23-24 października 2023
Airport Hotel Okęcie, Warszawa lub Online
 

HRBP Kreatorem trendów
w organizacji

 
Nie może Cię zabraknąć!
Do rozpoczęcia kongresu pozostało:
 

I DZIEŃ – 23.10.2023

9.00 - 18.00

Konferencja w formule hybrydowej

(Airport Hotel Okęcie / online)

II DZIEŃ – 24.10.2023

9.00 – 15.30

Warsztaty stacjonarne

(Airport Hotel Okęcie)

Dlaczego nie może zabraknąć Cię na Kongresie Profesjonalistów HR?

 
 
 
Zorganizowanych Konferencji HR
HR Business Partner magazyn to nie tylko największy i najbardziej popularny wśród praktyków HR tytuł - to zespół światowej klasy specjalistów, którzy w tym roku stawiają na HR Business Partnera jako kreatora trendów w organizacji. Jesteśmy drogowskazem rozwiązań HR-owych w Polsce.
 
Ekspertów i praktyków z branży HR
Na scenie wypowiedzą się najbardziej znani w branży HR-wcy i praktycy, którzy pokażą i udowodnią jak ważne są działania HR-u w ich organizacji. Podzielą się również wdrożonymi pomysłami i pomysłami na przyszłość.
 
Intensywnych warsztatów
Jak zaprojektować strategię re i upskilling w organizacji? Jak zbudować strategiczną rolę HRBP w organizacji przyszłości? Jak wdrożyć technologię AI do organizacji?
 
Współpracują z nami najlepsi
Na naszych konferencjach gościliśmy największe firmy w Polsce, m.in: Leroy Merlin, UNUM Życie TUiR S.A., Oknoplast, Philip Morris, H&M, Rossmann, Play, LPP, PKN Orlen, Pepco, Toyota Motor Manufacturing, Wirtualna Polska, Carlsberg Shared Services, T-Mobile, Ikea Retail, Allegro, Credit Agricole, Groupon, Grupa Komputronik, Xebia, Mirumee Software, Youniversity, GK Iglotex, SoftwareMill, Kaizen HR, mBank, Wiśniowski, DHL, Bank Gospodarstwa Krajowego, Volkswagen, Bosch, Leanpassion, EPłatności.

RAPORT SPECJALNY. Nowe kierunki dla HR na podstawie Mapy Trendów 2023.

PREMIERA!!!

 
 
Natalia Hatalska

Raport specjalny zostanie opracowany na podstawie autorskiego narzędzia infuture.institute, wydawanego od 2018 roku, które agreguje najważniejsze megatrendy i trendy w trzech perspektywach czasowych (krótko-, średnio- i długoterminowej), a tym samym wskazuje, w jakim kierunku podąża nasz świat. To uniwersalne narzędzie, z którego korzystają sektory: państwowy (organizacje rządowe, administracja publiczna), rynkowy (podmioty biznesowe) oraz organizacje pozarządowe.

Raport będzie skupiał się na 5 megatrendach: „Zmiany demograficzne”, „Multipolaryzacja świata”, „Symbiocen”, „Bioera” i „Świat lustrzany”. Przypisanych do nich zostało pięćdziesiąt trendów, z czego prawie trzydzieści nowych, wśród nich m.in.: Depopulacja, Digitalizacja konfliktów, Implementacja generatywnej AI, Internet istot, Rozpad państwowości, Walka o technosuwerenność, Płynność tożsamości oraz Lab Grown.

Więcej o Raporcie specjalnym 2023 »

Prelegenci

 

Agnieszka Koizumi

CONFERENCE HOST

Natalia Hatalska

Jacek Santorski

Agnieszka Ciećwierz

Karina Popieluch

Ewa Jakimowicz

Celina Prinz

Agata Rynkowska

Marta Sikora

Marta Skiba

Adamina Solecka

Magdalena Ulasińska

Marta Jakowluk

Michał Płaczkiewicz

Ilona Perużyńska-Zych

Mateusz Jabłonowski

Karol Wolski

Agnieszka Polewka

Michał Pietrzykowski

Sebastian Kotow

Joanna Urbańska

Magda Szudzińska

Roman Bieda

Tomasz Klekowski

Anna Bednarek

Anna Majkowska

Anna Morzy-Brzosko

Bogusława Kotowska

Dorota Sawicz

Karol Kapuściński

Sławomir Łoplalewski

Michał Kiciński

Edyta Żmuda

Ewa Drzyzga

Jarosław Paśnik

Monika Świderska

Paweł Więsek

Program KongresuI dzień konferencji
23.10.2023 | 9.00 – 18.00

 

BLOK I - Trendy i technologia

RAPORT SPECJALNY. Nowe kierunki dla HR na podstawie Mapy Trendów 2023. PREMIERA!!!

