Pula biletów promocyjnych – tylko do 10. września!

Masz pytania? Zadzwonimy!
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby szybko uzyskać odpowiedzi na swoje wątpliwości lub zgłosić swój udział w wydarzeniu.

Prelegenci:

Poznaj ekspertów, którzy na co dzień kształtują przyszłość HR w swoich organizacjach. To doświadczeni HR Business Partnerzy, liderzy zmian, specjaliści employer brandingu, komunikacji i analityki HR, którzy podzielą się swoją praktyką, skutecznymi strategiami i sprawdzonymi rozwiązaniami gotowymi na wyzwania 2026 roku.

Marta Klepka

Marta Klepka

Pomysłodawczyni, autorka i organizatorka ogólnopolskiego projektu #byckobietaontour, który tworzy głównie dla kobiet.
Prawniczka, przedsiębiorczyni, ekspertka hotelarstwa. Zarządzała hotelami Blow Up Hall 5050 w Starym Browarze w Poznaniu i Heron Live Hotel w Gródku nad Dunajcem. Teraz zarządza górskim hotelem Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce w Karkonoszach. Jest znaną i cenioną ekspertką hotelarstwa. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas licznych konferencji branżowych, a także gościnnie z widzami w programie Dzień Dobry TVN. W ramach #byckobietaontour zorganizowała już 55 konferencji... więcej w całej Polsce. W 2023 roku jej projekt #byckobietaontour został nagrodzony na X Polskim Kongresie Przedsiębiorczości w Krakowie. Osobowość Roku 2018 w plebiscycie Głosu Wielkopolskiego w kategorii: działalność społeczna i charytatywna, w 2019 roku, podczas Festiwalu Kobiet Internetu w Gdańsku uhonorowana eFKą ON TOUR jako KOBIETA INTEGRUJĄCA.
Dorota Wellman

Dorota Wellman

Dziennikarka telewizyjna, radiowa i prasowa, autorka książek.
Kobieta-wulkan. Siła kobiecej osobowości. Dynamiczna, z poczuciem humoru, zarażająca pozytywną energią i radością życia. Jej żywiołem jest prowadzenie programów na żywo, w których wszystko może się zdarzyć! Razem z Marcinem Prokopem od wielu lat tworzą wspaniały duet w programie Dzień Dobry TVN. Natomiast w stacji TVN Style w programie „Inspirujące kobiety” Dorota przybliża widzom fascynujące historie niezwykłych Polek – kobiet, które mają odwagę zmieniać świat.

Felietonistka Wysokich Obcasów. Z prasą była ... więcej związana także za pośrednictwem tytułów takich jak "Gala", "Viva", "Fashion Magazine" czy "Existence". Autorka książki "Ja nie mogę być modelką?!".

Nie jest jej obca także kariera filmowa w charakterze reżyserki, producentki i aktorki (m. in. u Andrzej Wajdy wcieliła się w role Henryki Krzywonos w obrazie "Wałęsa. Człowiek z nadziei"). W sferze radiowej współpracowała m. in. z Radio Solidarność, Radio Eska, Radio Zet i Tok FM.

Laureatka licznych nagród, m. in. otrzymała statuetkę Wiktora w kategorii Prezenter Telewizyjny w 2010 roku, została nagrodzona Europejską Nagrodą Tolerancji 2014, jest laureatką plebiscytu MediaTory 2015 w kategorii InicjaTOR. Według rankingów Gazety Wyborczej i Wprost jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskich mediach.

Druga najcenniejsza polska gwiazda w roku 2017 według rankingu Forbes. Uhonorowana także przez Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców Hortensją dla Kobiety roku 2017.

