Pula biletów promocyjnych – tylko do 10. września!

Cena zmieni się
10. września
 
Masz pytania? Zadzwonimy!
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby szybko uzyskać odpowiedzi na swoje wątpliwości lub zgłosić swój udział w wydarzeniu.
27-28 października 2025 r.

Talent. Potencjał. Przewaga.

Jak zbudować ekosystem HR gotowy na 2026 rok?

location_on
Warszawa / Online
Zobacz program
Do końca
promocji pozostało:
 

Przyszłość organizacji zaczyna się dziś – rozwój kompetencji jako inwestycja strategiczna HR

Dowiedz się, jak zbudować nowoczesny ekosystem HR gotowy na wyzwania 2026 roku, uczestnicząc w Kongresie Profesjonalistów HR – wydarzeniu pełnym inspirujących prelekcji, praktycznych warsztatów i networkingu z liderami branży.

CZAS
KONFERENCJA
27 października
schedule9:00-18:00
WARSZTATY
28 października
schedule9:00-15:00
MIEJSCE
Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24,
Warszawa
WIECZORNY EVENT
Rozdanie nagród
Plebiscytu HR Angels
27 października
Rozpoczynamy kolejną turę PRZEDSPRZEDAŻY!
Zarejestruj się w najniższej cenie tylko do 10. września!!! Po tym terminie ceny wzrosną

Kongres Profesjonalistów HR to:

Ekskluzywna przestrzeń,
gdzie doświadczenie i wiedza łączą się, aby kształtować przyszłość HR na 2026 rok.
Plebiscyt HR Angels
to inicjatywa, w której doceniamy firmy, które publikowały case study na łamach czasopisma HR Business Partner w 2024 roku. Zwycięzców wybiera powołana kapituła.
Wieczorny networking
to miejsce, gdzie spotykamy się, aby wymienić się zdobytym doświadczeniem i nagrodzić zwycięzców plebiscytu HR Angels.
Warsztaty
to część praktyczna kongresu. Uczestnicy mają możliwość wyboru spośród czterech propozycji tematów warsztatu, by wybrać ten, który najbardziej będzie odpowiadał na ich wyzwania i potrzeby.

Chcesz wiedzieć,
jak wyglądają organizowane przez nas wydarzenia?

Dorota Wellman

SPOTKANIE VIP

z Dorotą Wellman

Jedyna taka okazja, by na żywo spotkać się z Dorotą Wellman – jedną z najbardziej wyrazistych i cenionych kobiet polskich mediów.

Dorota Wellman wystąpi w wyjątkowej rozmowie z Martą Klepką, gdzie poruszą jeden z trudniejszych tematów, przed którym dziś staje środowisko HR: dehumanizację pracowników w organizacjach napędzanych przez automatyzację, KPI i algorytmy. W swoim wystąpieniu pokażą, jak na nowo odzyskać w pracy to, co najważniejsze.

Gość Specjalny

Kamila Kalińczak

Dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka i trenerka wystąpień publicznych. Przez 15 lat pracowała jako prezenterka wiadomości i autorka programów publicystycznych.

Prelegenci

Poznaj praktyków, którzy realnie wpływają na kierunki rozwoju HR – zarówno dziś, jak i w perspektywie najbliższych lat. To profesjonaliści z różnych obszarów HR-u, którzy zarządzania kapitałem ludzkim, którzy na bazie własnych doświadczeń pokażą, jak wdrażać innowacyjne podejścia, odpowiadać na zmieniające się potrzeby pracowników i budować przewagę konkurencyjną organizacji w 2026 roku.

Program Kongresu

 

27 października, 9:00 – 18:00

Spotkanie VIP

Dorota Wellman w wyjątkowej rozmowie z Martą Klepką. Powerful talk: Jak nie zgubić człowieka w nowoczesnej organizacji?