Analiza wpływu trendów na przyszłość funkcjonowania działów HR w organizacjach zdefiniuje najważniejsze wyzwania z jakimi będą się musieli zmierzyć przedstawiciele działów HR w najbliższych latach.

Natalia Hatalska
CEO infuture.institute
Analityczka, trendwatcherka, założycielka i prezeska badań nad przyszłością. Zaliczana do 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu. Nagrodzona tytułem Digital Sharper w kategorii wizjoner - przyznawanym osobom, które mają ponadprzeciętny wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100, a Wysokie Obcasy uznały za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce.
Raport zostanie wypracowany specjalnie dla HR Business Partner podczas warsztatów, na których ekspercka wiedza praktyków z obszaru HR zostanie zderzona z wyjątkowymi metodami pracy na trendach. To połączenie pozwoli spojrzeć na przyszłe wyzwania w obszarze HR z szerszej perspektywy. Raport będzie przełomowym dokumentem dla działów HR w Polsce.
Karol Wolski
Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

PRELEKCJA: Monetyzacja trendów. Jak wykorzystać AI i automatyzację do budowania policzalnych procesów w HR?

 

PRELEKCJA: Pełna Opieka – HR i biznes w trosce o pracowników

  • Jak wygląda sytuacja leczenia szpitalnego w Polsce?
  • Jak przekłada się na koszty pracodawcy związane z absencją pracowników?
  • Jak Grupa LUX MED odpowiada na to pytanie i zarządza benefitami – case study
Dorota Sawicz
Grupy LUX MED
Sławomir Łopalewski
LUX MED Ubezpieczenia
 

PANEL DYSKUSYJNY: LIDER PRZYSZŁOŚCI. Dlaczego tylko świadomy przywódca potrafi zbudować zaangażowane środowisko pracy?

  • Rola leadershipu w sprawnym funkcjonowaniu firmy w zmieniających się warunkach.
  • Jakie kompetencje powinien mieć management team w organizacji?
  • Dlaczego liderzy biznesu to liderzy technologiczni?
Marta Jakowluk
Chief People & Comms Officer, LEROY MERLIN
Michał Płaczkiewicz
Dyrektor Działu HR i Komunikacji Korporacyjnej Unum Życie TUiR S.A.
Adamina Solecka
HR Business Partner Ekspert, OKNOPLAST
Bogusława Kotowska
HR Biznes Partnerka, trenerka biznesu, coach, trenerka FRIS
Anna Morzy-Brzosko
Head of Blended Learning @Youniversity

BLOK II - Transformacja kultury organizacyjnej

Sebastian Kotow
Psycholog biznesu

PRELEKCJA: Sztuka HaeRowania - czyli jak umiejętnie rozwiązywać ważne problemy w organizacji?

  • Wykorzystywanie okoliczności do identyfikacji szans, skupienie na przyszłości i kontrolowalnych aspektach.
  • Skuteczne zarządzanie niepewnością, lękiem i poczuciem bezpieczeństwa.
  • Wysoki współczynnik zdolności adaptacyjnych (AQ) jako klucz do harmonizacji oczekiwań HR i biznesu, tworzący strategiczną synergię i przyspieszający rozwój organizacji.
 

PRELEKCJA: Transformacja roli BP w TOYOTA Motor Manufacturing Poland

Karina Popieluch
Założycielka KaiZen HR i KaiZen IT, Dyrektor programowa studiów podyplomowych HR Business Partner i Senior HR Business Partner w Akademii Leona Koźmińskiego
Magdalena Szudzińska
Kierownik Zespołu BP Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu
Izabela Jarecka
Kierownik Zespołu BP Toyota Motor Manufacturing Poland w Jelcz-Laskowice
 
Agnieszka Ciećwierz
Partnerka w firmie Sigmund Polska i autorka bestselleru „Rekrutacja oparta na kompetencjach”

