Poznaj naszych Prelegentów

23-24 października
2023
Agnieszka Koizumi
CONFERENCE HOST
Od ponad 10 lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników. Pasjonują ją takie obszary jak budowanie marki, relacje pracownicze, a także nowe technologie. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr oraz MBA na Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych. Wykładowczyni na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW.
Natalia Hatalska
CEO infuture.institute
Jeśli jest w Polsce postać emblematyczna w obszarze analiz, prognozowania i badania trendów, to jest nią Natalia Hatalska, CEO infuture.institute. To jedna z najbardziej wpływowych ekspertek zajmujących się analizą, poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trendów. Analityczka, trendwatcherka. Mówisz trendy, myślisz Hatalska. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100, a Wysokie Obcasy uznały za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Wyróżniona w rankingu „Kogo słucha polski biznes?”, jako jeden z 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu.
Jacek Santorski
Absolwent uniwersytetu warszawskiego, po dwudziestu latach praktyki psychoterapeutycznej zajął się psychologia przywództwa. Prowadzi we współpracy ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej autorska Akademię Psychologii Przywództwa. Były wydawca, autor dziesięciu książek. Uznany konsultant i mentor. W grudniu 2022 po raz czwarty znalazł się na liście dziesięciu najchętniej słuchanych doradców w badaniu ośrodka Think Tank i Instytutu Monitorowania Biznes „Kogo słucha polski biznes?” W kategorii doradcy. Jego najnowsza książka : I - refleksje o przywództwie jutra - napisana z Pawlem Oksanowiczem. Podcasty, zapisy wykładów na platformie: app.santorski.pl.
Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska i autorka bestselleru „Rekrutacja oparta na kompetencjach”. Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych, Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.
Karina Popieluch
Założycielka KaiZen HR i KaiZen IT, Dyrektor programowa studiów podyplomowych HR Business Partner i Senior HR Business Partner w Akademii Leona Koźmińskiego. Uznana prelegentka i autorka.
Ewa Jakimowicz
Expert Team Lead - Talent Acquisition & Employer Branding T-Mobile Polska
Employer Branding, Rekrutacja, Onboarding. W #MagentaTeam odpowiadam za cały proces Candidate Experience – od pierwszego kontaktu z marką, do pełnego wdrożenia w organizację. Pracuje w Agile nad rozwojem produktów HR, stawiam na autentyczność, zrozumienie potrzeb, dane i efekt! Z zespołem prowadzimy setki procesów rekrutacyjnych do sklepów w całej Polsce, na stanowiska w centrali, do IT, czy w ramach oferty dla młodych: Program Stażowy Magenta Start, Program Talentowy Magenta Talents Squad.
Celina Prinz
Employer Branding Manager w PEPCO
Pasjonatka employer brandingu, HR i marketingu. Z wykształcenia teatrolożka, lubi aktywnie słuchać i rozmawiać z ludźmi. W obszarze komunikacji z pracownikami i kandydatami skutecznie wykorzystuje kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w komunikacji marketingowej. Ma na koncie z sukcesem zrealizowane i nagradzane kampanie employer brandingowe. Obecnie wspiera 17 rynków europejskich w budowaniu wizerunku pracodawcy i w marketingu rekrutacyjnym w Pepco.
Agata Rynkowska
Talent Acquisition Expert w Carlsberg Shared Services
Z rekrutacją związana od 2018 r. Swoje pierwsze kroki stawiała w agencji doradztwa personalnego, poznając blaski i cienie rekrutacyjnego świata. Od 2021 r. członkini zespołu HR w Carlsberg Shared Services w Poznaniu, odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych jako Senior Talent Attraction & Acquisition Specialist. Entuzjastka wszelkich tematów HR, w szczególności employer brandingu, psycholożka z wykształcenia.
Marta Sikora
People & Culture Team Senior Specialist w Toyota Motor Manufacturing Poland
