Program Kongresu 28 października | 9:00 - 18:00

 
 
POWER INTERVIEW
Przede wszystkim zanim w firmie zaczną się problemy dbajcie o pracowników. By w takich chwilach stali za Wami. Pożar strawił jego firmę, ale nie strawił relacji. I to na relacjach z ludźmi ją odbudował. Inspirująca historia firmy IGLOTEX.
Dr Maciej Kawecki Digital EU Ambassador, dyrektor Centrum Innowacji Uniwersytetu WSB Merito w Warszawie, Prezes Instytutu Lema w rozmowie z Maciejem Włodarczykiem, CEO Iglotex
POWER SPEECH: Roman Polko
Jak opanować chaos decyzyjny i strategie skrajności w organizacji?
Roman Polko, generał, komandos, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM, doktor zarządzania. Kierował zagranicznymi misjami wojennymi i stabilizacyjnymi. Doradzał Prezydentowi Miasta Stołecznego Warszawy oraz Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach zwalczania terroryzmu i bezpieczeństwa. Był zastępcą Szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego.

Ścieżka #Employer Branding #Wellbeing #Trendy #TalentManagement

Conference host:
Agnieszka Koizumi
Jeśli zarządzasz zespołami, budujesz programy talentowe, jesteś odpowiedzialna(y) za strategię employer branding czy wellbeing – ta ścieżka jest dla Ciebie
BLOK 1

ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA+

PRELEKCJA INTERAKTYWNA
Misja Employee Advocacy czyli jak utrzymać zaangażowanie pracowników 365 dni później?
Sylwia Chmielewska
Zagadnienia szczegółowe:
  • Co i jak mierzyć w programie EA, żeby wiedzieć, że działa?
  • Animacja - support dla ambasadorek i ambasadorów
  • Jak zaplanować grywalizację w programie, żeby faktycznie spełniała swoją rolę?
PRELEKCJA INTERAKTYWNA
Employee Value Proposition - święty gral w służbie komunikacji employer brandingowej organizacji.
Edyta Sander,
Mateusz Jabłonowski
Zagadnienia szczegółowe:
  • Jak określić EVP i czy raz określone, pozostanie już na zawsze?
  • Wartości firmy a EVP - czy powinny być tożsame?
  • Dlaczego autentyczne EVP buduje zaangażowanie pracowników?
PANEL DYSKUSYJNY
Engagement enabled. Jak zaangażować pracownika w życie organizacji od pierwszych dni?
Marta Eronim
HR Business Partner, DHL
Anna Sendrowicz
Senior Managerka, DELLOITTE
Judyta Pastuszka
Menadżerka ds. kultury organizacyjnej, ŻABKA
Zagadnienia szczegółowe:
  • Czy dobra strategia EB stanowi o sukcesie firmy na rynku pracy?
  • Co zrobić, aby pracownicy chcieli się utożsamiać z wartościami organizacji?
  • Życie firmy – czy każdy pracownik musi być ekstrawertykiem zaangażowania?
POWER SPEECH: Roman Polko
Jak opanować chaos decyzyjny i strategie skrajności w organizacji?
Przed kryzysem się nie schowasz, ale możesz nauczyć się w nim poruszać: zrozumieć przyczyny, poznać mechanizmy, zapanować nad lękiem, wykorzystać szanse, odnieść zwycięstwo. Zaufanie i odpowiedzialność jako klucz do zwycięstwa. Co jest za horyzontem i jak się na to przygotować?
BLOK 2

