Prelegenci.
Jakub B. Bączek
Trener mentalny, doradca biznesowy, mówca motywacyjny.
Złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi (2014), mówca, który za swoje wystąpienie na Stadionie piłkarskim Inea otrzymał owacje na stojąco od ok. 30 000 zgromadzonych osób, doradca biznesowy, szkoleniowiec, który pomagał takim firmom jak ING, Orlen, Polpharma, Plus, Luxmed, Millennium Bank. Autor kilku książek, podróżnik, miłośnik filozofii, golfa i siatkówki. Wolny twórca, który kocha ludzi i potrafi w porywający sposób dzielić się z nimi swoją wszechstronną wiedzą. Zdaniem Jacka Santorskiego: „Prawdziwie pomaga (...) ludziom realizować marzenia”. Zdaniem Michała Winiarskiego „Otwiera umysły”.
Andrzej Blikle
Wykładowca i praktyk biznesu
Od 1996 zajmuje się zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw (TQM), z czego prowadzi cykliczne konwersatorium w Warszawie. Autor książki „Doktryna Jakości”.  Honorowy członek i współtwórca Polskiego Towarzystwa Informatycznego, członek Europejskiej Akademii Nauk i Rady Języka Polskiego, gdzie przewodniczy Zespołowi Terminologii Informatycznej. W latach 1997-1998 był prezesem warszawskiego Klubu Rotary, od którego w 2008 otrzymał Medal Paula Harrisa. W roku 2006 został przewodniczącym rady fundacji Centrum im. Adama Smitha.
Witold M.Orłowski
Profesor nauk ekonomicznych

Wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Akademii Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP. Były szef zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członek Narodowej Rady Rozwoju przy prezydencie Lechu Kaczyńskim i Rady Gospodarczej Rządu przy premierze Donaldzie Tusku, były przewodniczący Rady Powierniczej Muzeum Narodowego w Warszawie. Autor 12 książek i 200 publikacji naukowych, popularny komentator ekonomiczny i felietonista głównych polskich gazet.

Joanna Malinowska-Parzydło
Doświadczony praktyk biznesu 
Doradca zarządów w zakresie kapitału intelektualnego, marki, strategii komunikacji i zarządzania, budowania kultur wokół wartości, rozwijania marki przywództwa. Architekt marki zarządów, zespołów oraz marki kobiecego przywództwa w korporacjach. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w Rzeczpospolitej i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca i lider think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA. Mama Janka i Olka.
Karina Popieluch 
Konsultant, Wykładowca Akademicki, Trener Biznesu, Coach, Asesor
Założycielka KaiZen HR, Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Center of Excellence oraz Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner. Wspiera transformacje funkcji HR i realizuje projekty doradcze oraz rozwojowe, budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki.
Monika Smulewicz 
Dyrektor Zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w Grant Thornton
Odpowiada za kształtowanie oferty, procedur oraz standardów świadczenia usług outsourcingowych. Podejmuje kluczowe decyzje w zakresie rozwoju biznesu oraz działań komunikacyjno-marketingowych. Na bieżąco czuwa nad realizacją kilkuset kontraktów outsourcingowych, efektywnie kontrolując i zarządzając pracą kilkudziesięciu zespołów projektowych. Pasjonatka prawa pracy z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych.

Założycielka Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego „O kadrach i płacach z pasją”. Pomaga specjalistom w osiągnięciu mistrzostwa zawodowego, a pracodawcom i przedsiębiorcom zapewniam spokojny sen. Edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach. Jej misją jest edukacja i integracja środowiska HR.
Piotr Bucki
Ekspert ds. komunikacji

Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie „Skąd wiem, to co wiem?”.

Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i ostatnio wydanej „Viral”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad 8 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. 

Szkoli w Allegro, Dynatrace, Santadnerze, Nordea IT. Wspólpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Joanna Czarnecka
Dyrektor Pionu Zarządzania Personelem w PKO BP

Od ponad 20 lat związana z bankowością, od 2008 r. z HR. Obecnie realizuje projekty z zakresu zmiany kultury organizacyjnej, transformacji cyfrowej, a także digitalizacji obszaru HR. Prywatnie pasjonatka narciarstwa i wypraw offroadowych.

Marta Maciszewska-Malinowska
People Development Manager

Odpowiada za rozwój pracowników w Arjo. Stara się tworzyć miejsce pracy, w którym ludzie mogą być otwarci i szczerzy, pomagać sobie nawzajem i współpracować tak często, jak to możliwe. Certyfikowany coach i moderator Design Thinking. Jeden z ekspertów kampanii społecznej "Praca? Lubię to!". Absolwentka Marketingu politycznego, Filozofii – życie publiczne na UAM i studiów podyplomowych na kierunku Coaching managerski w organizacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Andrzej Borczyk
Dyrektor Personalny i Członek Zarządu w Grupie Żywiec

Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach. Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.