Kamila Kalińczak

Dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka i trenerka wystąpień publicznych
Przez 15 lat pracowała jako prezenterka wiadomości i autorka programów publicystycznych w Radiu ZET, Chilli ZET i w TVN24 BiS; była też szefową newsroomów Chilli ZET i Planety FM. Instagramowi zawdzięcza popularność i rozpoznawalność, a mediom tradycyjnym warsztat i doświadczenie w dziedzinie wystąpień publicznych, tworzenia komunikatów, szeroko pojętej komunikacji, retoryki, erystyki oraz w prowadzeniu szkoleń (pierwsze szkolenie poprowadziłam 15 lat temu dla dziennikarzy Radia ZET Gold). Dziś jest właścicielką prężnie działającej firmy szkoleniowej i wydawnictwa produktów edukacyjnych... więcej . A że w praktykę wierzy bardziej niż w teorię, każdego roku osobiście prowadzi około 30 dużych konferencji i gal rozdania nagród. Nagrody: Kuźnia Mistrzów Mowy Polskiej, Odkrycie Roku 2022 na Festiwalu See Bloggers, Kobieta Roku 2024 Glamour w kategorii Biznes – nominacja, Gwiazda Plejady 2024.

Karina Popieluch

Business trainer, MBA&HR Lecturer
Założycielka firmy KaiZen HR i KaiZen IT – Konsultant, Trener Biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w doradztwie funduszom inwestycyjnym i zarządom spółek komercyjnych, wspiera transformacje funkcji HR, pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej oraz realizuje projekty budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki. Uhonorowana nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”. Pomysłodawczyni i kreatorka studiów podyplomowych HR Business Partner oraz... więcej wykładowca MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego „HR Business Partner”. Autorka książki HR Business Partner – rola, filary, perspektywy oraz wielu publikacji popularnonaukowych.

Katarzyna Syrówka

Jest autorką corocznego, obszernego RAPORTU Future®, ukazującego trendy rynku pracy i zawodów przyszłości, będącego meta-analizą ponad 100 badań z całego świata. Jako strateg i wizjoner (Gallup®) prowadzi organizacje ku przyszłości. Przeprowadza liderów i firmy z wczoraj do jutra.
Jest uznanym ekspertem w obszarze mentoringu w Polsce, prowadzi badania dotyczące programów mentoringowych w ramach EMCC Poland, posiada wiele wyróżnień oraz międzynarodowych uprawnień z tego obszaru. Prowadzi akredytowane kursy EQA oraz PMQA EMCC, a także cross-biznesowych program z wykorzystaniem mentoringu odwróconego REVERSE. Posiada akredytacje EIA na poziomie Senior Practitioner... więcej.
Jest także praktykiem biznesu z ponad 24-letnim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu strategicznym oraz konsultingu biznesowym. Posiada wysokie kompetencje managerskie w budowaniu efektywnych i zaangażowanych zespołów. Prowadzi sesje mentoringowe dla managerów wyższego szczebla, warsztaty strategiczne dla Zarządów i HR oraz wykłady inspiracyjne dla biznesu z obszaru Przyszłości rynku pracy i dobrostanu w pracy. Jako psycholog kliniczny specjalizuje się w psychologii stresu i regulacji emocji.

Joanna Cur

Radczyni prawna, specjalistka prawa pracy i HR, trenerka, wykładowczyni akademicka.
Właścicielka Kancelarii Radcy Prawnego Joanna Cur. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie, w tym 10-letnie w prawie pracy i HR oraz w zakresie rekrutacji, RODO, planowania i rozliczania czasu pracy, zatrudniania i zwolnień pracowniczych.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przeciwdziałaniem mobbingowi oraz równym traktowaniem w zatrudnieniu, w tym we wdrażaniu polityk antydyskryminacyjnych, uczestnictwie w postępowaniach wyjaśniających oraz prowadzeniu webinarów, szkoleń oraz warsztatów z tego zakresu... więcej .
Jest ceniona za biznesowe podejście i skuteczność. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedażowymi w T-Mobile Polska S.A. w rynku B2C. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu prawa pracy, wykłada na/w: Uczelni Łazarskiego, Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, EY Academy, towarzyszeniu Księgowych w Polsce O/O Warszawa. Członek Stowarzyszenia Prawa Pracy.
W 2023 roku została wyróżniona przez Forbes Polska w konkursie „50 po 50”. Jej publikacje ukazały się w takich mediach jak m.in.: Forbes Polska, Forbes Women Polska, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, HR Business Partner - czasopismo, HR na Szpilkach, Hello Zdrowie.
Regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa pracy oraz wdrażania dobrych praktyk w miejscu pracy.

