Poznaj naszych Prelegentów

28-29 października
2024
Karina Popieluch
Senior HR Expert, KaiZen HR & KaiZen IT
Właścicielka firmy Kaizen HR i KaiZen IT. Konsultant, Trener biznesu, Wykładowca Akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego, Coach ICC. Blisko 25 letnie doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B, a następnie w roli doradcy współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT, logistyki oraz ubezpieczeń i finansów. Przejście z Biznesu do HR traktuje jako naturalną odpowiedź na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencję specjalizacji w dziedzinie zarządzania i ekspertyzy w obszarze Lean Management.
Sylwia Królikowska
Psycholog
Z wykształcenia psycholog – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat z zakresu charyzmy. Od ponad 20 lat specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i do tej pory przeszkoliła kilkanaście tysięcy liderów na całym świecie. Wspiera ich w rozwijaniu umiejętności empatycznego przywództwa, budowania autorytetu opartego na spójności i autentyczności oraz prowadzeniu tzw. „trudnych" rozmów. Współpracuje głównie z korporacjami. Autorka trzech książek, ekspert w Radiu ZET i telewizji TVN24. Według Forbesa jedna z najbardziej wpływowych kobiet na polskim LinkedIn.
Róża Szafranek
Founder & CEO HR Hints, Owner & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie.
Do portfolio Róży i jej zespołu należą takie firmy jak m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego.
Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago.
Wykładowczyni akademicka (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński) i autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, która opisuje autorską metodę budowania efektywnych organizacji - Culturivy®.
Prowadzi podcast “Ludzie z pracy” powered by Culturivy® Institute, w którym adresuje codzienne wyzwania w relacjach i komunikacji z ludźmi z pracy.
Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.
Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee
Marketing Managerka w Sharebee, pierwszej w Polsce platformie wspierającej programy employee advocacy. Mistrzyni LinkedIn 2022 według Forbes Women. Właścicielka brandu „rysuję EVENTY”, tworząca notatki graficzne z branżowych wydarzeń.
Mateusz Jabłonowski
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji
Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS.
Edyta Sander
Zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Na swoim koncie posiada również doświadczenie agencyjne oraz setki zrealizowanych projektów strategicznych (m.in. strategie employer brandingowe, analizy, audyty) i komunikacyjnych (m.in. eventy, materiały reklamowe, kampanie content marketingowe). Obecnie w ramach MBE odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE: branding. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami studiów podyplomowych Employer Branding na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz w ramach społeczności #EBmasters, którą współtworzy od 2017 roku. W 2022 roku wydała książkę Employer Branding - Praktyczny podręcznik.
Małgorzata Czernecka
Wellbeing Wizard psycholożka, ekspertka w obszarze zarządzania energią, psychoterapeutka pracująca w nurcie bioenergetyki ciała (Core Energeticts), założycielka firmy Human Power. Od 2015 roku współpracuje z firmami w obszarze wellbeingu strategicznego. W swojej pracy z liderami i ich zespołami łączy wiedzę z obszaru psychologii behawioralnej, bioenergetyki, medycyny sportowej i neurobiologii. Jest autorką licznych publikacji na temat well-beingu strategicznego, w tym książek, raportów z ogólnopolskich badań i artykułów, dla takich magazynów jak HR Business Partner Magazyn. Można jej posłuchać w podcastach: Forbes Women, ICAN Management „Sekrety mistrzów” oraz „Becoming a Sustainable Leader”. Współpracowała między innymi z takimi firmami jak: Shell, Intel, Grupa Żywiec, Axel Springer, Avon, Aviva, Samsung, Orange, T-mobile, ERGO HESTIA, Merito, PKO S.A., mBANK, KRUK, Credit Agricole, ING Bank, P&G, HP Inc., etc.
Malwina Faliszewska
Strateżka i konsutlantka Learning & Development oraz Diversity & Inclusion, ex. Deloitte, trenerka, mentorka i ICF PCC coach (ponad 900 godzin coachingu indywidualnego), Team Coach, certyfikowana Gallup Strengths coach, certyfikowana trenerka Inteligencji Emocjonalnej RocheMartin.
Autorka książek "Sięgaj po więcej" oraz "Uwolnij swój talent", mówczyni TEDxWarsawWomen, autorka kursu pewności siebie online "Sięgaj po więcej z Forbes Women" oraz cyklu podcastów "Sięgaj po więcej" jak również̇ wielu artykułów o tematyce różnorodności i rozwoju pracowników. Regularnie występuję w roli prelegentki lub panelistki na różnych konferencjach m.in.. Impact’21, Impact’22, Europejski Kongres Gospodarczy 2023, Human Focus Learning. Wielokrotnie gościła w programach telewizyjnych jak Dzień Dobry TVN oraz zamkniętych inicjatywach firmowych w roli mówczyni w tematach motywacji, zaangażowania, budowania kultury DEI, pewności siebie.
Wspiera firmy i zespoły w budowaniu kultury bazującej na mocnych stronach pracowników oraz otwartej na różnorodność́ i włączanie. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w obszarze HR, które zdobywała w międzynarodowych korporacjach. Jako Learning & Development i Diversity & Inclusion Senior Manager w Deloitte odpowiadała za procesy związane z rozwojem pracowników, wdrażanie kultury coachingowej, procesy oceny pracowniczej, onboarding, budowanie strategii różnorodności i kultury włączającej.