  • Dlaczego autentyczna relacja w pracy jest dziś cenniejsza niż kolejne narzędzie do mierzenia i zarządzania efektywnością?
  • Co to znaczy być człowiekiem w środowisku zawodowym? Oczami lidera i oczami pracownika.
  • Jak budować zaufanie, dobrą komunikację i kulturę wzajemnego szacunku w firmach, które chcą być naprawdę nowoczesne – nie tylko na sloganach.

Unikalna szansa na spotkanie i autograf Doroty Wellman

  • Po rozmowie będzie można spotkać się z Dorotą osobiście – zdobyć jej autograf, a także autorki książki Marty Klepki. Będzie to także szansa, aby porozmawiać przy okazji niezwykłej książki, w której Dorota dzieli się własną historią, wartościami i kobiecą siłą.
  • ,,Kwestionariusz” to poruszająca publikacja, w której 40 wyjątkowych kobiet – w tym Dorota Wellman, Grażyna Kulczyk, Jolanta Kwaśniewska – odpowiada na 21 bardzo osobistych pytań. O odwadze, autentyczności i o tym, jak być sobą w świecie pełnym oczekiwań.
PRELEGENT:
 
Dorota Wellman
Marta Klepka
POWER SPEECH

Opowieść o tym, że język kształtuje naszą rzeczywistość

  • Skąd się wziął język inkluzywny, czy to chwilowa moda?
  • Jak wiele opresyjnych zwrotów otacza nas na co dzień?
  • Feminatywy i język inkluzywny w pracy i w przestrzeni publicznej.
PRELEGENT:
 
Kamila Kalińczak
Dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka i trenerka wystąpień publicznych. Przez 15 lat pracowała jako prezenterka wiadomości i autorka programów publicystycznych.

BLOK I: Rynek pracy 2026
Przyciąganie talentów i wzmacnianie wizerunku marki

PRELEGENT:
Anna Macnar
CEO HRM Institute
 
PRELEKCJA

Nie przewiduj przyszłości – projektuj ją. Rynek pracy 2026 oczami HR i EB

  • Jakie megatrendy już dziś kształtują rynek pracy 2026? Automatyzacja, demografia, zmiana oczekiwań pokoleń – co naprawdę zmienia zasady gry?
  • Employer branding jako narzędzie do projektowania przyszłości organizacji. Jak budować markę pracodawcy, która przyciąga talenty, zamiast za nimi gonić?
  • Jakie decyzje HR powinien podjąć już dziś, by organizacja była gotowa na wyzwania jutra? Od EVP po konkretne działania rekrutacyjne i komunikacyjne.
  • Nowe potrzeby kandydatów i pracowników. Dlaczego pokolenie Z szuka sensu, a nie tylko pracy – i jak to wpływa na strategię HR?
  • Dlaczego HR musi dziś decydować, czy przyszłe miejsca pracy będą tworzone z myślą o człowieku, a nie tylko technologii i wynikach?
PANEL DYSKUSYJNY

Jak przyciągać właściwych ludzi, którzy będą dopasowani do naszych wartości firmowych?

  • Jak wśród dużej liczby kandydatów rozpoznać tych, którzy posiadają kompetencje i realnie pasują do kultury organizacyjnej?
  • Czy jesteśmy świadkami nowego trendu, w którym kandydaci coraz częściej rezygnują z wyższych wynagrodzeń na rzecz pracy w miejscach, które mają dla nich sens i z którymi mogą się utożsamiać?
  • Work-life fluidity zamiast tradycyjnego work-life balance – jak zmienia się definicja zaangażowania w czasach, gdy granice między życiem prywatnym a zawodowym są coraz bardziej płynne?
  • Co mogą zrobić działy HR i liderzy, aby tworzyć środowisko pracy, które autentycznie odpowiada na potrzeby nowych pokoleń — i jak nie stracić przy tym z pola widzenia potrzeb pracowników 40+?
Prowadząca:
Prowadząca
Edyta Sanderekspertka employer branding
 
Panelistki:
Panelistki
Katarzyna KomorowskaHR Senior Specialist, Talent Acquisition w Arla Foods
 
Joanna KwaśniewskaNational Human Resources – Employer Branding Expert, Kuehne+Nagel
 
Alicja StaszczyńskaDyrektor HR i członek zarządu w Pasibusie
 
PRELEKCJA

Opieka zdrowotna 2.0: czego dziś naprawdę oczekują pracodawcy i pracownicy?