PRELEKCJA: Re i upskilling sposobem na zarządzanie i pozyskiwanie talentów

 

PANEL DYSKUSYJNY: REDEFINICJA KOMPETENCJI pracowników kluczową umiejętnością działów HR w 2024 roku

  • Jak zaplanować rozwój dla ambitnych pracowników?
  • Jak wdrożyć do organizacji upskilling?
  • Co jest kompetencją przyszłości w oparciu o światowe trendy?
Agnieszka Polewka
Integrated Talent Management Manager Polska i kraje Bałtyckie w PHILIP MORRIS Distribution
Ilona Perużyńska-Zych
Dyrektor Działu Personalnego, ROSSMANN
Marta Skiba
Starsza specjalistka ds. projektów rozwojowych, PLAY
 
Michał Kiciński

Współzałożyciel i jeden z głównych udziałowców CD Projekt, współtwórca słynnej serii gier Wiedźmin, sprzedanej w ponad 75 mln kopii na świecie. Od 2014 roku jest w gronie 100 najbogatszych Polaków wg rankingu magazynu “Forbes”.

PRELEKCJA: Droga do sukcesu, a wypalenie zawodowe. Doświadczenia i refleksje.

 

PRELEKCJA: Dlaczego warto dbać o zdrowie psychiczne nastolatków?

Edyta Żmuda, Product&Development Dyrektor Forum Media Polska, redaktor naczelna czasopisma Charaktery w rozmowie z Ewą Drzyzgą, dziennikarka, osobowość telewizyjna i host Dzień Dobry TVN.
Edyta Żmuda
Product&Development Dyrektor Forum Media Polska, redaktor naczelna czasopisma Charaktery
Ewa Drzyzga
dziennikarka, osobowość telewizyjna i host Dzień Dobry TVN.
 

PANEL DYSKUSYJNY: ANGAŻUJĄCE FLOW w organizacji. Dlaczego inkluzywna komunikacja sprawia, że wszyscy pracownicy czują się wyjątkowo?

  • Jak wdrożyć wartości dopasowane do różnorodnych zespołów?
  • W jaki sposób stworzyć spójną w działaniu organizację?
  • Dlaczego wielokulturowe zespoły są bardziej kreatywne i efektywne?
Michał Pietrzykowski
Head of Internal Communication and Company Culture, Green Caffè Nero
Celina Prinz
Employer Branding Manager, PEPCO
Marta Sikora
People&Culture Team Senior Specialist, TOYOTA Motor Manufacturing Poland
 

PANEL DYSKUSYJNY: Rekrutacja przyszłości. Jak budować candidate experience pokolenia Z?

  • Jakich informacji pokolenie Z szuka w ogłoszeniach?
  • Dlaczego pokolenie Z jest najbardziej inkluzywnym pokoleniem na rynku pracy?
  • Jak zaprojektować rekrutację, która przyciągnie młode talenty?
  • Jak przygotować proces onboardingu Zetek, by znacząco zmniejszyć retencję w organizacji?
Magdalena Ulasińska
Development & Engagement Director, WIRTUALNA POLSKA
Agata Rynkowska
Talent Acquisition Expert, CARLSBERG Shared Services
Ewa Jakimowicz
Expert Team Lead - Talent Acquisition & Employer Branding, T-MOBILE
Karol Kapuściński
Head of Strategic Sales at No Fluff Jobs
 
Roman Bieda
Radca prawny i rzecznik patentowy

PRELEKCJA: Prawne granice innowacyjności – co jako HR Business Partner musisz wiedzieć o AI ACT?

 

PANEL DYSKUSYJNY: Sztuczna inteligencja w HR. Zagrożenie dla zasobów ludzkich czy konieczność rozwoju biznesu?

  • Czy narzędzia AI są opcją dla każdego typu organizacji?
  • Z jakimi niebezpieczeństwami wiąże się wykorzystanie sztucznej inteligencji w działach HR?
  • Czy warto sięgać po AI? Czy koszty i ryzyko się opłacą?
Tomasz Klekowski
Doradca w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa. Twórca studiów Biznes.AI prowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego.
Anna Bednarek
Adwokat specjalizujący się w prawie nowoczesnych technologii oraz członek grupy roboczej ds. sztucznej inteligencji.
Anna Majkowska
Specjalistka w obszarach HR i AI, Prompt Engineer, Certyfikowany PRISM Trainer, Talent Seeker, Compensation Manager w firmie Brainhub.
 