Z pełną pasją angażuje się̨ w wydarzenia i inicjatywy poświęcone kobietom w biznesie. Uwielbia czytać́ inspirujące książki. Prywatnie dumna żona i mama dwóch córek Mai i Lili.
Joanna Cur
Radczyni prawna, właścicielka Kancelarii Radcy Prawnego Joanna Cur, specjalistka prawa pracy i HR, wykładowca akademicki.
Posiada 25-letnie doświadczenie w biznesie, w tym 10-letnie w praktyce prawa pracy i HR, w szczególności w zakresie rekrutacji, zatrudniania i zwolnień pracowniczych, czasu pracy, przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy. Ceniona za biznesowe podejście i skuteczność. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedażowymi w T-Mobile Polska S.A. w rynku B2C.
Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu prawa pracy i HR. Wykłada prawo pracy na studiach podyplomowych na Uczelni Łazarskiego oraz na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jest członkiem zespołu redakcyjnego w HR Business Partner - czasopismo, ekspertką w Dobrej Fundacji – fundacji szerzącej wiedzę na temat przeciwdziałania mobbingowi, prelegentką na ogólnopolskich konferencjach oraz autorką wielu artykułów o tematyce prawniczej i HR, które ukazały się m.in. w: „Forbes Polska”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”, „Press.pl”, „HR Business Partner”, „Edukacja Prawnicza”, „HR na Szpilkach”, „Hello Zdrowie”.
W 2023 r. wyróżniona przez Forbes Polska w konkursie „50 po 50”.
Karol Wolski
Współzałożyciel i Partner Zarządzający Mocni w HR. Pasjonat HRu oraz technologii i analityki. W branży HR pracuje od ponad 12 lat. Pomaga firmom we wdrażaniu wskaźników, analityce HR, badaniach HR oraz automatyzacji procesów. Z wykształcenia Psycholog organizacji. Analizy danych oraz metodologii pomiaru uczył się podczas interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w prestiżowej szkole analitycznej prowadzonej na Michigan University. Prowadził badania i analizy zarówno dla firm jak i w ramach grantów badawczych.
Doświadczenie biznesowe zdobywał pracując jako menedżer w wewnętrznym dziale HR oraz jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej. Za nim już ponad 4500 godzin zajęć dla przedstawicieli różnych firm. W jego warsztatach, kursach oraz projektach doradczych brali udział HRowcy i menedżerowie z m.in.: Grupa Żabka, InPost, Allegro, KGHM, Grupa Lotos, Capgemnini, Arvato, Innogy, IBM, Carlsberg, Workservice, Polpharma, HCM Deck, Mbank, Pepco,Brainly, X-kom, Moneygram, Leroy Merlin, Agata Meble. Prelegent licznych branżowych konferencji (m.in. Kongres Kadry, HR Business Partner), autor artykułów branżowych oraz doświadczony trener i wykładowca akademicki (UJ, Akademia Leona Koźmińskiego, Krakowska Akademia, WSB).
Agnieszka Ciećwierz
CEO Sigmund Polska.
Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych – w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Trener biznesu i wykładowca. Autorka licznych artykułów i książek, w tym ostatniej "Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika”.
Karolina Latus
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła specjalizację Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Przez 12 lat prowadziła agencję pracy w Polsce i w Niemczech oraz firmę consultingową, co dało jej doświadczenie i kontekst biznesowy potrzebny w dalszej pracy.
Obecnie rozwija firmę Super Source Me, w której jest trenerem z zakresu rekrutacji i sourcingu. Jest także współautorką pierwszego w Polsce Podręcznika dla rekrutera z ćwiczeniami - Super Source Me.
Specjalizuje się w budowaniu marki osobistej, pomaga rekruterom, hiring managerom, sales managerom tworzyć ją w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rekrutacyjnych lub sprzedażowych.
Natalia Florek
Komentatorka rynku pracy (online, offline, w ramach szkoleń firmowych), ze szczególnym nastawieniem na rynek pracy przyszłości i zdrowe kultury organizacyjne. Doradczyni zawodowa 2.0, która szlifowała ponad 800 marek osobistych w rekrutacji w postaci skutecznych CV i dobrze pozycjonujących się profili i treści na LinkedInie, specjalizująca się w start-upowych founderach i top-managemencie. Założycielka HRowo-Linkedinowej społeczności "To zależy". 14 profil polskiego LinkedIna według Favikon, międzynarodowej agencji badania wpływu twórców w social mediach.
Maja Gojtowska
Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?", a w październiku 2023 “Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”. W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię Linkedin. Lauretka drugiego miejsca na prestiżowej konferencji “I love Business & HR” organizowanej przez Sprawny Marketing
Alina Gwoździewicz
#alinazlinkedina
Trener Linkedin. Tworzy i wdraża strategie marketingowe i komunikacyjne, strategię marki osobistej, działania Employer Branding i Employee Advocacy. Doświadczenie szkoleniowe, marketingowe i managerskie zdobywała w międzynarodowych korporacjach (Orange, Decathlon, RR Donnelley-LSC Communications). Przez 8 lat pracowała we Francji oraz na Madagaskarze.
Maciej Kawecki
 