  • Czy standardowa opieka medyczna dla pracowników naprawdę odpowiada ich rzeczywistym potrzebom, zwłaszcza po doświadczeniach pandemii?
  • Jaką rolę odgrywa dziś profilaktyka i regularne badania w utrzymaniu zdrowia pracowników?
  • Dlaczego osoby po 40. roku życia, które intensywnie pracowały przez ostatnie 20 lat, potrzebują bardziej zaawansowanej opieki?
PRELEGENCI:
Grzegorz JuszczykDoradca Zarządu w Grupa LUX MED
 
Joanna Łąka-WałachCzłonek Zarządu w LUX MED Ubezpieczenia
 
Warsztat Technik Oddechowych

Zadbaj o koncentrację i energię w prosty sposób — bez wychodzenia z sali!

BLOK II: Nowa era umiejętności
Jak przygotować ludzi i organizacje na 2026 rok

PANEL DYSKUSYJNY

Jakie kompetencje przyszłości rozwijać w organizacji, by zwiększyć jej konkurencyjność?

  • Jakie umiejętności będą kluczowe w 2026 roku i później będą decydować o przewadze firm – czy to w obszarze technologii, zwinności działania czy może umiejętności miękkich, takich jak adaptacja i współpraca?
  • Jak skutecznie podnosić kompetencje pracowników, aby rzeczywiście odpowiadać na potrzeby biznesu?
  • Co to znaczy budować kulturę organizacyjną, która wspiera ciągłe uczenie się, kreatywność i otwartość na zmiany?
  • Jak sprawić, by rozwój i innowacje były naturalnym elementem codziennej pracy, a nie jednorazowym projektem HR?
Prowadząca:
Prowadząca
Agnieszka CiećwierzHR Expert
 
Paneliści
Paneliści:
Katarzyna NierodaHRBP Manager w Robert Bosch Polska
 
Paula ChmielewskaHR Manager & People Development w Molecure
 
Karina PopieluchBusiness trainer, MBA&HR Lecturer
 
Mariusz SiechowiczPrezes Westhill Consulting
 
PRELEGENT:
Aneta Kozłowska
managerka projektów rozwojowych HR
 
PRELEKCJA

Dlaczego „kompetencje przyszłości” to nie slogan – a konieczność? Talenty, które zmieniają grę – jak HR może wygrać przyszłość?

  • Jak odkrywać potencjał wewnątrz firmy i przekładać go na konkretne rezultaty biznesowe? Narzędzia i procesy, które pomagają rozwijać talenty zamiast ich szukać na zewnątrz.
  • Jak budować kulturę rozwoju, w której rozwijanie kompetencji to część codziennej pracy, a nie jednorazowy benefit?
  • Jak projektować ścieżki rozwoju z myślą o wyzwaniach, które dopiero przed nami? Co robić, gdy nie mamy jeszcze nazw dla kompetencji, które będą kluczowe za 3 lata?
  • Jak HR może łączyć potrzeby biznesu z indywidualnymi aspiracjami pracowników? Planowanie rozwoju jako strategiczne narzędzie retencji i innowacyjności.
PRELEKCJA

Biznes To Ludzie - Lekcja Przywództwa

  • Romeo Grzębowski i Jacek Bełdowski – autorzy i współgospodarze programu telewizyjnego „Biznes To Ludzie” w telewizji BIZNES24 poprowadzą „na żywo” kolejny odcinek swojego programu.
  • Podsumują najważniejsze odkrycia i wnioski z ponad 50 rozmów z wyjątkowymi liderami i liderkami – gośćmi ich programu.
  • Pokuszą się o wybranie najczęściej pojawiających się zachowań i kompetencji liderskich – szczególnie aktualnych w dzisiejszych czasach: rewolucji AI oraz przetasowań w modelach pracy.
PRELEGENCI:
Romeo Grzębowski
 
Jacek Bełdowski
 
Warsztat Technik Oddechowych

Zadbaj o koncentrację i energię w prosty sposób — bez wychodzenia z sali!