Jarosław Paśnik
Business Line Manager, Employee Benefits Edenred Polska

PRELEKCJA: Benefity pracownicze w systemie total rewards w obliczu zmieniającego się prawa. Korzyści dla pracowników i pracodawców.

  • Wyzwania HR (w tym planowanie budżetu)
  • Rola benefitów w systemie Total Rewards
  • Czego oczekują pracownicy w Polsce
  • Benefity z największymi korzyściami dla pracowników i pracodawców - zmiana w rozporządzeniu MPiPS
  • Kalkulator korzyści
  • Zaplanuj budżet 2024 – „krok po kroku”
 

PRELEKCJA: Lepiej zapobiegać niż leczyć. Employee learning journey w rozwoju organizacji - inspiracje, narzędzia i dane ze świata.

Monika Świderska
Od niedawna związana z Productive24 jako Product Manager systemu HRM.
Paweł Więsek
Od ponad 7 lat bezpośrednio związany z rozwojem platformy Productive24.

WarsztatyII dzień konferencji
24.10.2023 | 9.00 – 15.00

 
Agnieszka Ciećwierz
Warsztat I

Jak zaprojektować strategię re i upskilling w organizacji?

Moduł I. Rozwój oparty na kompetencjach

  • Czym różni się rozwój oparty na kompetencjach od tradycyjnego?
  • Profil kompetencyjny a matryce kompetencyjne: czym jest kompetencja? Rodzaje kompetencji.
  • Przygotowanie profilu kluczowych kompetencji pracowników. ĆWICZENIE
  • Projektowanie programów rozwojowych w oparciu o kompetencje występujące w organizacji: narzędzia wspierające, opracowanie przykładowego Indywidualnego Planu Rozwoju pracownika.

Moduł II. Re i upskilling pracowników

  • Re i upskilling, a zarządzanie w oparciu o kompetencje.
  • Czym jest reskilling i co odróżnia go od redeploymentu?
  • Co kryje się pod pojęciem upskilling i jak przygotować do tego pracownika?
  • Kompetencje poszukiwane najczęściej na rynku pracy. Omówienie RAPORTU Polskiego Instytutu Ekonomicznego.
  • Rozwój - trend czy konieczność? Przegląd badań światowych.

Moduł III. Działania rozwojowe oparte na reskilling i upskilling – projektowanie strategii

  • Badanie wewnętrznych zasobów organizacji. Jak zbudować strategię firmy na najbliższe lata i na jakich kompetencjach się skupić? – analiza.
  • Przegląd narzędzi badających kompetencje: testy, wywiady, ocena 360*, Assessment & Development Center.
  • Określenie luk kompetencyjnych w organizacji.
  • Ramy – ustalenie strategii i określenie wytycznych kwalifikacji do procesu reskilling i upskilling.
  • Wady i zalety działań rozwojowych.

Moduł IV. Wdrożenie programów rozwojowych w organizacji

  • Projektowanie działań rozwojowych dla każdego pracownika – metoda STEP by STEP.
  • Przykładowa ścieżka upskilling i reskilling pracownika.
  • Narzędzia wsparcia w obszarze reskilling i upskilling – szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, mentoring, coaching.
  • Case study wdrożenia na przykładzie firmy produkcyjnej i firmy ubezpieczeniowej.
  • Q&A i podsumowanie wniosków ze szkolenia.
Karina Popieluch
WARSZTAT II

Jak zostać zaufanym partnerem dla biznesu? HRBP w pigułce.

Moduł I. Ewolucja roli HRBP

  • Czym jest realne partnerstwo i w biznesie?
  • Jakie powinny być intencje HRBP?
  • EVA, EVP czy eNPS? Co jest narzędziem, a co celem HRBP?
  • Jak tworzyć persony Klientów organizacji?

Moduł II. Misja, wizja i model biznesowy organizacji jako podstawa

  • Rola HRBP, a struktura ogólna HR
  • Jak wypracować funkcję HRBP dopasowaną do danej organizacji?

Przykłady funkcji HR Business Partnera na podstawie case study wybranych firm.

Moduł III. Budowanie potencjału HRBP w organizacji.