ROZWÓJ PRACOWNIKA+

PRELEKCJA INTERAKTYWNA
Jak wprowadzić do organizacji kulturę docenianie siebie i innych?
Sylwia Królikowska
Zagadnienia szczegółowe:
  • Czym dokładnie jest docenianie, a czym chwalenie? Jak przyłapywać innych i samych siebie na „dobrej robocie”?
  • Jak kształtować i wzmacniać nawyk doceniania? Co zrobić by było to autentycznie i prawdziwie motywujące?
  • Pięć języków doceniania w praktyce – znajdź swój preferowany styl doceniania siebie i innych.
PRELEKCJA INTERAKTYWNA
Marka Osobista Pracownika jako inwestycja w kompetencje pracowników - dlaczego to się zawsze opłaca?
Alina Gwoździewicz
Zagadnienia szczegółowe:
  • Czym się różni marka firmowa od marki osobistej?
  • Marka osobista pracownika jako zestaw kompetencji (marketing, networking, świadoma komunikacja)
  • Marka osobista pracownika. Case Study_Wyższe Piętro HR
PANEL DYSKUSYJNY
Lifelong learning. Jak stworzyć miejsce, w którym pracownik ma możliwość rozwoju?
Julia Kachlicka
Training Manager, BAUER MEDIA GROUP
Izabella Krzywosądzka-Pajdak
Członkini zarządu, CARLSBERG SHARED SERVICES
Joanna Zalewska
Country Manager Poland, Assessment Systems Group
Zagadnienia szczegółowe:
  • W jaki sposób łączyć kompetencje przyszłości w organizacji z celami biznesowymi firmy?
  • Dlaczego programy talentowe powinny być elementem kultury organizacji w każdej firmie?
  • Trendy w Talent Management na 2025 rok.
HOT TABLE SESSION
SKILLS MATRIX - strata czasu czy HRowy silnik w 2025?
KAROL WOLSKI
KARINA POPIELUCH
Zagadnienia szczegółowe:
  • Jak dyrektywę jawności wynagrodzeń wykorzystać do „nowego otwarcia” w organizacji?
  • Dlaczego opis stanowisk i właściwe wartościowanie stanowisk to „wisienka” na torcie lub pięta achillesowa strategicznego HR w 2025?
  • Jak skills matrix połączyć z automatyzacją i rozwiązaniami AI w firmie?
BLOK 3

ZDROWIE PSYCHICZNE PRACOWNIKA+

PRELEKCJA INTERAKTYWNA
Wypaleni Millenialsi, niezaangażowane Zetki, wykluczani Silversi - jak poradzić sobie z konfliktem pokoleń w pracy?
Róża Szafranek
Zagadnienia szczegółowe:
  • Czy różnice międzypokoleniowe i konflikty pokoleń w pracy rzeczywiście istnieją i wpływają na organizacje?
  • Co zrobić, aby ułatwić zespołowi komunikację, kiedy wszyscy są z „zupełnie różnych światów"?
  • Czy z generalizacji o pokoleniach możemy wyciągnąć jakieś pożyteczne wnioski? Czy rzeczywiście jest tak, że Millennials „zarywa noce", a Gen Z się nie angażuje?
PRELEKCJA INTERAKTYWNA
Mental Health Navigator. „Parszywa piętnastka" sytuacji kryzysowych w obszarze zdrowia psychicznego, na które trzeba być przygotowanym w 2025 roku?
Małgorzata Czernecka
Zagadnienia szczegółowe:
  • Czym jest mapa ryzyk zdrowia psychicznego i dlaczego jest to dokument must have dla każdej organizacji?
  • Czego liderzy potrzebują najbardziej, aby szybko i skutecznie poradzić sobie z kryzysem psychicznym swojego pracownika?
  • Czy można skutecznie rozwijać kompetencje liderów w obszarze metal health bez szkoleń?
PANEL DYSKUSYJNY
Strategiczne podejście do dobrostanu. Jak zbudować organizację prawdziwie skoncentrowaną na pracowniku?
Dagmara Senda
Zastępczyni Dyrektorki Departamentu HR, ERGO HESTIA
Aleksandra Borowska
People Team Member, APPUNITE
Zagadnienia szczegółowe:
  • Jak przekonać liderów, że profilaktyka zdrowia psychicznego i well-beingu w organizacji daje efekty?
  • Jakie pogramy wellbeingowe przełożyły się na liczby w biznesie w 2024 roku? Najlepsze praktyki z rynku.
  • Dlaczego wellbeing musi być oparty zawsze na solidnej kulturze organizacyjnej?
 

Ścieżka #REKRUTACJA #ONBOARDING

Conference host:
Agnieszka Ciećwierz
Jeśli rekrutujesz lub wprowadzasz w obowiązki pracowników na co dzień w swojej organizacji – ta ścieżka jest dla Ciebie
PRELEKCJA w formie grywalizacji

Rola sztucznej inteligencji w zaawansowanym modelowaniu kompetencji.