Karol Wolski

Współzałożyciel i Partner Zarządzający Mocni w HR
Pasjonat HRu oraz technologii i analityki. W branży HR pracuje od ponad 12 lat. Pomaga firmom we wdrażaniu wskaźników, analityce HR, badaniach HR oraz automatyzacji procesów. Z wykształcenia Psycholog organizacji. Analizy danych oraz metodologii pomiaru uczył się podczas interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w prestiżowej szkole analitycznej prowadzonej na Michigan University. Prowadził badania i analizy zarówno dla firm jak i w ramach grantów badawczych.
Doświadczenie biznesowe zdobywał pracując jako menedżer w wewnętrznym dziale HR oraz jako konsultant w firmie... więcej szkoleniowo-doradczej. Za nim już ponad 4500 godzin zajęć dla przedstawicieli różnych firm. W jego warsztatach, kursach oraz projektach doradczych brali udział HRowcy i menedżerowie z m.in.: Grupa Żabka, InPost, Allegro, KGHM, Grupa Lotos, Capgemnini, Arvato, Innogy, IBM, Carlsberg, Workservice, Polpharma, HCM Deck, Mbank, Pepco,Brainly, X-kom, Moneygram, Leroy Merlin, Agata Meble. Prelegent licznych branżowych konferencji (m.in. Kongres Kadry, HR Business Partner), autor artykułów branżowych oraz doświadczony trener i wykładowca akademicki (UJ, Akademia Leona Koźmińskiego, Krakowska Akademia, WSB).

Agnieszka Ciećwierz

Współzałożycielka firmy Sigmund Polska
Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Trener biznesu i wykładowca. Autorka licznych artykułów i książek: „Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika” i „Reskilling i upskilling. Jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników?”.

Anna Macnar

CEO HRM Institute
Doświadczona ekspertka i strateżka employer brandingu. Pasjonatka kultury organizacyjnej, zarządzania talentami oraz synergii marek. Konsultantka, trenerka i wykładowczyni akademicka, wspierająca organizacje w budowaniu silnego i autentycznego wizerunku pracodawcy.
Autorka książek Employer branding bez tajemnic oraz EVP bez tajemnic, a także wielu publikacji poświęconych employer brandingowi, kulturze organizacyjnej, storytellingowi w EB oraz zarządzaniu różnorodnością pokoleniową na rynku pracy.
Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z zakresu... więcej wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu. Twórczyni ogólnopolskiej konferencji EB Summit oraz prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards, wyróżniającego najlepsze praktyki EB w Polsce. Inicjatorka badania i konferencji SIŁA DOCENIANIA, poświęconych roli doceniania i feedbacku w środowisku pracy. Twórczyni konferencji EB SHOW, która pokazuje dobre praktyki z perspektywy agencji wspierających pracodawców.
Od kilku lat prowadzi zajęcia akademickie na AGH w Krakowie i SGH w Warszawie, a także gościnne wykłady na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie i Politechnice Krakowskiej.
Od kilkunastu lat szkoli największe polskie marki pracodawców w zakresie employer brandingu, strategii marki i kultury organizacyjnej. Wśród jej klientów znajdują się m.in.: EY, Deloitte, PKO Bank Polski, KPMG, PZU, Orange, Capgemini, Coca-Cola, EPAM, Intercars.

Karolina Turostowska

Redaktor Merytoryczna czasopisma HR Business Partner
Twórczyni marki Way to be HeRo, w której szkoli i mentoruje HRowców. HR Business Partnerka i HR Managerka z ponad 19-letnim doświadczeniem, absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego oraz praktyczka Analizy Transakcyjnej. Jej konikiem jest mindset w pracy HRowca – głęboko wierzy, że to od niego zaczyna się nasza transformacja w kierunku HR strategicznego. Pomaga budować pewność siebie w roli HR bo wierzy, że każdy HRowiec może być wiarygodnym, autentycznym i transformującym partnerem dla biznesu.
Współpracowała z firmami zatrudniającymi od 30 do 4000 pracowników. Wspierała zarządy oraz kadrę managerską w zarządzaniu zmianą... więcej: optymalizacje struktury organizacyjnej, redukcje stanowisk, wprowadzanie nowych systemów motywacyjnych. Budowała również działy HR w firmach, które o HRze wiedziały tylko tyle, że to kadry i płace. Pracowała dla branż: telekomunikacja, IT, farmacja, digital marketing, fitness czy OZE. Obecnie realizuje dla swoich klientów projekty z obszaru HR: rekrutacje, onboarding, rozwój kompetencji, zarządzanie efektywnością, zarządzanie talentami, utrzymanie kluczowych pracowników, offboarding oraz projektuje i prowadzi programy rozwojowe dla liderów.

