając tym tematom artykuły na swoim blogu www.agileinhr.pl.

Piotr Stróżyk
Manager HR w Żabka Polska

Manager HR w Żabka Polska – największej w Polsce sieci sklepów convenience, gdzie rozpoczynał w obszarach rozliczeń finansowych franczyzy, następnie we wsparciu sprzedaży i rekrutacji. Obecnie również szef działu szkoleń obecnie odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie procesów HR. Odpowiada szczególnie za rozwój pracowników Żabka Polska. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Doktorant i wykładowca akademicki. Prywatnie pasjonat wielkopolskich regionalizmów od historii, przez gwarę, aż po kuchnię.