Agnieszka Ciećwierz
Zagadnienia szczegółowe:
  • Jak technologie AI mogą analizować i modelować kompetencje potrzebne do specyficznych ról?
  • Dyskusja na temat tego, jak narzędzia AI pomagają w zautomatyzowaniu dopasowywania kandydatów do ról na podstawie zdefiniowanych kompetencji, co zwiększa skuteczność rekrutacji.
  • Prezentacja przykładów korporacji, które zintegrowały AI do swoich procesów HR, z analizą zarówno sukcesów, jak i napotkanych wyzwań.
  • Etyczne i prawne aspekty wykorzystania AI.
PRELEKCJA w formie grywalizacji

Inni i „inniejsi” - o neuroróżnorodności w rekrutacji i onboardingu.

Maja Gojtowska
Zagadnienia szczegółowe:
  • Czy jest i czym nie jest neuroróżnorodność i dlaczego to temat ważny z perspektywy rekrutacji i onboardingu?
  • Jak budować świadomość neuroróżnorodności w organizacji i skąd czerpać wiedzę w tym temacie?
  • Jak sprawić, że rekrutacja i onboarding będą przyjazne dla kandydatów i pracowników neuroróżnorodnych? Przegląd dobrych praktyk.
PRELEKCJA w formie grywalizacji

Trendy w rekrutacji. Game changers w 2025 roku.

Karolina Latus
Zagadnienia szczegółowe:
  • Odkryj prawdę na temat trendów w rekrutacji: zastanówmy się, jak nasze prognozy na przyszłość rekrutacji mogą wpływać na nasze obecne działania. Czy rzeczywiście potrafimy przewidzieć, co nastąpi, czy może skupiamy się na chwilowych modach?
  • Powrót do korzeni – co naprawdę działa w rekrutacji? Przeanalizujemy, które metody rekrutacyjne przetrwały próbę czasu i dlaczego powinniśmy je cenić bardziej niż błyszczące nowinki.
  • Interaktywne doświadczenie: przygotuj się na niekonwencjonalne wprowadzenie do naszej dyskusji o przyszłości rekrutacji.
Interaktywna debata

AI kontra Rekruter – kto wygra starcie o przyszłość kandydatów?

Debata w formie grywalizacji dla uczestników Konferencji
Agnieszka Ciećwierz
Anna Majkowska
PRELEKCJA w formie grywalizacji

 

Anna Majkowska
PRELEKCJA w formie grywalizacji

Jak mierzyć skuteczność rekrutacji? - od prostych wskaźników do zaawansowanej analityki QUALITY OF HIRE.

Karol Wolski
Zagadnienia szczegółowe:
  • Jak przejść od prostych wskaźników dostarczanych przez system ATS do zaawansowanej analityki dającej biznesową wartość?
  • Quality of Hire i Candidate Experience − dwa kluczowe obszary pomiaru rekrutacji - jak je wdrożyć?
  • Błędy i wyzwania związane z analityką rekrutacji − jak sobie z nimi radzić?
PRELEKCJA w formie grywalizacji

Między słowami: te kilka rzeczy, których kandydat nie powie rekruterowi, a rekruter kandydatowi i co z nimi zrobić?

Natalia Florek
Zagadnienia szczegółowe:
  • Job fit vs. Cultural fit − jak sprawdzić czy oprócz pasowania na stanowisko dane miejsce pracy jest dla nas odpowiednie / kandydat jest odpowiedni do naszej organizacji?
  • Oczekiwania vs. rzeczywistość: prawdziwe obowiązki na stanowisku a ogłoszenie i rozmowa.
  • Działająca pętla feedbackowa: hiring manager − rekruter − kandydat – proces.
PRELEKCJA w formie grywalizacji

Rekrutacja, a wymogi prawne w 2025 roku. Sprawdź, czy robisz to dobrze?

Joanna Cur
Zagadnienia szczegółowe:
  • Jakie wymogi w rekrutacji wymuszą przepisy Dyrektywy o jawności i przejrzystości wynagrodzeń i co to w praktyce to oznacza dla rekruterów?
  • Jak długo możesz przechowywać aplikacje kandydatów, w tym notatki z rozmów?
  • Co z referencjami i sprawdzaniem kandydatów w social mediach?
  • Czy możesz pytać na rekrutacji kandydatów, ile zarabiali w poprzedniej organizacji?

WarsztatyII dzień konferencji
29 października | 9:00 – 15:00

 
Karina Popieluch
Warsztat I

HR STARTEGICZNY NA 2025 R.