Agnieszka Giermek – Ziółkowska

Dyrektor ds. operacyjnych spółki EBS S.A
Na co dzień odpowiedzialna za całość procesów personalnych i kadrowo–płacowych w grupie kapitałowej EBS S.A. Dyplomowany coach i trener, ekspertka rozwoju osobistego, autorka licznych szkoleń z zakresu przywództwa i budowania zespołu. Prowadzi procesy coachingowe i mentoringowe kadry executive oraz odpowiada za procesy szkoleniowe i EB. Autorka podcastu ,,Focus na rozwój’’ oraz webinarów poświęconych rozwojowi w organizacjach. Zwolenniczka nowych technologii w HR, która przekonuje zarządy do inwestycji w przemyślaną cyfryzację, a działy kadrowo–płacowe do wyjścia poza strefę własnego komfortu i do rozwoju nowych kompetencji cyfrowych.

Aneta Kozłowska

Właścicielka firmy szkoleniowej HR Consulting
Managerka projektów rozwojowych HR. Od ponad 10 lat planuje rozwój menedżerów. Przygotowała i wdrożyła ponad 70 dużych programów rozwojowych dla firm i organizacji. Współpracuje z gronem niezawodnych trenerek i trenerów z wieloletnim doświadczeniem w pracy z biznesem. Stworzyła proces, który pozwala efektywnie wspierać rozwój kadry menedżerskiej oraz cele biznesowe firmy. Zwyciężczyni w Plebiscycie HR ANGELS, w kategorii „Talent Management” z projektem rozwojowym dla liderów w firmie Rhenus Freight Logistics.

Edyta Sander

MBE:branding
Ta, która „robi EB”, zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Na swoim koncie posiada również doświadczenie agencyjne oraz setki zrealizowanych projektów strategicznych (m.in. strategie employer brandingowe, analizy, audyty) i komunikacyjnych (m.in. eventy, materiały reklamowe, kampanie content marketingowe). Obecnie w ramach MBE odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami... więcej studiów podyplomowych Employer Branding na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz w ramach społeczności #EBMASTERS, którą współtworzy od 2017 roku. W 2022 roku wydała książkę Employer Branding - Praktyczny podręcznik.

Paula Chmielewska

HR Manager & People Development
Z wykształcenia biotechnolożka, absolwentka SGGW, a z pasji – HR-owiec. Od 8 lat działa w branży biotechnologicznej, a od 3 lat pełni rolę HR Managera. Skupia się na rozwoju osobistym pracowników, wykorzystując interdyscyplinarne podejście i głębokie zrozumienie wyzwań naukowców. Współtworzy innowacyjne programy rozwojowe wspierające efektywność pracy, doskonalenie współpracy i komunikacji. Wierzy w ukryty potencjał każdego pracownika, a jej celem jest pomoc w uwolnieniu go.

Katarzyna Nieroda

HRBP Manager w Robert Bosch Polska
Doświadczona ekspertka w obszarze HR, mentorka, HR Business Partner. Swoją wiedzę zdobywała na Uniwersytecie SWPS: na Wydziale Psychologii Klinicznej oraz na studiach podyplomowych w obszarze Assessment/Development Center. Jest także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi na SGH. Nieustannie doskonali swoje kompetencje, odpowiadając na aktualne potrzeby rynku, oraz zależy jej na opiekowaniu potrzeb, które pojawiają się u osób, z którymi pracuje. Ukończyła liczne kursy i szkolenia z tych obszarów oraz regularnie pogłębia swoją wiedzę. Posiada bogate doświadczenie zdobyte w firmach krajowych i... więcej międzynarodowych (na stanowiskach specjalistycznych, eksperckich i menedżerskich). Na co dzień pracuje jako HRBP Manager w Robert Bosch Polska, wdrażając i wspierając strategię HR, a także koordynując zespół HR Business Partnerów.