BLOK III: HR w centrum zmian
Partnerstwo i odpowiedzialność

PRELEGENT:
Karolina Turostowska
redaktor merytoryczna czasopisma HR Business Partner
 
PRELEKCJA

Jak pogodzić empatię z biznesowymi celami, gdy przychodzi czas na rozstanie z pracownikiem?

  • Jak unikać typowych błędów, które eskalują napięcia i negatywnie wpływają na atmosferę w zespole?
  • Kiedy rozstanie jest uzasadnione, a kiedy warto jeszcze szukać innych rozwiązań? Checklista decyzji i ocena ryzyk.
  • Jak przygotować komunikację offboardingu – do pracownika, zespołu i organizacji? Transparentność, spójność i timing jako klucz do ograniczenia negatywnego wpływu na morale i efektywność.
  • Jakie znaczenie ma sposób rozstania dla wizerunku pracodawcy i lojalności pozostałych pracowników?
  • Jak HR może pełnić rolę partnera i doradcy w procesie zwolnień, wspierając menedżerów w podejmowaniu trudnych decyzji?
PRELEGENT:
Agnieszka Giermek-Ziółkowska
dyrektor ds. operacyjnych spółki EBS S.A
 
PRELEKCJA

Współpraca z zarządem pod presją wyników. Jak HR może budować język danych, narrację strategiczną i dostarczać realną wartość, by nie być tylko „miękkim głosem” w twardych decyzjach?

  • Jak HR może łączyć dane operacyjne z celami biznesowymi i wpływać na decyzje zarządu w czasie rzeczywistym?
  • Które wskaźniki HR faktycznie robią różnicę? Retencja, rotacja, czas zatrudnienia, koszt błędnej rekrutacji – jak pokazywać ich wpływ na wynik finansowy?
  • Jak budować strategiczną narrację HR? Od prezentacji danych po storytelling oparty na faktach – techniki, które sprawiają, że HR jest słyszany i brany pod uwagę.
  • Jak wyjść poza “miękkie tematy” i pokazać HR jako funkcję, która współtworzy wartość?
PRELEGENT:
Joanna Cur
radczyni prawna
 
PRELEKCJA

Nowe obowiązki i zmieniające się standardy HR. Wytyczne na 2026 rok

  • Jawność i przejrzystość wynagrodzeń – jak przygotować się na obowiązki wynikające z unijnej dyrektywy i projektowanych przepisów krajowych, także w kontekście roli związków zawodowych lub przedstawicieli pracowników, z którymi należy konsultować zasady informowania o wynagrodzeniach?
  • Nowa definicja mobbingu – co to oznacza dla pracowników oraz dla pracodawców?
  • Planowane zmiany w czasie pracy i elastycznych formach zatrudnienia – co może się zmienić w związku z implementacją kolejnych unijnych regulacji?
PRELEGENT:
Karol Wolski
ekspert analityki
 
PRELEKCJA

Narzędzia HR na miarę XXI wieku – jak dobrze wybrać?

  • Jak ocenić, czy dane narzędzie rzeczywiście rozwiązuje problem, czy tylko go dobrze prezentuje? Rzeczywista użyteczność vs. ładny interfejs.
  • Czy każde narzędzie z AI to innowacja? Jak odróżnić funkcjonalność opartą na danych od buzzwordów bez pokrycia?
  • Jak zbudować obiektywne kryteria oceny narzędzi HR? Twarde wskaźniki, ROI, integracja z istniejącymi systemami i łatwość wdrożenia.
  • Kiedy warto inwestować, a kiedy… odpuścić? Jak nie przepalić budżetu na modne, ale zbędne rozwiązania.
  • Na co zwracać uwagę w kontekście skalowalności, bezpieczeństwa danych i realnego wpływu na doświadczenie pracownika?
GALA HR ANGEL

Na zakończenie pierwszego dnia Kongresu Profesjonalistów HR zapraszamy na wyjątkową Galę HR Angel, podczas której poznamy laureatów plebiscytu wyróżniającego autorów i firmy, które podzieliły się najciekawszymi doświadczeniami na łamach magazynu HRBP.