  • Kompetencje, inteligencja czy osobowość? Co zapewni sukces w roli HRBP?
  • Czy HRBP w świecie VUCA musi być do BANI?
  • Ścieżka kariery HRBP w firmie.
  • Rola controllingu w pracy HR Business Partnera. Narzędzia, które musi znać zaufany partner dla biznesu.
Mateusz Jabłonowski
WARSZTAT III

Projektowanie inkluzywnej komunikacji w organizacji – jak wprowadzić strategię opartą na różnorodności?

Moduł I. Trend czy potrzeba? Dlaczego różnorodność oraz inkluzywność rosną na znaczeniu?

Analiza sytuacji AS-IS, odpowiedź na pytanie czym tak naprawdę jest diversity, equity, inclusion i dlaczego potrzebujemy tego w dzisiejszym biznesie.

  • Diversity & Inclusion - wprowadzenie do tematu, czym są te pojęcia i jakie są różnice pomiędzy różnorodnością a inkluzywnością?
  • Dlaczego Diversity & Inclusion rośnie na znaczeniu w dzisiejszym biznesie i miejscach pracy? Przegląd najnowszych danych i badań.
  • Wymiary różnorodności w miejscach pracy. Case study największych firm w Polsce.
  • Dyskusja z elementami design thinking na temat działań DEI w organizacjach.

Moduł II. Inkluzywna komunikacja w organizacji.

Znaczenie języka i jego rola w różnych kulturach. Komunikacja firmowa, która wspiera a nie wyklucza.

  • Różnorodność w pracy metodologią Erin Meyer. 8 wymiarów różnorodności kulturowej: communicating, evaluating, persuading, leading, deciding, trusting, disagreeing, scheduling.
  • Różnorodność a kultura z której się wywodzimy. Jak pracują i komunikują się Polacy, a jak nasi sąsiedzi czy koledzy zza oceanu?
  • Inkluzywny język komunikacji biznesowej. Przykłady nazewnictwa, którego możemy używać na co dzień.
  • Feminatywy, maskulinatywy. Czy warto je stosować?

Moduł III. Inkluzywna komunikacja w procesach HR. Praktyczne rozwiązania dla organizacji.

Od teorii do praktyki. Mapowanie procesów HR oraz projektowanie inkluzywnej komunikacji w ich elementach.

  • Procesy HR - jak upewnić się, że nie dyskryminują i są dostępne dla każdego w organizacji?
  • Jak planować komunikację do kandydatów i pracowników, która włącza każdego?
  • Rekrutacja pokolenia Z. Przegląd dostępnych na rynku kampanii, które nie wykluczają żadnej grupy.
  • Do wszystkich czy personalnie do każdego? Strategie komunikacji HR w firmie.
Joanna Urbańska
WARSZTAT IV

Jak wykorzystać czat GPT do zrekrutowania najlepszych kandydatów na rynku?

Moduł I. Przygotowanie do procesu rekrutacji z wykorzystaniem czatu GPT.
PRACA W GRUPACH.

  • Tworzenie pytań wstępnych do hiring managera. Projektowanie pytań, które dostarczą najważniejszych informacji o stanowisku.
  • Konstruowanie opisów stanowisk za pomocą czatGPT, które przykują uwagę najlepszych kandydatów. Case study skutecznych ogłoszeń rekrutacyjnych.
  • Wsparcie AI w budowaniu persony kandydata. Tworzenie przykładowych person.

Moduł II. Rekrutacja przy pomocy chatGPT.
PRACA W GRUPACH.

  • Budowanie ogłoszeń, które przyciągają uwagę najlepszych kandydatów. AI twoim asystentem od rekrutacyjnego copywritingu.
  • Analiza i ocena kandydatów: Wykorzystaj umiejętności analityczne chatGPT do wyboru najlepszego kandydata.
  • Udzielanie feedbacku kandydatom odrzuconym. Buduj markę pracodawcy, zachowując otwartość i uczciwość. Przykładowe rozmowy z kandydatami, krok po kroku.

Moduł III. Perspektywy i ograniczenia związane z wykorzystaniem czatu GPT w HR.

  • Poznaj ograniczenia chatGPT i dowiedz się na co musisz uważać korzystając z tego narzędzia.
  • Poznaj płatne dodatki chatGPT i odblokuj pełny potencjał swojego procesu rekrutacyjnego.
  • Podsumowanie warsztatów: Jak chatGPT zrewolucjonizuje twoje podejście do rekrutacji?
Dlaczego warto do nas dołączyć?
 