Alicja Staszczyńska

Dyrektor HR i członek zarządu w Pasibusie
W jej życiu zawodowym teoretycznie nic się nie klei, ale w praktyce wychodzi z tego całkiem skuteczna mieszanka. Jej moc rodzi się w różnorodności i mnogości doświadczeń, które stają się siłą napędową i kopalnią nowych pomysłów. Uważa, że nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które wymagają trochę więcej kawy i zaangażowania. Żyje aktywnie, balansując między pracą a rodzinką, sportem, zabawą i wyjazdami. Dzięki dobrej organizacji udaje się jednak zmieścić wszystko w jednej dobie, która ma wrażenie, jest u niej trochę bardziej elastyczna niż u innych. Uśmiech, który ma przyklejony na twarzy, to sposób na utrzymanie pozytywnego nastawienia i nawiązywania relacji... więcej . W końcu wszystko staje się przyjemniejsze w gronie zadowolonych ziomków. Jej strategia? Rób to, co kochasz, a efekt przyjdzie sam – lub przynajmniej nie będzie miał wyboru.

Katarzyna Komorowska

HR Senior Specialist, Talent Acquisition w Arla Foods
Entuzjastka wszelako pojętego HR-u, absolwentka zarządzania w międzynarodowych organizacjach. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła od rekrutacji, choć z przerwą na uczestnictwo w programie menedżerskim w obszarze FMCG. Zamiłowanie do HR-u wygrało i swoje umiejętności zaczęła wykorzystywać w międzynarodowej organizacji Arla Foods. Obecnie: starsza specjalistka HR, wspierająca lokalne procesy rekrutacyjne oraz działania w zakresie employer brandingu w Centrum Usług Wspólnych Arli, gdzie w głównej mierze zajmuje się rekrutacją do obszaru IT oraz dbaniu o jak najlepszy candidate experience. Od niedawna pogłębia również swoje zainteresowanie w obszarze... więcej D&I, dzięki byciu częścią zespołu wdrażającego strategię D&I w organizacji. Prywatnie zawodniczka ultimate frisbee i miłośniczka wszystkich zwierzaków.

Mariusz Siechowicz

Prezes Westhill Consulting. Opiekun merytoryczny programów dla liderów. Doświadczony konsultant. Coach ICC.
Od prawie 20 lat zarządza firmą Westhill. W tej roli duża część jego aktywności to planowanie działań rozwojowych dla liderów, w tym programów talentowych i sukcesyjnych.
Zaprojektował kilkanaście programów talentowych, które zostały zrealizowane dla takich firm jak Allianz, Jeronimo Martins, Roche i wielu innych. Co jego zdaniem jest kluczem do sukcesu w takich programach? Zaangażowanie ... więcej .
Spowodowanie, żeby zasady przełożyły się na narzędzia, a narzędzia na nawyki. Wtedy nawyki przełożą się na wyniki.
To dobra droga do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów biznesowych i osobistych, bo jeśli działasz sprawnie w biznesie, to jakość Twojego życia osobistego też znacznie rośnie, właśnie dzięki lepszym nawykom i większej satysfakcji z tego jak działasz.
Barbara Rajmańska-Wilusz

Barbara Rajmańska-Wilusz

Head of HR w Edenred Polska
Zajmuje się wdrażaniem procesów oraz budowaniem rozwiązań wspomagających rozwój pracowników w organizacji. Specjalizuje się w zarządzaniu talentami, wyznaczaniem długoterminowej strategii HR, zarządzaniu zmianą, projektowaniu organizacyjnym i budowaniu kultury. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością Narzędzia Diagnozy Psychologicznej. Certyfikowany praktyk MBTI i Hogan.
Cezary Chałupa