Z Toyotą związana od 20 lat. Zaczynała jako recepcjonistka – co ceni do dziś, ponieważ w miarę jak rozrastała się Toyota, mogła poznać wszystkich pracowników osobiście. Obecnie pracuje w Zespole People & Culture. Certyfikowana trenerka Toyota Business Practices (TBP). Odkrywa tajniki filozofii Toyota Way prowadząc szkolenia dla pracowników. Razem z zespołem buduje strategię i przygotowuje kompleksowo komunikację wewnętrzną. I prywatnie, i zawodowo interesuje się wszystkimi tematami związanymi z DE&I, czyli różnorodnością. Prowadziła warsztaty dla kobiet „Miejsce pracy przyjazne kobietom”, jest członkinią zespołu wdrażającego strategię DE&I w Toyocie.
Marta Skiba
Specjalistka ds. szkoleń i rozwoju w Play, trenerka, moderatorka grup Action learning i Design Thinking. Prowadzi coaching kariery
Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2008r. lat związana z branżą HR, jako konsultantka w firmie doradztwa personalnego, a następnie w wewnętrznych działach HR. W Play-u zajmuje się projektami i procesami rozwojowymi.
Adamina Solecka
HR Business Partner Ekspert w Grupie Oknoplast
Humanistka w roli HR Business Partnera w Grupie Oknoplast. Doświadczenia zawodowe, nie tylko w obszarze HR, zdobywa już od ponad 20 lat jako managerka, szkoleniowiec, coach. Odważna w podejmowaniu trudnych tematów. Zdeterminowana do osiągania celów. Bardzo poważnie traktująca słowa J. Canfielda o tym, że „wszystko czego pragniesz, znajduje się po drugiej stronie strachu”.
Magdalena Ulasińska
Development & Engagement Director, WIRTUALNA POLSKA
Odpowiedzialna za rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania w Wirtualnej Polsce. Dba o dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań w zakresie People&Culture, które odpowiadają na potrzeby biznesu i przekładają się bezpośrednio na wyniki. Coach ICC z 13 letnim doświadczeniem, Learning&Development Expertka towarzysząca menedżerom w osiąganiu celów biznesowych, zarządzaniu zespołem i zwiększaniu efektywności. Fascynatka używania talentów Gallupa w organizacjach. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oraz prowadzeniu programów rozwojowych dla pracowników, prowadzeniu projektów HR w roli Project Managera oraz prowadzeniu projektów transformacji kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania pracowników. Współpracowała w roli eksperta i prowadziła projekty dla dużych organizacji między innymi dla Orange, Motoroli, Accenture, Nefab czy CBRE. Działa w ruchu #HROdNowa tworząc wraz z innymi praktykami nową jakość HR.
Marta Jakowluk
Dyrektor Zasobów Ludzkich - CPO w Leroy Merlin Polska
Liderka z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w branży FMCG, telekomunikacyjnej i retail. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją psychologia organizacji i pracy. Karierę zawodową rozpoczęła w firmie Ahold, następnie przez 11 lat pracowała w Unilever Polska, jako HR Biznes Partner oraz Dyrektor HR na Polskę i kraje bałtyckie. W 2016 r. dołączyła do zarządu UPC Polska jako Chief People Officer dla Polski i Słowacji, przeprowadzała proces sprzedaży i połączenia UPC z Grupą Play. Od października 2022 r. “buduje mosty” współpracy w Leroy Merlin Polska jako Dyrektor Zasobów Ludzkich - CPO. Prowadzi politykę HR w duchu “Human First”. Jest zwolenniczką rozwijania kompetencji przyszłości oraz czerpania z technologii i tzw. różnorodności, aby wspierać realizację potencjału organizacji i tworzącego ją zespołu.
Michał Płaczkiewicz
Drektor Działu HR i Komunikacji Korporacyjnej Unum Życie TUiR S.A.
Od 20 lat związany jest z obszarem HR w instytucjach finansowych. Przez blisko 8 lat pełnił rolę szefa HR w domu maklerskim, koordynując między innymi proces zmiany właścicielskiej oraz wdrożenie regulacji grupowych. Posiada doświadczenie zarówno w obszarze miękkiego HR, jak również w obszarze Comp&Ben oraz budowania partnerstwa biznesowego obszaru HR.