To świetna okazja, aby w swobodnej atmosferze nawiązać nowe relacje biznesowe i porozmawiać z prelegentami, partnerami wydarzenia oraz innymi uczestnikami kongresu.

Gala stwarza przestrzeń do wymiany doświadczeń, dzielenia się dobrymi praktykami i nawiązywania wartościowych kontaktów, które mogą zaowocować w przyszłych projektach. Jeśli chcesz poznać ludzi stojących za najbardziej nowatorskimi inicjatywami w HR, zainspirować się ich historiami i wymienić się pomysłami — koniecznie bądź z nami.

 

NETWORKING MODEROWANY

Po części oficjalnej zaprosimy Cię do wspólnej zabawy w HR BINGO! Moderowana gra integracyjna, która ułatwi nawiązanie nowych znajomości. Na uczestników będzie czekać zestaw pytań z życia HR, ale też takich z przymrużeniem oka. Na zwycięzców czekają nagrody! O atmosferę i dobrą zabawę zadba Artur Olejniczak.

WARSZTATY

 

28 października

 

9:00 - 15:00

 
Karina Popieluch
Business trainer, MBA&HR Lecturer
Warsztat I

C-LEVEL HR – partnerstwo, które tworzy wartość

  1. HR w języku biznesu – jak mówić, żeby być słuchanym? Rozwijanie umiejętności tłumaczenia działań HR na wskaźniki biznesowe: efektywność, koszty, ROI, wpływ na przychody.
  2. „Mini-finanse” dla HR – co warto wiedzieć? Marża, EBITDA, churn, retencja, productivity.
  3. Przykłady z życia HRBP: jak obronić budżet? Jak uzasadnić nowy proces lub system?
  4. Jak rozmawiać z Zarządem – czyli jak być słyszanym, a nie tylko obecnym? Wzmacnianie kompetencji doradczych i komunikacyjnych wobec TOP managementu.
  5. Jak HRBP może zbudować swoją pozycję jako doradca biznesowy? Sposób prezentowania danych, narracja i storytelling z punktu widzenia zarządu.
  6. Co mówić, jak mówić i kiedy przemilczeć? Typowe pytania zarządu do HR i jak się na nie przygotować.
  7. Cele strategiczne firmy a cele HR. Budowanie świadomości strategicznej i umiejętności przekładania celów firmy na działania HR.
  8. Jak HR może wspierać realizację celów strategicznych firmy na poziomie operacyjnym i kulturowym? Narzędzia dla HR: mapa strategii, Balanced Scorecard, OKR.
  9. Od strategii do KPI – jak mierzyć skuteczność HR jako partnera?
Warsztat stacjonarny
 50 miejsc
 
Katarzyna Syrówka
Autorka RAPORTU Future®
Warsztat II

HR Future 2026. Jak przygotować organizację na nadchodzące wyzwania rynku pracy?