Cezary Chałupa

Co-founder, Chief Commercial Officer, Multilango.com
Ekspert w zakresie business developmentu. 20 lat doświadczenia w pomaganiu firmom w budowaniu wartości przedsiębiorstw B2B, głównie w sektorach Telco, IT, Internet. Od 2016 roku związany ze środowiskiem startupowym, między innymi jako założyciel i CEO portalu film.org.pl, od 2019 głównie w obszarze edukacji on-line. Przed dołączeniem do Multilango zarządzał globalną sprzedażą w Enxoo jako Head of Growth, wcześniej w Netii SA jako Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający B2B i Szef Sprzedaży... więcej odpowiedzialny za polski rynek w GTS Central Europe (obecnie część Deutsche Telecom). W latach 2003 - 2010 piastował różne związane ze sprzedażą i business developmentem funkcje w Orange PL. Posiada dyplom z Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Executive MBA Carlson School of Management University of Minnesota oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Romeo Grzębowski

Romeo Grzębowski

Founder & Chief Inspiration Officer w Extended Tools Polska
Od ponad 25 lat zajmuje się prowadzeniem projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów. Jest certyfikowanym coachem ICC, certyfikowanym konsultantem Extended DISC® i FinxS Sales Assessment, mentorem i ekspertem MIT Enterprise Forum/Start Smart. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wykładając na studiach podyplomowych, czy występując na konferencjach. Jako zwolennik podejścia humanocentrycznego i propagator dbałości o ludzi angażuje się w różne inicjatywy, których celem jest budowanie zdrowych... więcej i efektywnie działających kultur organizacyjnych, m.in. jest pomysłodawcą Konkursu “HR, który rozumie Sprzedaż” oraz współautorem i współprowadzącym program „#BiznesToLudzie” w telewizji Biznes24. Właśnie wydał książkę „LUDZIE - NIE ZASOBY. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania”, która w ciągu miesiąca od rozpoczęcia przedsprzedaży stała się bestsellerem wydawnictwa Wolters Kluwer.

Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska. Doświadczenie zdobywał także m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.

Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School, University of Navarra. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowany przez University Associates w Stanach Zjednoczonych.
Joanna Kwaśniewska

Joanna Kwaśniewska

National Human Resources – Employer Branding Expert, Kuehne+Nagel.
Ekspertka w zakresie pozyskiwania talentów oraz budowania marki pracodawcy, swoje doświadczenie zdobywała w branżach: finansowej, medycznej oraz TSL. Inicjatorka wewnętrznych programów ambasadorskich, angażujących pracowników w działania edukacyjne czy społeczne. Obecnie odpowiedzialna za budowanie strategii EB w Kuehne+Nagel i wdrażanie globalnych projektów w polskiej organizacji.
Joanna Kwaśniewska

Artur Olejniczak

Właściciel marki Art of Communication.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzieli się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym moderatorem i keynote speakerem największych branżowych konferencji. Dyplomowany trener biznesu i wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.

Jacek Bełdowski

Executive Coach i Mentor EMCC z akredytacją EIA Senior Practitioner.
Superwizor i trener coachingu i mentoringu. Wieloletni szef firmy Egmont w Polsce oraz regionie CEE. Przez 25-lat zarządzał międzykulturowymi zespołami. Absolwent między innymi Executive MBA Szkoły Biznesu PW, Advanced Management Program w IESE Business School oraz Diploma in Professional Coach-Mentoring w TheOCM. Wykładowca przywództwa w programie Executive MBA Szkole Biznesu PW. Jako coach/mentor wpiera członków zarządów i właścicieli firm, liderki i liderów w firmach i organiżacjach pozarządowych. Trener w obszarach przywództwa, executive presence, wywierania... więcej wpływu w organizacji globalnej, tworzenia skutecznych zespołów poprzez budowę bezpieczeństwa psychologicznego. Projektuje i wdraża programy mentoringowe w organizacjach, szkoli i superwizuje mentorów. Od 4 lat opiekun merytoryczny największego w Polsce programu mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu.