Moduł I. HR strategiczny

  • Co to właściwe znaczy?
  • Trendy i wyzwania na 2025.
  • Jak o tym rozmawiać z Zarządem?

Moduł II. Organizacja w ujęciu systemowym

  • Architektura systemowa organizacji.
  • Misja, wizja i cele vs realna kultura firmy.

Moduł III. Modele budowania strategii HR

  • Strategiczna karta wyników (HR Scorecard).
  • Human Performance Improvement (model ASTD).
  • Model strategii HR KaiZen HR.

Moduł IV. Projektowanie kluczowych obszarów Strategii HR

  • Analiza oraz sposoby określania tożsamości, roli i funkcji HR w organizacji.
  • Employee Value Proposition.
  • Efektywność i compliance.

Moduł V. Najlepsze praktyki w zakresie wdrażania strategii HR.

  • Kroki projektowe.
  • Harmonogram.
  • Budżet.
  • Realizacja i walidacja założeń.
Malwina Faliszewska
WARSZTAT II

Inkluzywne przywództwo, czyli jak budować zaangażowane i efektywne zespoły? Diversity Equity Inclusion jako element skuteczności liderskiej.

Moduł I. Kultura pracy a DEI

  • Zrozumienie podstawowych koncepcji związanych z różnorodnością, sprawiedliwością i inkluzywnością (DEI) i ich wpływu na kulturę pracy organizacji i zespołów.
  • Skutki braku różnorodności i włączenia.
  • DEI jako część strategii biznesowej firm, a nie projekt HR.
  • Przykłady skutecznego wpływu DEI na sukces biznesowy.

Moduł II. Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość

  • Czym są „unconscious biases” i jak mogą wpływać na decyzje biznesowe liderów i liderek
  • Przykłady wybranych uprzedzeń, jak np. efekt atrybucji, efekt potwierdzenia, ageism, uprzedzenia ze względu na płeć, efekt Golema, efekt aureoli.
  • Sposoby na minimalizowanie wpływu uprzedzeń na decyzje biznesowe i tworzenie kultury włączającej.

Moduł III. Bezpieczeństwo psychologiczne w miejscu pracy

  • Wpływ braku bezpieczeństwa psychologicznego na kulturę pracy oraz efektywność zespołów
  • Organizacja bez strachu, czyli jaka? Kluczowe elementy bezpieczeństwa psychologicznego w pracy

Moduł IV. Budowanie zaangażowania pracowników i efektywności zespołowej

  • Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja liderek i liderów przyszłości na podstawie badań Roche Martin.
  • Charakterystyka 10 kompetencji składowych (m. in. samodzielność, pewność siebie, bezpośredniość, empatia, samokontrola, optymizm i inne) oraz autodiagnoza swojego poziomu każdej z nich.
  • Trzy kluczowe elementy wpływające zaangażowanie pracowników – relacje, kultura pracy, możliwości rozwoju oraz koncepcja „from boss to coach”.

Moduł V. Inkluzywny lider, inkluzywna liderka

  • Dobre praktyki inkluzywnych osób liderskich na podstawie modelu Deloitte „6 traits of inclusive leaders”.
  • Koło inkluzywnych zachowań liderskich i autoanaliza wokół takich elementów jak ciekawość, inteligencja kulturowa, odwaga, współpraca, świadomość uprzedzeń, zaangażowanie.
  • Tworzenie osobistego plan działania – co mogę zrobić, by stać się bardziej włączającą liderką/liderem od dziś.
Agnieszka Ciećwierz
WARSZTAT III

Jak przyciągnąć talenty z różnych pokoleń w 2025 roku?

Cel warsztatu: Zapewnienie uczestnikom wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego angażowania, rekrutacji i zatrzymywania talentów z różnych pokoleń.

Moduł I. Wprowadzenie do różnorodności pokoleniowej

  • Definicje pokoleń: Baby Boomers, Gen X, Millennials (Gen Y), Gen Z.
  • Przegląd kluczowych wydarzeń historycznych i trendów wpływających na każde pokolenie.
  • Omówienie badań dotyczących zachowań na rynku pracy i preferencji zawodowych.

Moduł II. Baby Boomers i Gen X na rynku pracy

  • Charakterystyka Baby Boomers i Gen X.
  • Co motywuje te pokolenia? Jakie są ich oczekiwania wobec pracodawcy?
  • Przykłady dobrych praktyk angażowania i zatrzymywania tych grup wiekowych.