Łączy pracę zawodową z działalnością społeczną, będąc Członkiem Rady Fundacji Unum. Aktywnie również dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako mentor w ramach projektów organizowanych przez stowarzyszenia branżowe.
Ilona Perużyńska-Zych
Dyrektor Działu Personalnego w Rossmann. Coach ICC I Mentor I Facylitator I Praktyk Biznesu.
Od ponad 15 lat zarządza zespołami, organizacją procesów na wielu poziomach organizacji. Doskonalone znam rynek pracy i jego złożoność. Zwinnie porusza się w obszarze budowania relacji oraz kultury organizacyjnej. W swojej pracy wykorzystuje umiejętności coachingowe i mentoringowe. Jej pasją są ludzie. Inspiruje ją przyszłość i jej potencjał.
Mateusz Jabłonowski
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS.
Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy
HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze HR analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik.
Sebastian Kotow
Psycholog biznesu
Sebastian Kotow, doświadczony psycholog biznesu z ponad 25-letnim stażem menedżerskim, autor siedmiu bestsellerów i wykładowca psychologii zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest Prezesem w Institute of Behavioral Design, firmie doradczej i szkoleniowej, oraz przewodniczącym rady nadzorczej firmy DelayFix SA.

Specjalizuje się w budowaniu zaufania wewnątrz organizacji, przywództwie oraz zarządzaniu niepewnością. Tworzy programy, które pomagają w kreowaniu bezpieczeństwa psychologicznego w środowisku pracy. Współpracował jako badacz, konsultant, mentor i mówca biznesowy z ponad 300 firmami w Polsce i za granicą, realizując projekty w 13 krajach, w tym w USA, UK, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Europie Zachodniej i krajach Beneluksu. Posiada wykształcenie w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Psychologii Biznesu oraz Psychologii Klinicznej.
Joanna Urbańska
Autorka książki „Rekrutuj Zawodowo”.
Trener, Coach i Mentor.
Przedsiębiorczyni prowadząca markę "Rekrutuj z Pasją" i ucząca rekrutacji poprzez swój flagowy kurs online Rekrutacja od A do Z. Autorka książki "Rekrutuj Zawodowo. Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną z kandydatem?", zdobywczyni nagrody Polish Businesswomen Awards w kategorii: Lider w rekrutacji i coachingu biznesowym w 2022r. Autorytet w dziedzinie przyjaznej i profesjonalnej rekrutacji, która zdecydowała się porzucić etat na rzecz podnoszenia standardów rekrutacji i edukacji w tym obszarze.

Dawniej HR manager i HR Business Partner w dużych korporacjach, bezpośrednio odpowiedzialna za budowanie procesów HR, w szczególności procesów rekrutacyjnych w rozproszonej strukturze organizacyjnej. W ciągu zaledwie trzech lat awansowała od roli stażysty w rekrutacji do menadżera HR, budując swój własny zespół rekrutacyjny.
Agnieszka Polewka
Integrated Talent Management Manager Polska i kraje Bałtyckie w PHILIP MORRIS Distribution.

HR Business Partner/Talent Management/Talent Acquisition/Change Management/ Organizational Design/Organizational Changes/Mentoring/Team Coaching/Project Management.

Agnieszka ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pracowała w różnych organizacjach, w Polsce i za granicą, biorąc udział w wielu złożonych i różnorodnych projektach na poziomie lokalnym oraz europejskim.

Pracę w Philip Morris rozpoczęła w czerwcu 2012 roku. Rozwijała się i pogłębiała swoją wiedzę specjalistyczną, obejmując kolejne role w organizacji. Wieloletnia HR Business Partnerka dla obszarów biznesowych: Marketing & Digital, Analizy, Consumer Experience, Sprzedaż, Finanse. Wdrażała hybrydowy model pracy w Philip Morris (tzw. SmartWork).

Obecnie zajmuje stanowisko Integrated Talent Management Manager na Polskę i Kraje Bałtyckie. W swojej pracy koncentruje się na rozwoju talentów w organizacji, wspieraniu procesów efektywności pracy, rozwoju kompetencji menadżerskich, a także definiowaniu kompetencji przyszłości.