Joanna Łąka-Wałach

Członek Zarządu w LUX MED Ubezpieczenia
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek lingwistyka stosowana) oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (podyplomowe studia MBA).
Na rynku ubezpieczeniowym pracuje od 1998 roku, najpierw 13 lat w Amplico Life/MetLife w sprzedaży grupowych ubezpieczeń na życie, potem ponad 10 lat w Generali Życie, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń na Życie.
Od 2022 roku związana z Grupą LUX MED, aktualnie jako Członek Zarządu spółki LUX MED Ubezpieczenia, gdzie odpowiada za sprzedaż, obsługę oraz współpracę z siecią szpitali... więcej .
Prywatnie mama dwójki dorosłych dzieci, właścicielka dwuletniego golden retrievera, pasjonatka jeździectwa i dobrej kuchni.

Grzegorz Juszczyk

Doradca Zarządu w Grupa LUX MED
Specjalista zdrowia publicznego. Od 2003 roku jest pracownikiem naukowym w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Od 2004 roku aktywnie współpracuje z pracodawcami w zakresie planowania i wdrażania działań prozdrowotnych w miejscu pracy. Reprezentował polskich pracodawców w Komitecie Doradczym Komisji Europejskiej ds. Zdrowia i Bezpieczeństwa w Miejscu Pracy.
W latach 2017 -2022 pełnił funkcję dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego, którego misją jest kształtowanie i wspieranie systemu... więcej zdrowia publicznego w Polsce. Instytut prowadził aktywne działania przeciwepidemiczne w ramach działań zespołów kryzysowych powoływanych w okresie pandemii COVID-19 oraz koordynacji zabezpieczenia potrzeb zdrowotnych uchodźców wojennych z Ukrainy w 2022 roku.
Jest autorem i współautorem 77 prac naukowych. Od 2020 roku jest członkiem Komitetu Zdrowia Publicznego Polskiej Akademii Nauk. W swoim dotychczasowym dorobku naukowym koncentrował się na ocenie stanu zdrowia i działaniach profilaktycznych kierowanych do osób w wieku produkcyjnym oraz skutecznych metodach niwelowania skutków pandemii COVID-19.

KontaktMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń

Chcesz poznać szczegóły lub masz problem z zamówieniem?Zadzwoń do dedykowanego doradcy.

Tomasz Zieliński

tel. kom.: +48 784 790 579

Weronika Wapniewska

tel.: +48 61 66 83 135

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Opiekun Merytoryczny

Oliwia Olifer

oliwia.olifer@forum-media.pl

Współpraca Sponsorska i Reklamowa

Katarzyna Likowska

katarzyna.likowska@forum-media.pl
tel. kom.: +48 536 784 938

Współpraca barterowa

Natalia Zdunek

natalia.zdunek@forum-media.pl
tel. kom.: 692 057 033

Organizacja szkoleń wewnętrznych

Weronika Nowacka

weronika.nowacka@forum-media.pl
tel.: +48 61 62 87 004

Kongres Profesjonalistów HR to wyjątkowe ogólnopolskie wydarzenie, które stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów w branży HR. Kongres HR 2025 gromadzi najlepszych specjalistów z różnych obszarów HR, w tym rekruterów, ekspertów odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy (EB), specjalistów ds. komunikacji i well-beingu, a także trenerów, menedżerów HR i dyrektorów HR. Kongres Profesjonalistów HR to unikalne wydarzenie, które łączy praktyczne zastosowanie wiedzy z aktualnymi rozwiązaniami w obszarze zarządzania ludźmi i organizacjami.

Kongres HR to przestrzeń do wymiany doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów zawodowych oraz omawiania wyzwań, które stoją przed współczesnym HR-em. Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu zyskasz dostęp do wiedzy od najlepszych praktyków oraz ekspertów, którzy wprowadzą Cię w świat innowacyjnych narzędzi i strategii. Nasze wydarzenia są zawsze wyjątkowe, profesjonalne i merytoryczne, z naciskiem na praktyczne zastosowanie wiedzy, którą uczestnicy mogą wdrożyć w swojej codziennej pracy.

Dołącz do nas na kongresie HR i bądź częścią społeczności, która kształtuje przyszłość!

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. 61 66 55 721

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2025 Forum Media Polska