Jacek Santorski
Absolwent uniwersytetu warszawskiego, po dwudziestu latach praktyki psychoterapeutycznej zajął się psychologia przywodztwa. Prowadzi we wspolpracy ze Szkola Biznesu Politechniki Warszawskiej autorska Akademie Psychologii Przywodztwa. Byly wydawca, autor 10 ciu ksiazek. Uznany konsultant i mentor. W grudniu 2022 po raz czwarty znalazl sie na liscie 10 ciu najchetniej sluchanych doradcow w badaniu osrodka Think Tank i Instytutu Monitorowania Biznes „Kogo slucha polski biznes ?” W kategorii doradcy. Jego najnowsza ksiazka: I - refleksje o przywodztwie jutra - napisana z Pawlem Oksanowiczem. Podcasty, zapisy wykladow na platformie:
app.santorski.pl
Katarzyna Florkiewicz
Współwłaścicielka i członkini zarządu Values Consulting. Jest doświadczoną psycholożką biznesu, trenerką i konsultantką kompetencji liderskich. Prowadzi warsztaty, procesy teamcoachingowe, wspiera orgaznizacje we wdrażaniu zmian i budowaniu kultur organizacyjnych. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując w polskich i międzynarodowych organizacjach na stanowiskach managerskich. Jako trenerka w ramach Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej zajmuje się kształtowaniem postaw świadomego przywództwa oraz budowaniem kluczowych kompetencji liderskich.
Anna Majkowska
Specjalistka w obszarach HR i AI, Prompt Engineer, Certyfikowany PRISM Trainer, Talent Seeker, Compensation Manager w firmie Brainhub.

Jestem doświadczoną specjalistką, której pasją jest połączenie obszarów HR i AI. Przez lata miałam okazję pracować w renomowanych firmach, gdzie zdobyłam cenne doświadczenie zarówno w obszarze HR, jak i sztucznej inteligencji. W jednej z międzynarodowych korporacji, pełniłam rolę HRBP, gdzie odpowiedzialna byłam za opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska oraz zarządzanie zespołem HR. Następnie, dołączyłam do dynamicznej firmy technologicznej, w której pełnię rolę kierownika ds. Wynagrodze I Rozwoju. Zajmuję się szerokim zakresem zadań związanych z polityką i praktykami płacowymi. Moje obowiązki obejmują analizę rynku pracy, tworzenie i wdrażanie strategii wynagrodzeń oraz monitorowanie systemów motywacyjnych.

Obok HR, pasja do sztucznej inteligencji stanowi istotną część mojej drogi zawodowej. Nieustannie zgłębiam tajemnice tego fascynującego obszaru i śledzę najnowsze trendy, aby być na bieżąco z jego dynamicznym rozwojem. W mojej pracy łączę te dwie dziedziny, wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji do rewolucjonizowania podejścia do obszarów HR.