Michał Pietrzykowski
Head of Internal Communication and Company Culture w Green Caffè Nero.
Praktyk, zawsze blisko ludzi, ciągle szuka nowych oraz skuteczniejszych dróg do celu i sukcesu. W Green Caffè Nero przeszedł drogę od baristy przez menedżera operacyjnego do szefa komunikacji wewnętrznej i kultury firmy. Od jednej kawiarni i kilku osób w zespole do ponad 70 kawiarni i 1000 ludzi na pokładzie w pięciu miastach w Polsce. Tworzył struktury komunikacji, employer brandingu, szkoleń, kultury i wartości. Członek managementu Green Caffè Nero od 10 lat. Bardzo mocno wierzy w to, że wysokie standardy etyczne oraz dialog prowadzą do sukcesów. Pomaga w rozwoju ludzi, budowaniu relacji, a także znajdywaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla zespołów.
Magda Szudzińska
Kierownik Zespołu BP Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu

Od kilkunastu lat związaną z Toyotą absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Partner i trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami HR na poziomie lokalnym oraz globalnym. Wyznawca filozofii lean skoncentrowana na poprawie efektywności pracy. Prywatnie pasjonatka podróży i kultury japońskiej.

Roman Bieda
Radca prawny i rzecznik patentowy

Od prawie 20 lat specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie nowych technologii, w tym umowach IT, prawie własności intelektualnej, RODO, prawnych aspektach AI.

Prezes zarządu fundacji AI LAW TECH, stanowiącej interdyscyplinarny think-tank skoncentrowany na technicznych, prawnych, etycznych i biznesowych aspektach rozwoju nowych technologii, w szczególności AI.

Wchodził w skład Rady ds. Cyfryzacji drugiej kadencji, powołanej przez Ministra Cyfryzacji. W ramach prac Rady ds. Cyfryzacji uczestniczył w reformie krajowych przepisów o ochronie danych osobowych, mającej na celu dostosowanie krajowego systemu prawnego do wymagań RODO.

Kierował pracą podgrupy ds. prawnych aspektów AI w zespole eksperckim Ministerstwa Cyfryzacji. W ramach prac zespołu brał udział w przygotowaniu „Założeń do strategii AI dla Polski”.

Aktualnie, kieruje pracami grupy roboczej ds. etycznych i prawnych aspektów sztucznej inteligencji (GRAI), powołanej przy Ministerstwie Cyfryzacji. Członek Wirtualnej Katedry Etyki i Prawa, konsorcjum naukowego z udziałem czołowych polskich uczelni wyższych, INP PAN, NASK, MC. Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo, Komisji ds. Nowych Technologii w OIRP Kraków, Komitetu ds. Metaverse (Polska Cyfrowa), rady programowej Annual Privacy Forum (ENISA), współpracownik komitetu sterującego IGF.

Pracę zawodową łączy z praktyką wykładowcy. Wykłada przedmioty związane z prawem własności intelektualnej oraz prawem nowych technologii w Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości, Szkole Głównej Handlowej oraz Uniwersyteckie Wrocławskim.

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowymi Prawo Nowoczesnych Technologii realizowanych na Akademii Leona Koźmińskiego. Współkierownik studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem (ALK) oraz studiów podyplomowych Biznes.AI Zarządzanie projektami sztucznej inteligencji (ALK). Wykładał przedmioty prawnicze w ramach programów MBA.

Tomasz Klekowski
Doradca w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa.

Jest twórcą studiów Biznes.AI prowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego. Działa na rzecz gospodarki będąc Członkiem Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wspiera Konfederację Lewiatan, Sektorowe Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo oraz Informatyka, jest Ambasadorem i Członkiem Kolegium projektu PoLAND of IT Masters oraz Członkiem Rady Programowej Konkursu Fabryka Przyszłości. Uczestniczy w pracach GRAI (Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji) jako lider jednej z podgrup.

Współpracuje z think tankami w Polsce i zagranicą, jest Partnerem Think-Tank.pl oraz jednym z założycieli międzynarodowej społeczności Intelligent Leadership Hub.

Został wyróżniony przez Polskie Towarzystwo Informatyczne, jako jedna z osób o największym wpływie na rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce.