  1. Przyszłość pracy − Eye opener. Prezentacja najnowszych danych z Raportu Future® 2026. Kluczowe trendy, które zmienią organizacje i sposób zarządzania talentami.
  2. Ranking wyzwań przyszłości. Jak poukładać priorytety organizacyjne w obliczu zmieniającego się rynku pracy? TOP 5 obszarów wymagających strategicznego podejścia.
  3. Ćwiczenie w grupach: ,,Audyt gotowości na 2026". Warsztatowa analiza przygotowania organizacji na nadchodzące zmiany. Identyfikacja luk kompetencyjnych i organizacyjnych.
  4. Strategie adaptacyjne vs. strategie wyprzedzające. Jak różnicować działania reaktywne od proaktywnych w kontekście rozwoju pracowników? TOP Sygnały Ostrzegawcze świadczące o nieprzygotowaniu organizacji.
  5. Prezentacja modelu strategii rozwoju pracowników opartego na danych z Raportu Future 2026 − ramy metodologiczne, etapy wdrożenia, kluczowe wskaźniki sukcesu.
  6. Case studies: ORGANIZACJA POD LUPĄ. Planowanie konkretnych działań rozwojowych w odniesieniu do zaprezentowanego modelu i analiza przypadków − praca warsztatowa.
  7. Sesja Q&A - przestrzeń na pytania i dyskusję nad indywidualnymi wyzwaniami uczestników.
  8. Podsumowanie warsztatu i kolejne kroki. Synteza najważniejszych wniosków i rekomendacji do natychmiastowego wdrożenia.
Warsztat stacjonarny
 50 miejsc
 
Karol Wolski
Współzałożyciel i Partner Zarządzający Mocni w HR
Warsztat III

Analityka HR – strategiczne narzędzie nowoczesnego HR

  1. Analityka HR – czym jest i dlaczego jest ona kluczowym narzędziem strategicznego zarządzania polityką personalną w 2026 roku?
  2. Jak wdrożyć analitykę HR? Kluczowe etapy, przez które musi przejść organizacja, aby efektywnie wykorzystywać dane HR.
  3. ABC pomiaru w HR. Jak dobrać wskaźniki HR do potrzeb swojej organizacji, jej celów strategicznych oraz operacyjnych potrzeb liderów.
  4. Kluczowe wskaźniki HR, które powinien znać każdy HR-owiec. Czyli o tym jak prawidłowo mierzyć najczęściej stosowane HRowe KPI’s (rotacja, absencja, HC ROI).
  5. Luka płacowa i równość płac. Czym jest luka płacowa i jak powinna być ona obliczana, aby zapewnić organizacji zgodność z dyrektywą UE?
  6. AI w analityce HR. W jakich sytuacjach warto wykorzystywać AI w analizie danych HR?
  7. Business Inteligence w analityce HR. Narzędzia klasy BI ułatwiające analitykę HR. Jak przejść od ręcznego obliczania wskaźników HR w Excel do interaktywnego dashboardbu HR?
  8. Sesja Q & A i podsumowanie warsztatu.
Warsztat stacjonarny
 50 miejsc
 
Anna Macnar
CEO HRM Institute
Warsztat IV

HR w 2026. Zbuduj kulturę i markę pracodawcy gotową na przyszłość

  1. Najważniejsze trendy HR i rynku pracy do 2026. Jakie zmiany mają realny wpływ na rolę HR, sposób pracy i relacje z kandydatami oraz pracownikami? Praca hybrydowa, AI, nowe pokolenia, ekonomia sensu.
  2. Redefinicja roli HR i EB – z obsługi do projektowania doświadczeń. HR jako współtwórca strategii organizacyjnej i kultury, a EB jako nośnik autentyczności.
  3. Diagnoza kultury i marki pracodawcy – jak jest naprawdę? Narzędzia samooceny i analizy dojrzałości organizacji: co wzmacnia, a co osłabia Twoją markę i kulturę?
  4. Czym jest kultura organizacyjna gotowa na przyszłość? Odporność, elastyczność, zaufanie, feedback, bezpieczeństwo psychologiczne – jak to praktycznie budować?
  5. Mikrostrategie wpływu – jak HR może zmieniać kulturę od środka? Małe działania, które mają duży wpływ – bez czekania na „zgody z góry”.
  6. Nowe podejście do Employer Value Proposition (EVP) i Employee Experience (EXP). Jak projektować spójne doświadczenia kandydatów i pracowników, które są zgodne z tym, co marka pracodawcy obiecuje?
  7. Employer Branding w działaniu – od storytellingu do storydoingu. Jak tworzyć działania EB, które nie są tylko kampanią, ale realnie wspierają kulturę?
  8. Insight-driven HR i EB – praca na danych jakościowych. Słuchanie kandydatów i pracowników, tworzenie person i mapowania ich potrzeb jako punkt wyjścia do strategii.
  9. Projektowanie działań gotowych do wdrożenia. Tworzenie konkretnych inicjatyw wspierających kulturę i markę, z myślą o szybkim uruchomieniu i realnym wpływie. Mapa wdrożenia: od pomysłu do praktyki, z określeniem pierwszych kroków, sojuszników i mierników sukcesu.
Warsztat stacjonarny
 50 miejsc

