Prelegenci.
Andrzej Blikle
Wykładowca i praktyk biznesu
Od 1996 zajmuje się zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw (TQM), z czego prowadzi cykliczne konwersatorium w Warszawie. Autor książki „Doktryna Jakości”.  Honorowy członek i współtwórca Polskiego Towarzystwa Informatycznego, członek Europejskiej Akademii Nauk i Rady Języka Polskiego, gdzie przewodniczy Zespołowi Terminologii Informatycznej. W latach 1997-1998 był prezesem warszawskiego Klubu Rotary, od którego w 2008 otrzymał Medal Paula Harrisa. W roku 2006 został przewodniczącym rady fundacji Centrum im. Adama Smitha.
Joanna Malinowska-Parzydło
Doświadczony praktyk biznesu 
Doradca zarządów w zakresie kapitału intelektualnego, marki, strategii komunikacji i zarządzania, budowania kultur wokół wartości, rozwijania marki przywództwa. Architekt marki zarządów, zespołów oraz marki kobiecego przywództwa w korporacjach. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w Rzeczpospolitej i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca i lider think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA. Mama Janka i Olka.
Karina Popieluch 
Konsultant, Wykładowca Akademicki, Trener Biznesu, Coach, Asesor
Założycielka KaiZen HR, Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Center of Excellence oraz Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner. Wspiera transformacje funkcji HR i realizuje projekty doradcze oraz rozwojowe, budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki.
Monika Smulewicz 
Pasjonatka prawa pracy
Od 20 lat edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy. Założycielka i pomysłodawczyni Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego Moniki Smulewicz „O kadrach i płacach z pasją”.
Piotr Bucki
Architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania

Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”.

Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i ostatnio wydanej „Viral”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad 8 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. 

Szkoli w Allegro, Dynatrace, Santadnerze, Nordea IT. Wspólpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Joanna Czarnecka
Dyrektor Pionu Zarządzania Personelem w PKO BP

Od ponad 20 lat związana z bankowością, od 2008 r. z HR. Obecnie realizuje projekty z zakresu zmiany kultury organizacyjnej, transformacji cyfrowej, a także digitalizacji obszaru HR. Prywatnie pasjonatka narciarstwa i wypraw offroadowych.

Marta Maciszewska-Malinowska
Employer Branding Coordinator Arjo

Ukończyła Marketing polityczny na Politologii UAM, Filozofię – życie publiczne na UAM i studia podyplomowe na kierunku Coaching managerski w organizacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Certyfikowany coach i moderator Design Thinking. Jeden z ekspertów kampanii społecznej "Praca? Lubię to!". W Arjo odpowiada za employer branding, dba o budowanie dobrych relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikami. W employer brandingu przykłada dużą wagę do autentyczności przekazu.