Autor raportów i artykułów, wykładowca, prelegent i mentor. Wspiera startupy i fundusze VC.

Odpowiadał za rozwój rynku Data Center i Internetu Rzeczy w regionie EMEA w firmie Intel, kierując pracami zespołów zajmujących się miedzy innymi: sztuczną inteligencją, analityką danych, chmurą oraz cyberbezpieczeństwem. Kierował przez wiele lat organizacją Intela w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz INSEAD.

Anna Bednarek

Adwokat specjalizujący się w prawie nowoczesnych technologii oraz członek grupy roboczej ds. sztucznej inteligencji wykorzystujący swoje umiejętności i wiedzę do obszarów związanych z technologią i prawem.

Anna Majkowska
Specjalistka w obszarach HR i AI, Prompt Engineer, Certyfikowany PRISM Trainer, Talent Seeker, Compensation Manager w firmie Brainhub.

Jestem doświadczoną specjalistką, której pasją jest połączenie obszarów HR i AI. Przez lata miałam okazję pracować w renomowanych firmach, gdzie zdobyłam cenne doświadczenie zarówno w obszarze HR, jak i sztucznej inteligencji. W jednej z międzynarodowych korporacji, pełniłam rolę HRBP, gdzie odpowiedzialna byłam za opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska oraz zarządzanie zespołem HR. Następnie, dołączyłam do dynamicznej firmy technologicznej, w której pełnię rolę kierownika ds. Wynagrodze I Rozwoju. Zajmuję się szerokim zakresem zadań związanych z polityką i praktykami płacowymi. Moje obowiązki obejmują analizę rynku pracy, tworzenie i wdrażanie strategii wynagrodzeń oraz monitorowanie systemów motywacyjnych.

Obok HR, pasja do sztucznej inteligencji stanowi istotną część mojej drogi zawodowej. Nieustannie zgłębiam tajemnice tego fascynującego obszaru i śledzę najnowsze trendy, aby być na bieżąco z jego dynamicznym rozwojem. W mojej pracy łączę te dwie dziedziny, wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji do rewolucjonizowania podejścia do obszarów HR.

Anna Morzy-Brzosko
Head of Blended Learning w Youniversity

Ekspertka w tematach przywództwa, zarządzania i ciągłego doskonalenia

Od 17 lat zajmuje się budowaniem świadomości liderskiej i efektywnych zespołów, najpierw jako lider wewnętrznego działu start-upowego anglo-amerykańskiej korporacji, a od 3 lat jako coach, mentor i trener.

W roli Head of Blended Learning w Youniversity wspiera organizacje w projektowaniu programów nabywania kompetencji, które mają bezpośrednie przełożenie na biznes.

Prowadzi power speeche, webinary, jest speakerem na konferencjach w obszarze life-long learning i podejścia lean.

Bogusława Kotowska
HR Biznes Partnerka, trenerka biznesu, coach, trenerka FRIS

Ponad dwadzieścia lat pracowałam w Agorze S.A. jako menadżerka zarządzając zespołami od kilkunastu do ponad stu osób. Od siedmiu lat mam w firmie nową rolę – jestem HR Biznes Partnerką.

Na co dzień pracuję z menedżerami i wspieram ich w podejmowaniu decyzji, rozwoju i realizacji celów biznesowych. Ciekawią mnie ludzie, potrafię słuchać i mam w sobie dużo życzliwości. Dobrze odnajduję się w działaniu między formalnymi ramami a elastycznym, intuicyjnym podejściem. Zrealizowałam wiele dużych projektów rozwojowych.

Szukam inspiracji, dużo czytam, lubię się dzielić wiedzą i doświadczeniem.

Dorota Sawicz
Dyrektorka Personalna Grupy LUX MED

Odpowiada za cały obszar HR Grupy LUX MED, w tym integrację spółek zależnych. Propaguje strategiczne, partnerskie podejście we współpracy z biznesem. W konkursie Pulsu Medycyny otrzymała tytuł najlepszego menadżera HR w ochronie zdrowia. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła również m.in., podyplomowe studia Prawa Pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim, kursy z zakresu zarządzania na National Louis University w Chicago oraz globalny program dla liderów Bupa Advance.