Moduł III. Millennialsi (Gen Y) - nowoczesne podejście do pracy

  • Charakterystyka Millennialsów.
  • Jakie technologie preferują Millennials na miejscu pracy?
  • Jakie są ich oczekiwania wobec rozwoju zawodowego i balansu między życiem prywatnym a zawodowym?

Moduł IV. Generacja Z

  • Kim są przedstawiciele Gen Z?
  • Jakie są ich główne cechy i oczekiwania zawodowe?
  • Jakie strategie należy przyjąć, aby przyciągnąć i utrzymać talent Gen Z?

Moduł V. Praca zespołowa i zarządzanie różnorodnością

  • Metody integrowania różnych pokoleń w miejscu pracy.
  • Budowanie zespołów wielopokoleniowych i korzystanie z ich potencjału.
  • Rozwiązywanie konfliktów wynikających z różnic pokoleniowych.

Moduł VI. Planowanie przyszłości i strategie adaptacyjne

  • Jakie trendy będą kształtować rynek pracy w przyszłości?
  • Jak przygotować organizację na przyjęcie przyszłych pokoleń pracowników?
  • Jakie technologie i narzędzia będą kluczowe w przyciąganiu młodych talentów?
Joanna Cur
WARSZTAT IV

Dyrektywa o jawności i przejrzystości wynagrodzeń – o co w tym chodzi i co nas czeka?

Moduł I.

  • Jawność wynagrodzeń, jednak czy na pewno?
  • Dyrektywa 2023/970 – o co w ogóle chodzi?
  • Dlaczego potrzebne są nowe przepisy?
  • Luka Płacowa w Polsce i na świecie – jakie są statystyki?
  • Z czego wynika luka płacowa?
  • Kogo będą dotyczyły nowe regulacje?

Moduł II.

  • Jak liczyć lukę płacową?
  • Jakie inne ważne wskaźniki, poza luką płacową, będziemy musieli wziąć pod uwagę?
  • Luka a mediana – wyliczenia na konkretnych przykładach.
  • Jednakowe wynagrodzenie za jednakową pracę – co mówią przepisy kodeksu pracy, co dyrektywa i co to w praktyce oznacza?
  • Składniki wynagrodzenia stałe i zmienne wg nowych regulacji.

Moduł III.

  • Rewolucyjne zmiany w obszarze rekrutacji.
  • Jakie zmiany szykują się w nazwach stanowisk oraz w ogłoszeniach o pracę?
  • Poziom wynagrodzenia jako informacja dla kandydata.
  • Czy pracodawca może zabronić pracownikom rozmawiania o zarobkach?
  • Co z zapisami w regulaminie o w/w?

Moduł IV.

  • Nowe wymogi sprawozdawcze. Kiedy, kto i dokładnie co trzeba będzie raportować?
  • Co, jeśli okaże się, że mamy lukę płacową?
  • Jak udostępniać dane o wynagrodzeniach pracownikom?
  • Najlepsze praktyki w zakresie analizy wynagrodzeń
  • Jakie konkretne działania podjąć, aby zdążyć do czerwca 2026 r. – rozpisanie harmonogramu prac?

KontaktMasz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń

 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama

Katarzyna Likowska
Brand Manager

wyślij email
tel.: 61 66 55 768
tel. kom.: +48 536 784 938

Kontakt dla uczestników

Izabela Nowak
Redaktor Naczelna HR Business Partner
Organizator Kongresu

wyślij email
tel. kom.: +48 723 824 018

Konferencja nowoczesnego HR to ogólnopolskie wydarzenie adresowane do profesjonalistów związanych z branżą HR, rekruterów, osób odpowiedzialnych za EB, ekspertów w zakresie komunikacji, well-beingu, osób odpowiedzialnych za rozwój i pozyskiwanie talentów, trenerów, Dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów. Udział w konferencji to doskonała okazja do rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy o aktualne trendy HR.

Prelekcje prowadzą uznani eksperci z różnych sektorów biznesu, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w zarządzaniu projektami HR i inspirują do wprowadzania odważnych zmian w zakresie funkcjonowania działów HR, aby lepiej odpowiadać na oczekiwania pracowników i menedżerów.
 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
tel kom: 781 153 769

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2023 Forum Media Polska