Podczas wieczornego networkingu, który odbędzie się w ramach Kongresu Profesjonalistów HR, nastąpi uroczyste wręczenie nagród w ramach Plebiscytu HR Angel – inicjatywy redakcji magazynu HR Business Partner. W tej edycji wyróżnione zostaną najbardziej inspirujące i wartościowe case studies opublikowane na łamach czasopisma w 2024 roku. Celem plebiscytu jest promocja praktycznej wiedzy oraz działań HR, które mają realny wpływ na organizacje i mogą być punktem odniesienia dla innych specjalistów z branży. Redakcja nominowała po trzy firmy w każdej z siedmiu kategorii: Well-being, Employer Branding, Talent Management, Rekrutacja i Onboarding, Trendy, Diversity & Inclusion oraz Kultura Organizacyjna. Plebiscyt HR Angel to okazja do uhonorowania najlepszych praktyk i inspirujących działań w polskim HR.

Strefa relaksu

Potrzebujesz chwili wytchnienia podczas konferencji? Zapraszamy do Strefy relaksu — przestrzeni stworzonej z myślą o regeneracji i odprężeniu. Uczestnicy będą mogli skorzystać z krótkich form relaksu. To idealny moment, by zadbać o swój dobrostan i naładować baterie przed kolejnymi inspirującymi wystąpieniami.

Warsztat Technik Oddechowych

Zadbaj o koncentrację i energię w prosty sposób — bez wychodzenia z sali! Podczas przerw między prelekcjami zaprosimy Cię do krótkich, kilkudziesięciosekundowych ćwiczeń oddechowych prowadzonych w formie wideo. Nauczysz się technik, które z łatwością wdrożysz w codziennej pracy przy biurku, wspierając swoją uważność i redukując napięcie. Nagrania powstały we współpracy z redakcją „Charaktery”.

Strefa Nagród

Lubisz niespodzianki? Nasi Partnerzy i Prelegenci przygotowali dla uczestników wyjątkowe upominki! Odwiedź strefę nagród i sprawdź, jakie prezenty czekają na Ciebie — to nasz sposób na podziękowanie za wspólny czas i obecność na Kongresie.

Złoty Graal w Welcome Packu

Wśród pakietów powitalnych, które otrzyma każdy uczestnik Kongresu, ukryliśmy trzy wyjątkowe niespodzianki – Złote Graale. Trafią one do szczęśliwców, którzy znajdą w swoim welcome packu coś naprawdę unikalnego. Sprawdź zawartość swojej torby – być może to właśnie Ty odnajdziesz Złoty Graal!

Fotobudka AI – odkryj swoje superHRowe moce!

Wystarczy jedno zdjęcie, by sztuczna inteligencja stworzyła Twój wyjątkowy portret. Przygotuj się na totalną metamorfozę – w kilka sekund Fotobudka AI zamieni Cię w HR-owego bohatera! To nie tylko świetna zabawa, ale też wyjątkowa pamiątka z Kongresu i doskonały pretekst, by pokazać światu swoje HR-owe alter ego.

Kongres został przygotowany dla:

HR Business Partnerów i Specjalistów
ds. HR,
rozumiejących strategię firmy i chcących przekładać inicjatywy HR na realny wpływ biznesowy.
Specjalistów EB i komunikacji wewnętrznej,
którym zależy na rozwoju i poszerzeniu wiedzy o aktualne trendy.
Członków zarządu, CEO, prezesów,
którzy decydują o budżetach na działania w obszarze Human Resources w organizacji.
Liderów zmian i wszystkich,
którzy chcą świadomie kształtować przyszłość pracy w swojej organizacji.