  • Stawiamy na praktyczne podejście, które z powodzeniem można wdrożyć w Twojej organizacji.
  • Zapraszamy cenionych ekspertów z branży, którzy wykażą i udowodnią, jak istotna jest rola działu HR.
  • Dajemy głos praktykom, którzy chcą się dzielić wiedzą i zastosowanymi pomysłami.
  • Organizujemy trzy różnorodne warsztaty, w których każdy znajdzie coś dla siebie.
  • Myślimy innowacyjnie i ustanawiamy trendy, otwierając się na unikalne i skuteczne rozwiązania biznesowe dostosowane do dynamicznego otoczenia gospodarczego.
  • Śledzimy zmiany w przepisach i aktualne tendencje na rynku.
  • Zaskakujemy specjalnymi gośćmi.
6 Olimpiad Stomatologicznych:
  • weź udział w Olimpiadach Stomatologicznych z nagrodami, które sprawdzą Twoją znajomość rozwiązywania trudnych przypadków po każdym z paneli edukacyjnych.
Sala wystawowa:
  • w strefie wystawienniczej będziesz miał możliwość zaopatrzyć swój gabinet w światowe produkty firm stomatologicznych z zakresu urządzeń i materiałów diagnostycznych, higieny i sterylizacji, technologii czy laserów,
  • nawiążesz nowe kontakty biznesowe oraz poznasz najnowsze trendy branżowe

Kup biletWeź udział w konferencji

 
Do końca promocji pozostało:
 
Cena zmienia się 17 października

Pula biletów jest ograniczona

Bilet online
Udział w konferencji online
już od zł netto
zł netto
zł brutto
Bilet stacjonarny
Udział w konferencji stacjonarnie
już od zł netto
zł netto
zł brutto

Masz już bilet na Kongres, ale nadal nie masz biletu na warsztaty?
Nic straconego!

Zaloguj się na swoje konto i dokup wybrany przez siebie warsztat!
Do udziału w zapraszamy:
 

Nasz program jest skierowany do dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów, którzy dostrzegają potrzebę inwestowania w nowe strategie HR. Zapraszamy również profesjonalistów HR, takich jak rekruterów, specjalistów ds. budowania marki pracodawcy, ekspertów ds. komunikacji, coachów, trenerów oraz innych specjalistów związanych z branżą HR, którzy pragną dzielić się swoim doświadczeniem, a także dostarczać swojej organizacji najlepsze i najnowsze rozwiązania HR. Nasz program zapewnia rozwój zawodowy i aktualną wiedzę o trendach dla wszystkich zainteresowanych profesjonalistów HR.

Zobacz relację z poprzedniej edycji

 

Informacjei szczegóły organizacyjne

 
Paź
23-24
23-24 października 2023
Warszawa
Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 25, Warszawa
Bierzesz udział w stacjonarnej formule konferencji?
Ceny dla gości konferencji na hasło: KONFERENCJA HR
  • Pokój 1-os. Comfort ze śniadaniem – 370 zł netto
  • Pokój 2-os. Comfort ze śniadaniem – 420 zł netto

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy Główni

Partnerzy

 

KontaktMasz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń

 
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama

Katarzyna Likowska
Brand Manager

wyślij email
tel.: 61 66 55 768
tel. kom.: +48 536 784 938

Kontakt dla uczestników

Izabela Nowak
Redaktor Naczelna HR Business Partner
Organizator Kongresu

wyślij email
tel. kom.: +48 723 824 018

Kongres Profesjonalistów HR jest ogólnopolskim wydarzeniem skierowanym do specjalistów z branży HR, rekruterów, osób odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy, ekspertów ds. komunikacji, trenerów, dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów. Udział w konferencji stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy o aktualnych trendach w dziedzinie HR.

Podczas prelekcji, prowadzonych przez uznanych ekspertów z różnych sektorów biznesu, uczestnicy mają możliwość dzielenia się doświadczeniem w zarządzaniu projektami HR oraz znajdowania inspiracji do wprowadzania odważnych zmian w działach HR. Celem jest lepsze zaspokajanie oczekiwań pracowników i menedżerów poprzez ulepszanie funkcjonowania działów HR.
 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 774
tel kom: 536 077 338

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2023 Forum Media Polska