Karol Kapuściński
Head of Strategic Sales at No Fluff Jobs

Rozwija sprzedaż i współpracę z kluczowymi klientami No Fluff Jobs jako Head of Strategic Sales. Od ponad 15 lat zajmuje się dostarczaniem działom HR rozwiązań rekrutacyjnych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Pracuj.pl czy Goldenline. W wolnym czasie trenuje kolarstwo.

Sławomir Łopalewski
Członek Zarządu, Dyrektor zarządzający LUX MED Ubezpieczenia

Sławomir Łopalewski jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowym budowaniu biznesu ubezpieczeniowego, głównie w obszarze bancassurance oraz w modelach wielokanałowych. Znany jest z doskonałego rozumienia aktualnych potrzeb, determinacji w poszukiwaniu rozwiązań oraz nieszablonowego podejścia do zarządzania zespołami i projektami. Przez ponad dekadę był CEO PKO Ubezpieczenia, wcześniej CEO oraz Członkiem Zarządu odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing Nordea Życie, długoletnim członkiem Komisji Rewizyjnej PIU. Przez wiele lat pracował także w firmach doradczych, głównie Deloitte Consulting. Sławomir jest absolwentem IESE Business School/AMP oraz kursów menadżerskich na Harvard Business School i Kellogg School of Management, a także Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Michał Kiciński
Przedsiębiorca, inwestor.

Współzałożyciel i jeden z głównych udziałowców spółki CD Projekt. Współtwórca serii gier Wiedźmin, która sprzedała się na świecie w ponad 75 mln egzemplarzy oraz platformy elektronicznej dystrybucji gier - GOG.com, która jest drugą największą, niezależną platformą tego typu.

Laureat wielu nagród i wyróżnień biznesowych w tym prestiżowej nagrody Ernst&Young Entrepreneurs of the Year (2008 r.) oraz nagrody specjalnej Ernst&Young - Przedsiębiorca 15-lecia (2017 r.). Za wybitne zasługi w działalności na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości w 2013 roku został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski wręczonym przez prezydenta Bronisława Komorowskiego. Od 2014 roku jest w gronie 100 najbogatszych Polaków wg rankingu magazynu “Forbes”.

Od ponad 10 lat realizuje się jako inwestor wspierając wiele projektów biznesowych i społecznych, służących poprawie jakości życia ludzi, m.in:

  • Ośrodek Medytacyjno-Rozwojowy “Oddechowo”, położony w Urlach pod Warszawą jest zarządzany przez Fundację. Celem Ośrodka jest prowadzenie warsztatów i zajęć rozwojowych dla osób pragnących prowadzić zdrowe i pozytywne życie.
  • Ośrodek Rozwojowo-Rekreacyjny “Munay Sonqo” w Peru i powiązana z nim fundacja Sacha Munay. Ośrodek nie tylko przyjmuje gości ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, aby wyciszyć się i praktykować jogę, ale również wspiera lokalną społeczność w rozwoju ekologicznego rolnictwa.
  • Mudita to firma technologiczna kierująca się misją tworzenia wysokiej jakości produktów elektronicznych, które stawiają zdrowie fizyczne i psychiczne na pierwszym miejscu. Urządzenia Mudity to nowoczesne, łagodnie budzące budziki, zegarki które mają przypominać o świadomym oddychaniu, nierozbudzające lampki nocne, a wkrótce kolejny telefon komórkowy przeznaczony dla cyfrowych minimalistów.
  • Firma Unitra to reaktywacja popularnej w PRL-u marki. W 2023 roku firma zaprezentowała kilkanaście produktów nowoczesnego sprzętu audio, m.in.: wzmacniacze, głośniki i gramofony. Nowy sprzęt stworzony przez polskich projektantów i inżynierów ma być trwały, łatwo naprawialny i charakteryzować się bardzo wysoką jakością dźwięku.
  • Spółka Polbionica - w której polscy naukowcy pracują nad wydrukiem trzustki 3D, aby móc ją przeszczepiać chorym na cukrzycę.
  • Międzynarodowa platforma MEDizzy - której misją jest zapewnianie innowacyjnej i szeroko dostępnej edukacji medycznej w formie online. Poprzez aplikację, która została ściągnięta ponad 700.000 razy, stronę internetową i media społecznościowe, MEDizzy dotarła do ponad 10 milionów osób związanych z medycyną na świecie.