Maciej Trybulec

Maciej Trybulec jest praktykiem biznesu. Ma ponad 27-letnie doświadczenie pracy w dużych, międzynarodowych koncernach. Przed odejściem z korporacji przez blisko 8 lat był prezesem Sanofi Pasteur, a przez 2 lata odpowiedzialnym również za Ukrainę.
Jego szczególne zainteresowania dotyczą wyzwań, jakie stawiane są liderom w czasach VUCA/BANI, rozwijanie umiejętności przywódczych, mogących sprostać czasom „permanentnej zmiany”, w których żyjemy. Wprowadzał w swojej organizacji innowacyjny sposób przywództwa, koncentrując się przede wszystkim na rozwoju swoich pracowników, inspirowaniu, budowaniu współpracy opartej na zaufaniu i partnerstwie, osiągając przy tym znakomite efekty biznesowe. Członek strategicznego projektu Global Leadership w ramach Sanofi.
Ponadto od 6 lat trener oraz mentor polskich i zagranicznych managerów. Prowadzi treningi dotyczące przywództwa w czasach zmiany, sztuki wystąpień publicznych, storytellingu, a także budowania bezpieczeństwa psychologicznego w firmie. Jest certyfikowanym coachem z tego obszaru przez Fearless Organization. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, wykładowcą w ThinkTank.
Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Krakowie. Doktor nauk medycznych tej uczelni, stypendysta William Harvey Research Institute w Londynie oraz Temple University w Filadelfii, gdzie realizował swój doktorat.