Katarzyna Rząsa-Frońska
Specjalista ds. Employer Branding
i komunikacji HR

Od 10 lat związana jest z największymi pracodawcami w Wielkopolsce. Uwielbia kontakt z pracownikami produkcyjnymi i sprzedawcami, bo tam według niej znajduje się prawdziwe serce każdej firmy. Fascynują ją projekty związane z innowacją i design thinking czyli wchodzenie w buty użytkowników. Uwielbia prowadzić warsztaty i znajdować pomost między biznesem, a potrzebami pracowników.

Agata Shen
Dyrektor HR w Avon Polska

Posiada prawie 15-letnie doświadczenie w obszarze HR w dwóch organizacjach i na siedmiu rynkach europejskich. Obecnie, jako Dyrektor HR w Avon Polska wspiera biznes w obszarze HR, czyli rekrutacji, rozwoju, motywacji i zaangażowania pracowników. Ma za sobą bardzo ciekawe doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu zespołami HR w krajach bałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji. Pierwsze kroki w świecie HR stawiała jako rekruter w firmie executive search. Uwielbia swoją pracę i możliwości wspierania i współtworzenia biznesu.

Joanna Duda
Talent & Development Coordinator w AVON

Od wielu lat kieruje projektami z zakresu rozwoju pracowników i zarządzaniu zmianą. W AVON odpowiada za programy rozwojowe, procesy związane z zarządzaniem talentami i prowadzenie warsztatów. Interesuje się obszarem zaangażowania, motywacji w pracy oraz zwinności poświęcając tym tematom artykuły na swoim blogu www.agileinhr.pl.

Kinga Anna Matysiak
Przedsiębiorca, mówca, trenerka zarządzania projektami i kompetencji społecznych w biznesie

Od 2002 roku prowadzi szkolenia w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Doświadczenia w biznesie zdobywała pracując między innymi jako kierownik projektów i członkini zarządów. Jest trenerem akredytowanym przez międzynarodowe organizacje, takie jak APMG oraz AXELOS. Prowadzi zajęcia ze studentami na uczelniach wyższych w całej Polsce. Jako Agent Zmiany pomaga Klientom metodycznie wprowadzać zmiany w ich organizacjach. Jest entuzjastką Agile i chętnie prowadzi zajęcia z tej tematyki, między innymi Management 3.0. Jest Prezesem firmy szkoleniowej MINDSTREAM, specjalizującej się w szkoleniach certyfikowanych z zarządzania projektami.

Marta Legut
Specjalista ds. komunikacji

Specjalista w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. W turkusowo zarządzanej firmie Marco sp. z o.o. pracuje ponad rok i zajmuje się promowaniem idei organizacji opartej na wartościach. Aktywnie działa w obszarze CSR, współtworzy zespół Fundacji MarcoPomaga, która działa na rzecz lokalnej społeczności. Prywatnie przyszła mama, uwielbia podróże, książki i pyszne jedzenie. W życiu stawia na dobrą komunikację i tworzenie trwałych relacji, co przenosi także na sferę zawodową uważając je za priorytet w dobrym działaniu organizacji.

Daniel Niewiński
Specjalista ds. komunikacji

W Marco sp. z o.o. odpowiedzialny jest za komunikację, jest strażnikiem fundamentalnych wartości firmy, a od kilku miesięcy prężnie rozwija się także w dziale handlowym. Aktywnie działa zarówno w obszarach budowania relacji pomiędzy pracownikami jak i działalności charytatywnej organizacji. Najważniejszymi wartościami, które wyznaje jest wywieranie pozytywnego wpływu, podejmowanie niekończących się wyzwań i pozytywne relacje międzyludzkie. Prywatnie stara się realizować artystycznie, głównie jako muzyk, choć bardziej adekwatnym określeniem byłoby po prostu ograne „Człowiek-Orkiestra”. Podobno, gdyby miał czas, to robiłby dosłownie wszystko.

Iga Król-Łęgowska
HR Business Partner

Absolwentka psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, HR-owiec, terapeutka TSR, od 6 lat związana z Orange. Swoją ścieżkę zawodową zaczynała od budowania narzędzi i rozwiązań rozwojowych dla pracowników i menadżerów. Zdobywała doświadczenie jako asesor AC/DC oraz konsultant w zakresie biznesowych narzędzi psychometrycznych. Obecnie HR Business Partner dla obszaru finansów, a od 2 lat dodatkowo entuzjastka i moderator Design Thinking, którą stosuje do budowania innowacyjnych rozwiązań w różnych obszarach biznesowych. Prowadzi szkolenia i warsztaty inspirujące do wykorzystywania tej metody. Z zamiłowania trener, promotor dzielenia się wiedzą i pracy na mocnych stronach.

Agata Żmudzińska
Marketingowiec i miłośnik dobrej komunikacji

Z marką MyBenefit związana już ponad 7 lat, przygodę w świecie benefitów zaczęła od rozwoju produktów w Kafeterii w kategoriach kultura, edukacja i zakupy. Z wyksztalcenia i zamiłowania organizator czasu wolnego – swojego i innych. Na co dzień marketingowiec i miłośnik dobrej komunikacji. Podpowiada pracodawcom jakie benefity sprawią radość pracownikom, a także jak promować je w organizacji, by przyniosły oczekiwane rezultaty.