Niezależnie od intensywnego życia zawodowego od 2010 roku praktykuje medytację Vipassana oraz interesuje się wpływem rozwoju samoświadomości na efektywną pracą zawodową.

Edyta Żmuda
Product&Development Dyrektor Forum Media Polska, redaktor naczelna czasopisma Charaktery

                                                                                                                                                                                                                                                     

Ewa Drzyzga
Dziennikarka, osobowość telewizyjna i host Dzień Dobry TVN.

                                                                                                                                                                                                                                                     

Jarosław Paśnik
Business Line Manager, Employee Benefits Edenred Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu skutecznych programów benefitowych dla klientów korporacyjnych. Doskonale zna potrzeby środowiska pracy i wie które rozwiązania wdrożyć, aby zwiększyć motywację pracowników z różnych branż.

Na co dzień kieruje się mottem „Efektywna motywacja kluczem do sukcesu firmy”. W tym obszarze doradza, edukuje, projektuje spersonalizowane programy wellbeingowe, aby zwiększyć poziom szczęścia w firmie.

Pasjonat motoryzacji i dobrego jedzenia. Absolwent Ekonomii w ramach specjalności ekonomii menedżerskiej.

Monika Świderska
Product Manager systemu HRM Productive24

Specjalistka i liderka HR specjalizująca się w szkoleniach, rozwoju zespołów i rekrutacji. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz Szkoły Trenerów.

Niemal od początku swojej drogi zawodowej związana z rozwojem pracowników poprzez szkolenia i coaching. Poszukuje talentów w procesie rekrutacji, ale także dba o efektywność procesów onboardingowych i rozwojowych, usprawnianie procesów personalnych oraz wdrażanie rozwiązań IT w HR.

Od niedawna związana z Productive24 jako Product Manager systemu HRM, który wspiera działy HR i całe organizacje w efektywnym zarządzaniu procesami personalnymi.

Paweł Więsek
Head of Business Development Productive24

Od ponad 7 lat bezpośrednio związany z rozwojem platformy Productive24.

Jako opiekun biznesowy uczestniczył ze strony Productive24 w projektach cyfryzacji procesów firm z różnych branż, w tym organizacji takich jak Maspex, Danone, Nutricia, Adecco, Agata, Provident czy Leroy Merlin.

Obecnie w roli Head of Business Development skupia się na wspieraniu przedsiębiorstw w obszarze digitalizacji. Dostarcza wartościową wiedzę z zakresu automatyzacji i optymalizacji procesów, a także doradza w kwestii projektowania spersonalizowanych rozwiązań IT dostosowanych do unikalnych potrzeb biznesowych.

KontaktMasz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń

 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama

Katarzyna Likowska
Brand Manager

wyślij email
tel.: 61 66 55 768
tel. kom.: +48 536 784 938

Kontakt dla uczestników

Izabela Nowak
Redaktor Naczelna HR Business Partner
Organizator Kongresu

wyślij email
tel. kom.: +48 723 824 018

Kongres Profesjonalistów HR jest ogólnopolskim wydarzeniem skierowanym do specjalistów z branży HR, rekruterów, osób odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy, ekspertów ds. komunikacji, trenerów, dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów. Udział w konferencji stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy o aktualnych trendach w dziedzinie HR.

Podczas prelekcji, prowadzonych przez uznanych ekspertów z różnych sektorów biznesu, uczestnicy mają możliwość dzielenia się doświadczeniem w zarządzaniu projektami HR oraz znajdowania inspiracji do wprowadzania odważnych zmian w działach HR. Celem jest lepsze zaspokajanie oczekiwań pracowników i menedżerów poprzez ulepszanie funkcjonowania działów HR.
 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 774
tel kom: 536 077 338

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2023 Forum Media Polska