Paulina Barnaś
Executive Coach
Executive Coach, Coach Zespołów, Trener Akademii Psychologii Przywództwa. W przekonaniu Pauliny świat potrzebuje liderów prezentujących wysokie standardy etyczne i potrafiących osiągać wyniki dzięki współpracy, współdziałaniu oraz tworzeniu środowiska opartego na szacunku i zaufaniu. Rozwijaniu takich właśnie postaw od 15 lat dedykuje swoją pracę w roli coacha, trenera i konsultanta, prowadząc sesje indywidualne, zespołowe oraz strategiczne dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej. Obok rozwoju przywództwa, drugim obszarem zainteresowania Pauliny jest podnoszenie kompetencji coachów i dbałość o możliwie najwyższe standardy w pracy coachingowej z klientami. Prowadzi szkolenia i jest międzynarodowym egzaminatorem dla coachów w procesach akredytacji. Paulina jest praktykiem biznesu. Łączy w swej karierze zawodowej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz doświadczenie w zarządzaniu pionem HR w Polsce i za granicą. Współpracuje jako trener i coach z Akademią Psychologii Przywództwa oraz firmą Values i 4Results. Z wykształcenia jest lekarzem, absolwentką CMUJ w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (kierunek Zarządzanie Ludźmi w Firmie). Ukończyła również podyplomowe studia z psychotraumatologii. Prywatnie żona i mama dwóch dorosłych synów, babcia Frania i Zosia, miłośniczka koncertów muzycznych i wypraw rowerowych.
Agnieszka Koizumi
Od ponad 10 lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników.
Pasjonują ją takie obszary jak budowanie marki, relacje pracownicze, a także nowe technologie.
Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr oraz MBA na Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych. Wykładowczyni na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW.
Aleksandra Borowska
HRowiec, coachka, trenerka, nauczycielka akademicka.
Związana z branżą nowych technologii jako osoba z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadziła procesy coachingowe dla Klientów/Klientek Ośrodka Doradczo-Szkoleniowego Poznań Biznes Partner, Fundacji Centrum Praw Kobiet, jak i osób indywidualnych. Autorka szkoleń pt. “Bycie sobą”, “Warsztaty asertywności”,”Wykorzystanie elementów coachingu w psychodietetyce.” Certyfikowana mediatorka oraz trenerka Process Communication Model. Moderatorka Design Thinking i konsultantka MaxieDISC. Uczestniczka wielu szkoleń z tematów takich jak: zarządzanie, komunikacja, czy też Analiza Transakcyjna.
Anna Sendrowicz
Senior Managerka, DELLOITTE
Ekspertka budowania wizerunku pracodawcy i kultury organizacyjnej, z doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Senior Managerka, liderka zespołów: Employer Branding; Diversity, Equity, Inclusion i Well-being w Deloitte. Lubi i potrafi wykorzystać dane do tworzenia oryginalnych strategii nakierowanych na pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów w organizacji. Zawsze ma na uwadze dobrostan zatrudnionych osób i ich doświadczenia („talent experience”). Tworzy rozwiązania wzmacniające różnorodność i włączenie w Deloitte. Promuje uczciwość i równość szans dla wszystkich pracujących osób. Ambasadorka idei wzmacniania pozycji kobiet w biznesie. Od ponad dekady w branży konsultingowej, wielokrotnie nagradzana za swoje działania.
Izabella Krzywosądzka-Pajdak
Członkini zarządu, CARLSBERG SHARED SERVICES
Członkini zarządu Carlsberg Shared Services odpowiedzialna za obszar HR oraz komunikację wewnętrzną i employer branding. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na WSB Merito i Collegium da Vinci. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej pracowała w Grupie Santander Bank Polska, a także w centrum usług wspólnych Grupy Kapitałowej Enea. Od 2021r. związana z Carlsberg Shared Services. Członkini Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) oraz rad programowych kilku cyklicznych konferencji branżowych. Prelegentka na wielu wydarzeniach skierowanych do środowiska global business services i społeczności HR. Niestrudzona propagatorka holistycznego podejścia do dobrostanu pracowników inspirowanego dojrzałym, inkluzywnym przywództwem opartym o zasadę „Lead with care”. W codziennym życiu, tak prywatnym, jak i zawodowym, kieruje się swoim ulubionym motto „Impossible is nothing/ Niemożliwe nie istnieje”.
Dagmara Senda
Dagmara Senda, Zastępczyni Dyrektorki Departamentu HR w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń ERGO Hestia.
Z branżą ubezpieczeniową związana od niemal 10 lat. Socjolożka i historyczka. W HR odpowiada za obszar rozwoju pracowników - w tym liderów i przyszłych liderów, oraz kultury organizacyjnej opartej o wellbeing i otwartą komunikację. Wierzy w efekt synergii zespołów i budowanie siły na ich różnorodności. Wspólnie ze swoim zespołem prowadzi projekty wspierające osoby z niepełnosprawnościami, partnerskie rodzicielstwo czy zarządzanie pokoleniami.
Judyta Pastuszka
Menadżerka ds. kultury organizacyjnej, Grupa Żabka
Od samego początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie koordynacji projektów w międzynarodowych firmach (Allegro, NIVEA) związanych z programami onboardingowymi, szkoleniowymi i rekrutacyjnymi. Realizowała inicjatywy mające na celu planowanie i wdrażanie działań z obszaru Employer Branding. Z Żabka Polska związana od 2020 roku. Od 2021 roku odpowiedzialna za budowanie odpowiedzialnej organizacji m.in. poprzez tworzenie kultury organizacyjnej opartej na wartościach oraz zaangażowanych zespołach.
Julia Kachlicka
Training Manager w Bauer Media Group.
Pasjonatka zarządzania projektami i learning&development z ponad trzyletnim doświadczeniem w obszarze rozwoju i szkoleń. Swoje doświadczenie zdobywała w branży IT oraz digital marketingu, zarządzając obszarami L&D oraz wdrażając autorskie projekty rozwojowe. Obecnie wspiera projekt wdrażania nowego systemu HR w ponad 10 krajach Europy, planując i wdrażając działania rozwojowe dla zespołów HR i menedżerów.
Marta Eromin
HR Business Partner, DHL
Od szesnastu lat pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest absolwentką Andragogiki na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego: HR Biznes Partnering i Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. W roli HR Business Partnera od 12 lat a od 8 lat Regionalny HR Business Partner w DHL Parcel Polska. W swojej roli nie tylko wspiera biznes, ale prowadzi również projekty HRowe i ogólnofirmowe, takie jak: Ludzi na szczyt, Liderki w logistyce czy też Happy Lider. Ukończyła liczne warsztaty i szkolenia w dziedzinie zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi. Jest certyfikowanym coachem, posiada również certyfikat Extended Disc oraz PRINCE 2 Foundation.
Roman Polko
Generał, komandos, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM, doktor zarządzania.
Kierował zagranicznymi misjami wojennymi i stabilizacyjnymi: w byłej Jugosławii i Kosowie, w Iraku brał udział w działaniach wojennych, które doprowadziły do upadku reżimu Saddama Husajna. W czasie jego dowództwa GROM brał udział w misji stabilizacyjnej w Kosowie/Macedonii, Afganistanie, w II wojnie w Zatoce Perskiej oraz w Iraku. Doradzał Prezydentowi Miasta Stołecznego Warszawy oraz Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach zwalczania terroryzmu i bezpieczeństwa. Był zastępcą Szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Ukończył Wyższą Szkołę Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu, studia operacyjne i strategiczne w Akademii Obrony Narodowej oraz w USA (Defense Management) i kursy specjalistyczne w USA: Ranger, Airborne i Pathfinder.
Joanna Zalewska
Country Manager Poland, Assessment Systems Group
Joanna Zalewska jest konsultantem i praktykiem HR z ponad 25-letnim doświadczeniem w różnych rolach HR w biznesie i doradztwie personalnym. Jej doświadczenie obejmuje różne sektory biznesowe i grupy klientów, dla których realizowała i realizuje projekty z oceny i rozwoju tj. Feedback 360, Selekcja, DC/AC, wywiady kompetencyjne, oceny potencjału, audyty managerskie. Jest certyfikowanym konsultantem Hogan Assessment i innych narzędzi psychometrycznych. Z pracy w HR operacyjnym oraz strategicznym w Polsce i zagranicą posiada doświadczenie w zakresie Change&Transition, będąc odpowiedzialną za projekty M&A w branży farmaceutycznej i FMCG. Międzynarodowe doświadczenie Joanny obejmuje: Globalna rola HR BP dla Group Finance z naciskiem na globalny rozwój talentów, Leadership development, People&Culture. Od 3 lat pracuje w Assessment Systems Group jako Country Manager, kierując zespołem 10 konsultantów i KAMs.
Cezary Chałupa
Cezary Chałupa
Co-founder, Chief Commercial Officer, Multilango.com
Ekspert w zakresie business developmentu. 20 lat doświadczenia w pomaganiu firmom w budowaniu wartości przedsiębiorstw B2B, głównie w sektorach Telco, IT, Internet. Od 2016 roku związany ze środowiskiem startupowym, między innymi jako założyciel i CEO portalu film.org.pl, od 2019 głównie w obszarze edukacji on-line. Przed dołączeniem do Multilango zarządzał globalną sprzedażą w Enxoo jako Head of Growth, wcześniej w Netii SA jako Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający B2B i Szef Sprzedaży odpowiedzialny za polski rynek w GTS Central Europe (obecnie część Deutsche Telecom). W latach 2003 - 2010 piastował różne związane ze sprzedażą i business developmentem funkcje w Orange PL. Posiada dyplom z Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Executive MBA Carlson School of Management University of Minnesota oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Mariusz Siechowicz
Mariusz Siechowicz
Prezes Westhill Consulting. Opiekun merytoryczny programów dla liderów. Doświadczony konsultant. Coach ICC.