Kup bilet
Weź udział w konferencji

Do końca
promocji pozostało:
 
PAKIET SMART
  • udział we wszystkich prelekcjach na żywo
  • materiały pokonferencyjne
  • certyfikat zaświadczający udział w konferencji
  • dostęp do nagrań z konferencji przez 7 dni
zł brutto
PAKIET ONLINE
  • udział we wszystkich prelekcjach online
  • materiały pokonferencyjne
  • certyfikat zaświadczający udział w konferencji
  • dostęp do nagrań z konferencji przez 7 dni
zł brutto
PAKIET COMFORT
  • udział we wszystkich prelekcjach na żywo
  • materiały pokonferencyjne
  • certyfikat zaświadczający udział w konferencji i warsztacie
  • dostęp do nagrań z konferencji przez 14 dni
  • udział w wybranym warsztacie
zł brutto
PAKIET COMPLEX
  • udział we wszystkich prelekcjach na żywo
  • materiały pokonferencyjne
  • certyfikat zaświadczający udział w konferencji i warsztacie
  • dostęp do nagrań z konferencji przez 21 dni
  • udział w wybranym warsztacie
  • imienna wizytówka przy stole podczas pierwszego dnia konferencji
  • czasopismo i kurs HR-owy
zł brutto

Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy!

  • HR Business Partner łączy najnowsze trendy z praktyką i realiami działania organizacji. Jesteśmy magazynem opartym na metodzie case study.
  • Dynamicznie odpowiadamy na pojawiające się wyzwania w świecie HR.
  • Czasopismo to platforma wymiany doświadczeń i wiedzy dla specjalistów HR.

Partner Strategiczny PREMIUM

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy

Wystawcy

Partner Strefy Relaksu

Patroni medialni

Informacje

 

szczegóły organizacyjne

27-28 października 2025 r.
Warszawa
Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24

KontaktMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń

Chcesz poznać szczegóły lub masz problem z zamówieniem?Zadzwoń do dedykowanego doradcy.

Tomasz Zieliński

tel. kom.: +48 784 790 579

Weronika Wapniewska

tel.: +48 61 66 83 135

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Opiekun Merytoryczny

Oliwia Olifer

oliwia.olifer@forum-media.pl

Współpraca Sponsorska i Reklamowa

Katarzyna Likowska

katarzyna.likowska@forum-media.pl
tel. kom.: +48 536 784 938

Współpraca barterowa

Natalia Zdunek

natalia.zdunek@forum-media.pl
tel. kom.: 692 057 033

Organizacja szkoleń wewnętrznych

Weronika Nowacka

weronika.nowacka@forum-media.pl
tel.: +48 61 62 87 004

Kongres Profesjonalistów HR to wyjątkowe ogólnopolskie wydarzenie, które stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów w branży HR. Kongres HR 2025 gromadzi najlepszych specjalistów z różnych obszarów HR, w tym rekruterów, ekspertów odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy (EB), specjalistów ds. komunikacji i well-beingu, a także trenerów, menedżerów HR i dyrektorów HR. Kongres Profesjonalistów HR to unikalne wydarzenie, które łączy praktyczne zastosowanie wiedzy z aktualnymi rozwiązaniami w obszarze zarządzania ludźmi i organizacjami.

Kongres HR to przestrzeń do wymiany doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów zawodowych oraz omawiania wyzwań, które stoją przed współczesnym HR-em. Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu zyskasz dostęp do wiedzy od najlepszych praktyków oraz ekspertów, którzy wprowadzą Cię w świat innowacyjnych narzędzi i strategii. Nasze wydarzenia są zawsze wyjątkowe, profesjonalne i merytoryczne, z naciskiem na praktyczne zastosowanie wiedzy, którą uczestnicy mogą wdrożyć w swojej codziennej pracy.

Dołącz do nas na kongresie HR i bądź częścią społeczności, która kształtuje przyszłość!

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. 61 66 55 721

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2025 Forum Media Polska