Od prawie 20 lat zarządza firmą Westhill. W tej roli duża część jego aktywności to planowanie działań rozwojowych dla liderów, w tym programów talentowych i sukcesyjnych.

Zaprojektował kilkanaście programów talentowych, które zostały zrealizowane dla takich firm jak Allianz, Jeronimo Martins, Roche i wielu innych.

Co jego zdaniem jest kluczem do sukcesu w takich programach? Zaangażowanie.

Spowodowanie, żeby zasady przełożyły się na narzędzia, a narzędzia na nawyki. Wtedy nawyki przełożą się na wyniki.

To dobra droga do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów biznesowych i osobistych, bo jeśli działasz sprawnie w biznesie, to jakość Twojego życia osobistego też znacznie rośnie, właśnie dzięki lepszym nawykom i większej satysfakcji z tego jak działasz.

KontaktMasz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń

 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama

Katarzyna Likowska
Brand Manager

wyślij email
tel.: 61 66 55 768
tel. kom.: +48 536 784 938

Kontakt dla uczestników

Izabela Nowak
Redaktor Naczelna HR Business Partner
Organizator Kongresu

wyślij email
tel. kom.: +48 723 824 018

Kongres Profesjonalistów HR jest ogólnopolskim wydarzeniem skierowanym do specjalistów z branży HR, rekruterów, osób odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy, ekspertów ds. komunikacji, trenerów, dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów. Udział w konferencji stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy o aktualnych trendach w dziedzinie HR.

Podczas prelekcji, prowadzonych przez uznanych ekspertów z różnych sektorów biznesu, uczestnicy mają możliwość dzielenia się doświadczeniem w zarządzaniu projektami HR oraz znajdowania inspiracji do wprowadzania odważnych zmian w działach HR. Celem jest lepsze zaspokajanie oczekiwań pracowników i menedżerów poprzez ulepszanie funkcjonowania działów HR.
 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
tel kom: 781 153 769

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2023 Forum Media Polska